Įsibėgėja tilto per Nerį statybos, Islandijos plente baigtas svarbus rekonstrukcijos etapas – Kas vyksta Kaune

Įsibėgėja tilto per Nerį statybos, Islandijos plente baigtas svarbus rekonstrukcijos etapas

Asociatyvi / „Kas vyksta Kaune“ nuotr.

Metų pradžioje Islandijos plente startavusios naujo tilto per Nerį statybos toliau vyksta visu tempu. Užbaigti darbus planuojama kitą vasarą, tuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) praneša, kad jau nutiestos papildomos eismo juostos tarp tilto ir „Megos“ esančiame kelio ruože.

Kaip „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare užtikrino LAKD Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus komunikacijos vadybininkas Evaldas Tamariūnas, tilto per Nerį statybos vyksta pagal patvirtintą darbų grafiką.

„Iš dalies įrengti pylimai, keturiose atramose įrengti poliai. Šiuo metu rengiami atramų rostverkai. Gręžiami poliai penktajai atramai ir atraminei sienutei. Įrenginėjama sijos surinkimo aikštelė. Taip pat jau rekonstruoti ryšių tinklai“, – vardijo E. Tamariūnas.

Jis pažymėjo, kad projekto įgyvendinimo metu vairuotojai gali naudotis abiem A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais. Transporto priemonių greitis Klaipėdos kryptimi ribojamas iki 70 km/val. – dėl to didelių eismo trikdžių, LAKD atstovo teigimu, vairuotojai neturėtų patirti.

Sutartį, kuri apima naujo tilto per Nerį, viaduko per Jonavos gatvę bei dešinėje magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda pusėje numatyto jungiamojo kelio statybą, planuojama pabaigti iki 2021 m. rugsėjo, o rangos darbus numatoma baigti 2021 m. liepą.

LAKD trečiadienį taip pat praneša, kad baigtas magistralinio kelio A1 ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remontas ir tuo pačiu pirmasis Islandijos plento tvarkymo etapas. Darbai šiame etape vyko nuo Kleboniškio tilto iki Sargėnų sankryžos – ruožas yra išplatintas iki 10 eismo juostų, įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, atraminė siena, daugiau nei 1 km ilgio triukšmo užtvara kairėje kelio pusėje.

„Islandijos plentas – vienas intensyviausių eismo ruožų lyginant su Latvija ir Estija, kuriame per parą eismo intensyvumas kartais siekia iki 75 tūkst. transporto priemonių. Suprantama, toks eismo intensyvumas reikalauja ypatingų sprendinių, kurie sudarytų patogias ir saugias sąlygas transporto srautų judėjimui“, – pranešime cituojamas LAKD vadovas Vitalijus Andrejevas.

Transportas, važiuojantis Vilnius–Klaipėda ir Klaipėda–Vilnius kryptimi, nuo šiol turės po tris eismo juostas ir po dvi papildomas įvažiavimams ir išvažiavimams į automagistralę: nusukimui į Vytėnų gyvenvietę, prekybos centrą ir kitomis kryptimis.

Transporto mazgo, esančio magistralinio kelio A1 ruože nuo 100,47 iki 101,79 km, remonto sutarties vertė – 17,475 mln. eurų su PVM, darbai pradėti praėjusių metų balandį. Tai viena iš milžiniško projekto – Islandijos plento sutvarkymo – dalių. LAKD skaičiuoja, kad projektas padidins eismo pralaidumą ir saugumą, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų per metus spūstyse čia prarandamo laiko.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Rekomenduojami video
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA