Kas geriausiai padeda didinti pardavimus: klausimai ir atsakymai – konferencijoje | Kas vyksta Kaune

Kas geriausiai padeda didinti pardavimus: klausimai ir atsakymai – konferencijoje

BNI „Hanza“ verslo klubas / Organizatorių nuotr.

Kokia komunikacija padeda lengviau parduoti: tik viešoji, o gal gyvo ryšio kūrimas su potencialiais klientais bei partneriais? O gal sėkmės formulė yra įvairių priemonių derinys? Konferencijoje „Verslo dialogai: komunikacija, marketingas ir tinklaveika“ rinkodaros ir tinklaveikos ekspertės dalinsis savo patirtimi ir praktinėmis žiniomis, kaip skirtingų kanalų panaudojimas padeda verslui tvariai bei sėkmingai augti.

Nuo pranešimų iki praktinių dirbtuvių

Balandžio 11 d. „Kauno Doke“ vyksiančioje moterų verslo klubo BNI Hanza organizuojamoje konferencijoje ekspertės gvildens verslo konkurencingumo, rinkodaros ir tinklaveikos (angl. networking) tematiką – konferencijos dalyviai turės progą sužinoti, kaip taikant įvairias priemones galima padidinti savo verslo konkurencingumą ir pardavimus.

„Visos dienos programoje pažadame veiklų įvairovę – nuo įtraukiančių pranešimų ir gyvų diskusijų iki praktinių dirbtuvių. Konferencijos dalyviai turės progą ne tik išgirsti naudingų žinių, bet ir pasinaudoti realiais tinklaveikos privalumais ir galbūt netgi sutikti potencialių verslo partnerių ar klientų“, – pasakoja BNI „Hanza“ moterų verslo klubo plėtros vadovė, „Elegant Home“ įkūrėja ir vadovė Gustė Pocevičienė.

Konferencija „Verslo dialogai: komunikacija, marketingas ir tinklaveika“ / Organizatorių nuotr.

Pranešėjos – rinkodaros ir tinklaveikos ekspertės

Apie naujausius ir veiksmingiausius rinkodaros bei tinklaveikos ypatumus kalbės net septynios savo srities profesionalės, o verslininkių diskusijoje dalyvaujančios verslų savininkės pasidalins savo realia patirtimi, kaip jos išnaudoja komunikaciją savo verslo augimui.

Konferenciją atidarys Linos Armaitytės pranešimas apie verslo konkurencingumo išlaikymą sudėtingais laikais. L. Armaitytė yra verslo konsultacijų įmonės „Impact Advisory“ partnerė. Ekspertė gilinasi į verslo konkurencingumo ir tvarumo tematikas.

Marta Vasilė, marketingo specialistė, reklamos agentūros „Go Bold“ įkūrėja ir vadovė bei VDU lektorė, pasakos apie naujausias ir veiksmingiausias tendencijas socialiniuose tinkluose: kokia reklama išties gali parduoti?

BNI „Hanza“ verslo klubas / Organizatorių nuotr.

Grafikos dizainerė Evelina Garliauskienė, MB „Šis bei tas“ leidybos ir grafinio dizaino paslaugų įmonės įkūrėja ir vadovė, LDA (Lietuvos dizaino asociacija) narė, dalinsis įžvalgomis apie tikslingą verslo komunikaciją su grafikos dizaineriais, nes dizainas – tylus verslo ambasadorius.

Tinklaveikos ekspertė, MJJ fondo vadovė, kotryna.network įkūrėja Kotryna Stankutė-Jaščemskienė jau auditorijai pažįstama iš ankstesnių konferencijų, kur ji ne kartą pasisakė tinklaveikos tematika. Renginio dalyviai turės išskirtinę progą išgirsti, kaip surasti veiksmingiausią partnerių tinklą, naudingiausią jų verslui.

„Aconitum“ rinkodaros vadovės Dianos Zasimauskienės ir Informacijos technologijų mokymo centro direktorės, leidybos ekspertės, dėstytojos Skaidros Vaicekauskienės duetas „šoks tango“ – kalbės apie tai, kuo skiriasi profesionali ir mėgėjiška tinklaveika.

Renginio paskutinį pranešimą skaitys organizacijų ugdymo ir psichologijos ekspertė Rima Vanagė – kalbės apie socialinę psichologiją ir kokios asmeninės savybės kliudo sklandžiai tinklaveikai. Ši ekspertė taip pat bus ir dalyviams skirtų tinklaveikos dirbtuvių vadovė.

BNI „Hanza“ verslo klubas / Organizatorių nuotr.

Konferencijos organizatoriai kviečia susipažinti su detalia renginio programa ir įsigyti bilietus jau dabar, nes vietų skaičius – itin ribotas: https://tickets.paysera.com/lt/event/verslo-dialogai-komunikacija-marketingas-ir-tinklaveika.

Apie BNI „Hanza“

BNI „Hanza“ verslo klubas Kaune vienija daugiau nei 30 verslių, socialiai atsakingų Lietuvos moterų. Tai – pirmasis Europoje BNI moterų verslo klubas.

Įkurta 1985 metais, BNI yra pasaulinė verslo ryšių ir rekomendacijų organizacija. Organizacijos nariai yra verslininkai ir profesionalai, padedantys vieni kitų verslams augti ir tikintys pagrindine organizacijos vertybe, kad visada laimi besidalinantys (angl. Givers Gain).

Kiekvieną dieną vyksta tūkstančiai BNI susitikimų visame pasaulyje, kuriuose verslo lyderiai susitinka tam, kad megztų naujas pažintis, vystytų pasitikėjimu grįstus santykius bei keistųsi kokybiškomis ir šiltomis verslo rekomendacijomis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA