Po „prisvilusio blyno“ M. Kalnietis atskleidė „Kauno Žalgirio“ biudžetą ir naujo sezono tikslus | Kas vyksta Kaune

delfi.lt / Vygantas Tuzas 2024/02/28 16:53
M. Kalnietis / ELTA / J. Elinsko nuotr.

Praėję metai Mantui Kalniečiui buvo pirmieji futbolo virtuvėje ir pirmas blynas vadovaujant FK „Kauno Žalgirio“ klubui prisvilo: ekipa neįgyvendino keltų tikslų.

Prieš naująjį sezoną M. Kalnietis atskleidė klubo biudžetą, kuris bus didesnis už čempiono FK „Panevėžio“, kuris 2024-aisiais disponuos 2 mln. eurų suma.

„Planuojamas klubo biudžetas – apie 2,5 mln. eurų.

Jas sudarys rėmėjų, miesto savivaldos, UEFA ir kitų šaltinių pajamos – apie 1,5 mln. €, partnerių parama, reklamos pajamos – apie 900 tūkst., UEFA solidarumo lėšos – arti 150 tūkst. Apie 70 tūkst. planuojame surinkti iš bilietų.

Žinoma, gali kurti bet kokius planus, viskas priklausys nuo mūsų rezultatų. Tikimės, kad su geru komandos žaidimu ši eilutė padidės, to mes ir sieksime aikštėje. Iš pernai pavyko sukaupti apie 1 mln. lėšų.

Taip ir planuojame biudžetą – išlaidos sudarys apie 2,5 €, kurie numatyti biudžete. Noriu pabrėžti, kad 2,5 mln. € nėra skirti tik žaidėjų, trenerių algoms. Šioje eilutėje – apie 1,8 mln. €. Į šią sumą įeina ir pagrindinės, ir B komandos žaidėjų algos, taip pat ir mokesčiai, žaidėjų apgyvendinimo išlaidos, skrydžiai, mokesčiai agentams.

Komandos aprūpinimo ir rungtynių organizavimo sąnaudos sieks 420 tūkst. Kaip žinote, turėjome 2 savaičių treniruočių stovyklą Kipre, kelionės, stadionų, aikščių nuoma. Komandos administracinės ir darbuotojų išlaikymo išlaidos – kiek daugiau nei 250 tūkst. €“, – atskleidė M. Kalnietis.

Pernai „Kauno Žalgiris“ dukart keitė trenerius, iš pradžių buvo atleistas Rokas Garastas, vėliau – Marius Stankevičius, o sezoną užbaigė Nerijus Mačiulis. Komanda liko penkta A lygos rikiuotėje. Klubo vadovas teigė, jog komandos tikslas naujame sezone – mažiausiai 3-ia vieta A lygoje bei LFF taurė.

„Mes, kaip komandos vadovai, buvome nusivylę praėjusiu sezonu, nepavyko pasiekti užsibrėžtų tikslų. Minimalus tikslas – grįžti į trejetuką, tyliai pasvajojame ir apie ambicingesnius tikslus. Antras tikslas – iškovota LFF taurė“, – tvirtino M. Kalnietis.

Kalbėdamas apie praėjusių metų pamokas, M. Kalnietis neslėpė, jog 2023 m. rūpestį kėlė slogi atmosfera komandoje.

„Jautėme, kad pernai turėjome problemų su komandos atmosfera rūbinėje. Mano, kaip buvusio žaidėjo, nuomone, tai yra labai svarbus dalykas.

Komplektuodami sudėtį, stebėjome ir rinkome informaciją ne tik kokie tai yra futbolininkai, kokią kokybę jie turi, bet kaip jie elgiasi už aikštės ribų, kaip jie sugeba suremti pečius sunkiose situacijose, kaip jie geba padėti vienas kitam. Šios savybės nepaprastai svarbios. Tam kreipėme labai didelį dėmesį. Rinkome tokius žaidėjus, kurie didžiuotųsi žaisdami „Kauno Žalgiryje“, – tvirtino M. Kalnietis.

„Kauno Žalgiris“ sezoną pradės kovo 2-ą išvykos rungtynėmis su Gargždų „Banga“.

„Kauno Žalgirio“ sudėtis (šaltinis – A lyga):

Deividas Mikelionis, Ignas Plūkas, Jurgis Mikšiūnas, Matiasas Rale (Espo „Honka“), Sethas Sincere’as, Jasonas Noslinas, Maxime’as Spano Rahou, Aldayras Hernandezas (Espo „Honka“), Edvinas Kloniūnas, Pijus Nainys, Karolis Šilkaitis, Vilius Armanavičius, Karolis Uzėla, Abdulgafaras Opeyemi, Žanas Benedičičius (Rogaška Slatinos „Rogaška“), Divine‘as Naah, Oyinlola Kayode (Marijampolės „Sūduva“), Gratas Sirgėdas, Davidas Martinas Anane (Liepojos „Liepaja“), Nidas Vosylius, Artūras Dolžnikovas, Armandas Kučys, Kristofferis Hovenas („Varberg“), vyr. treneris Glennas Stahlis.

Išvyko: Arijus Bražinskas (Kauno rajono „Hegelmann“), Andrejus Karvackis, Edvinas Girdvainis („Sandhausen“), Martynas Dapkus (FA „Šiauliai“), Yuma Suwa (Lazarevaco „Kolubara“), Shermaras Martina, Xabi Auzmendi (Varšuvos „Polonia“), Nerijus Valskis (baigė karjerą), Florianas Davidas (Menamos „Al Najma“).

Daugiau naujienų skaitykite čia.