Jau šį penktadienį, gegužės 27 d., penktą kartą vyks vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO SUMMIT‘22“. Vilniuje vyksianti konferencija skirta kelti marketingo vadovų kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti marketingo vadovų svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Tradiciškai konferenciją vainikuos „Metų CMO“ apdovanojimų vakaras.
„Marketingo lyderių susitikime daugiau nei 15 pranešėjų iš Lietuvos ir užsienio dalinsis įžvalgomis ir patirtimi apie marketingo strategiją, pokyčių valdymą, kompetencijų kėlimą ir komandos motyvavimą. „LiMA CMO SUMMIT’22“ susidės iš dviejų dalių: visos dienos konferencijos ir apdovanojimų vakaro, kurio metu bus paskelbtas Metų marketingo vadovas‘22. Marketingo lyderius kviesime susitikti naujoje ir išskirtinėje erdvėje – „AeroCity Tech Valley“ bei internetu“, ‒ pasakoja Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.
Kaip skelbiama organizacijos LiMA pranešime spaudai, konferencija suburs marketingo ir su juo susijusių sričių vadovus bei kitus profesionalus, kurie nori suprasti marketingo vadovų vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.
Pokalbiu apie tarptautinę plėtrą ir tarpkultūrinę vadybą konferenciją pradės svečias iš Suomijos ‒ Janne Einola, buvęs „H&M India“ ir „KFC & Vapiano Finland“ vadovas, kuris turi sukaupęs daugiau nei 23 metų patirtį. Pranešimą apie etišką marketingą skaitys viešnia iš Didžiosios Britanijos Sorana Duca, „MBA“, „CPMM“, „Marketingkind“ marketingo ir viešųjų ryšių konsultantė, kuri turi 15 metų patirtį dirbant su prekių ženklais pasaulinėse organizacijose visoje Rytų Europoje, Anglijoje ir JAV.
„Fabula Rud Pedersen Group“ partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus kalbės apie strategiją neapibrėžtumo metu. Į klausimą, koks skirtumas tarp geros ir blogos rinkodaros strategijos, atsakys ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, „CRC Projects“ vadovaujanti partnerė Dr. Lineta Ramonienė. Savo įžvalgomis dalinsis „Change Partners“ partnerė Lina Mieliauskienė pristatydama pranešimą apie tai, ką strateginiuose įmonės pokyčiuose gali (ir turi) padaryti marketingo vadovas.
Psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras ir docentas Dr. Eugenijus Laurinaitis kalbės apie naująją realybę ir jos iššūkius vadovams. Startuolio „Surfshark“ marketingo vadovas Regimantas Urbanas, vadovaujantis 60 marketingo specialistų komandai, pristatys pranešimą ‒ „Karštoji marketingo vadovo kėdė“.
Apie naują marketingo vadovo vaidmenį kalbės marketingo strategas, „#rinkodarosguru“ autorius ir vedėjas, „Marketingas360“ televizijos laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys Giedrius Juozapavičius. Kas toliau laukia marketingo vadovų, svarstys skaitmenizacijos ir dizaino mąstysenos praktikas, „ISM Digital Innovation Lab“ vadovas Gediminas Buivydas.
Apie marketingo vadovo lyderystę diskutuos „Nord Security“ marketingo vadovė, LiMA valdybos narė Toma Sabaliauskienė, „Kesko Senukai Digital“ direktorius Baltijos šalims Vytautas Romeika, „Math Scientific“ marketingo vadovė Marija Valaitė ir „Gintarinės vaistinės“ rinkodaros vadovė Irena Tėvelienė.
Apie organizacijų reputacijos svarbą kalbėsis „Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Rūta Gaudiešienė, „Avia Solutions Group“ komunikacijos vadovė Vilma Vaitiekūnaitė, Investuotojų forumo vykdomoji direktorė Rūta Skyrienė ir Šiaulių Banko rinkodaros bei komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.
Konferencija „LiMA CMO SUMMIT“ jau gegužės 27 d. vyks gyvai ir internetu.