„Samsung” nespėja siųsti detalių remontuojamiems telefonams į Lietuvą, kenčia ir kauniečiai | Kas vyksta Kaune

„Samsung” nespėja siųsti detalių remontuojamiems telefonams į Lietuvą, kenčia ir kauniečiai

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Pastaruoju metu į portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi keli kauniečiai, nepatenkinti telefonų taisymu. Vaidui ir Tadui gerokai užtruko procesas – vienam telefonas taisytas net 2 mėnesius. Abu vaikinai firmos „Samsung” telefonus tvarkyti patikėjo Mobiliųjų telefonų techniniam centrui (MTTC).

Kaunietis Vaidas pasakojo, kad jam sudužo telefono ekranas. Į MTTC kreipėsi, nes kitose įmonėse buvo atsakyta, kad neturi auksinio telefono skydelio detalės, jos, esą, nėra visoje Lietuvoje ir užsakius tektų ilgai laukti.

Vyras pasakoja, kad MTTC jį patikino, jog detalę turi sandėliuose ir remontas užtruks apie savaitę. Rugsėjo 5 d. servisas įrenginį priėmė, rugsėjo 15 d. paaiškėjo, kad detalių nepakanka ir patikinta, kad detalė bus rugsėjo 20 d. Tačiau, detalės nebuvo, rugsėjo 23 d. paskambinus pasiteirauti, MTTC darbuotojas vyrui paaiškino, kad detalė bus pristatyta už 30 dienų, yra galimybė atsiimti įrenginį sumokėjus „patikros mokestį“ – daugiau kaip 9 eurus.

„Už ką aš turiu mokėti? Kad mane MTTC darbuotojai apgavo, jog turi detalę sandėliuose ir tris savaites maitino pažadais?“, – klausė Vaidas.

Vyro manymu, šis centras turi per daug užsakymų, todėl nespėja atlikti visų darbų, o kartu iš klientų turi naudą – ima mokestį už telefonų patikrą.

Kitas kaunietis, Tadas, pasakojo, kad į MTTC centrą telefoną taisyti nunešė prieš du mėnesius ir atgavo tik rugsėjo 28 dieną.

„Liepos 25 d. nunešiau telefoną į taisyklą, telefonas be garantijos, bet skirtas Lietuvos rinkai. Vyr. vadybininkė patikino, kad telefoną galėsiu atsiimti rugsėjo 23 d., liepė skambinti, jei kils nesklandumų. Tačiau, jai prisiskambinti nepavyko, telefonas sutaisytas tik rugsėjo 28 dieną“, – pasakojo Tadas. Jo bičiulei telefono taisymas MTTC taip pat truko du mėnesius, tiesa, buvo garantinis remontas.

Vyras tikina, kad anksčiau irgi remontuodavęs šiame centre telefonus, tačiau tuomet ilgiausiai taisymas vykdavo vos dvi savaites. „Telefonas per du mėnesius gali ir morališkai pasenti“, – komentavo Tadas.

MTTC ir „Samsung” : užtrunka detalių gavimas

Portalas „Kas vyksta Kaune” paprašė pakomentuoti susidariusią situaciją Mobiliųjų telefonų techninio centro Komercijos skyriaus vadovę Ramutę Varnelytę ir firmos „Samsung” komunikacijų koordinatorę Lietuvoje Ugnę Petrauskaitę.

Pirmiausiai R. Varnelytė priminė, kad Tadui įrenginys grąžintas rugsėjo 28 dieną.

„Suprantu, kad klientams labai sunku, kuomet taip ilgai negrąžinome jų telefonų. Telefonas dabar yra daugiau nei telefonas, tai yra priemonė bendrauti ir nuolat būti socialiais ryšyje”, – sakė R. Varnelytė.

Ji teigė, kad paskutiniu metu susiduriama su gamintojų detalių tiekimo sutrikimais, kurie labai įtakoja veiklą ir klientų nuomonę apie įmonę.

„Esame gamintojų atstovai ir galime naudoti tik oficialų detalių tiekėją, t.y. patį gamintoją. Pats telefono taisymas yra ganėtinai greitas procesas, gali užtrukti porą valandų, tačiau daugiausiai laiko atima – detalių laukimas. Kai kuriais atvejais negalime įvardinti konkrečių detalių tiekimų terminų, nes gamintojas jų nepateikia, todėl ne visada galime iš anksto įspėti klientą. Be abejo, klientas gali atsisakyti laukti, jo tikrai neapmokestinsime patikros mokesčiu. Mūsų tikslas atlikti darbus greitai bei kokybiškai, kai to negalime padaryti – negalime imti jokių mokesčių”, – aiškino R. Varnelytė.

Bendrovės „Samsung” atstovė U. Petrauskaitė patvirtino, kad vasaros sezono metu fiksuojamas telefonų gedimo pikas, tad užtrunka detalių tiekimo procedūra ir klientams tenka ilgiau palūkėti.

„Dėl padidėjusios sezoninės paklausos, kuomet vasarą telefonai apgadinami dažniau bei dėl didelio susidomėjimo „Galaxy Care” programa, paslaugų centruose gali būti kai kurių detalių trūkumas ar pasitaikyti vėlavimų, remontuojant įrenginius. Bendrovė „Samsung” deda visas pastangas, kaip galima greičiau pristatyti trūkstamas įrenginių detales”, – aiškino U. Petrauskaitė.

Ji pasakojo, kad iki tol vartotojai gali arba užregistruoti pažeidimą paslaugų centre ir naudoti savo įrenginį iki kol sulauks pranešimo apie atkeliavusią trūkstamą detalę, arba – atiduoti įrenginį į paslaugų centrą remontui ir laukti savo eilės.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA