Skaitytoja kreipėsi į portalą „Kas vyksta Kaune“, jog atkreiptų dėmesį į „Kauno energijos“ komunikacijos spragą. Mergina pasidalino gauta trumpąja žinute, kurioje pranešama apie planuojamas atjungti karšto vandens ir šildymo paslaugas, tačiau informacija vartotoją pasiekė jau po to, kai paslaugos nebuvo prieinamos.
„Gavau tokią žinutę ką tik. Ar tai normalu?! Kažkaip anksčiau galėtų pranešt“, – apmaudą liejo situacija pasidalinusi skaitytoja.
Kaip nurodoma atsiųstame pranešime, paslaugų atjungimas planuojamas nuo 18.30 val, tačiau pažvelgus į gautos žinutės laiką iškyla klausimų, kaip gyventojams pasiruošti paslaugų atjungimui net ateinančioms 3 dienoms, kai apie planuojamus darbus pranešama jau per vėlai.
Papildyta rugpjūčio 26 dieną 10.33 val.
AB „Kauno energija“ informuoja, kad vartotojams siunčiamose SMS žinutėse nurodomas „Kauno energija“ iki pastato įvado tiekiamo termofikacinio vandens tiekimo sustabdymo arba atnaujinimo laikas.
Pasak bendrovės, namo viduje šilumos ir (ar) karšto vandens tiekimą sustabdo / atnaujina pastato vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas. Apie tai nurodoma ir siunčiamose SMS žinutėse.
„Siekdami, kad gyventojai būtų kaip įmanoma geriau informuoti apie tikslų numatomų paslaugų teikimo stabdymų bei atnaujinimų laiką, visuomet prašome pastatų valdytojų, kad jie informuotų gyventojus skelbimais prie laiptinių, tačiau, kaip matome, tai padaroma ne visada“, – susiklosčiusią situaciją portalui komentavo „Kauno energija“.
Bendrovė primena, kad visa informacija apie numatomus vykdyti paslaugų teikimo sustabdymus bei atnaujinimus skelbiama interneto svetainės skiltyje. „Bet kuriuo atveju, dar kartą dėkojame už pastabą ir atsiprašome už sukeltus nepatogumus“, – komentavo „Kauno energija“.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.