Virtuali asistentė Ema pasirengusi konsultuoti ieškančiuosius darbo ar darbuotojų | Kas vyksta Kaune

Virtuali asistentė Ema pasirengusi konsultuoti ieškančiuosius darbo ar darbuotojų

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Pirmąją 2024 metų darbo dieną Užimtumo tarnybos (UT) prie Socialinių reikalų ir darbo ministerijos svetainėje pradėjo veikti virtuali asistentė Ema. Pastoviai mokoma vidinių mentorių, ji visą parą ir visomis dienomis teiks klientams bendro pobūdžio informaciją.

Įdiegti dirbtinio intelekto sprendimus UT paskatino nuolat didėjantis paklausimų ir informacijos apie paslaugas poreikis. Tad dabar UT klientus jau gali konsultuoti ir virtuali asistentė, pasirengusi veikimui realioje interneto svetainės aplinkoje.

„Vis daugiau dirbtinio intelekto sprendimų ateina į pagalbą. Šiuo atveju virtuali asistentė greitai atsakys į nesudėtingus klausimus, sumažindama užklausų srautą telefonu ar elektroniniu paštu. Mūsų konsultantai turės daugiau laiko sudėtingesnių klausimų analizei ir sprendimui“, – apie naujovę pasakojo UT direktorės pavaduotojas Gytis Darulis.

Ema interesantams teiks informaciją apie Užimtumo tarnybos padalinių adresus, kontaktus, naudingas nuorodas, paslaugas, atsakys į klausimus trimis temomis – dėl registracijos Užimtumo tarnyboje, paramos mokymuisi bei užsieniečių įdarbinimo (darbdaviams). Gavusi sudėtingesnį klausimą arba nerasdama atsakymo, Ema klientą nukreips papildomos informacijos teirautis trumpuoju telefono numeriu 1883 arba elektroniniu paštu [email protected].

Virtualios asistentės vardas parinktas pagal jos esmines charakterio savybes: empatiją, mandagumą ir atsakingumą. Pokalbiuose Ema vengs cituoti teisės aktus, informaciją teiks glaustai ir neutraliai. Jei prireiks, užduos patikslinančius klausimus, kad galėtų įsitikinti, jog klientas sulauks tinkamo atsakymo. Virtuali asistentė galės atsakyti ir tais atvejais, jei kliento parašytame klausime bus skyrybos ar gramatikos klaidų.

Projektą „Virtualaus asistento (Chatbot) įdiegimas Užimtumo tarnybos interneto svetainėje“ iš dalies finansavo Inovacijų agentūra pagal priemonę „GovTech sprendimų skatinimas“.

„Tikimasi, kad tai padės dar labiau sutrumpinti kliento kelią iki paslaugų. Kad galėtų savarankiškai veikti, dirbtinio intelekto įrankiai turi būti apmokomi ir tobulinami. Virtualios asistentės mentoriai jau atliko reikšmingą darbą, tačiau šis procesas bus nuolat tobulinamas“, – sakė G. Darulis.

Anot Užimtumo tarnybos specialistų, ateityje Emos darbotvarkėje numatytas gerokai išsamesnis temų sąrašas, taip pat – sąsajos su kitomis UT klientų aptarnavimo ir informacinėmis sistemomis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA