Su portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija susisiekusi kaunietė (aut. pastaba – vardas ir pavardė redakcijai žinomi), papasakojo sukrečiančią istoriją apie vaistininkės abejingumą sumuštai moteriai. Tačiau „Gintarinėje vaistinėje“ Kaune įvykusią situaciją vaistinės atstovai komentuoja kitu kampu esą moteris pagalbos neprašė.
Situacija, kurios nelinkėtų niekam patirti
Į portalą besikreipusi moteris papasakojo jaudinančią istoriją, jai nutikusią Taikos prospekte įsikūrusioje prailginto darbo laiko „Gintarinėje vaistinėje“. Pasak moters, situacija įvyko apie 22 val. vakaro ir įvykį matė ne ji viena, bet ir dar keletas vaistinėje buvusių žmonių – prieš ją eilėje stovėjusi jauna porelė su kūdikiu vežimėlyje bei jai už nugaros buvusi kita moteris.
„Kai įėjau į vaistinę, vaistus prie kasos pirko iš nugaros normaliai atrodanti, apie 40 metų amžiaus moteris, ji buvo stilingai apsirengusi – su džinsiukais, balta palaidine, odine kuprinėle per petį, tikrai neatrodė asociali“, – pasakojo kaunietė. Tačiau jai belaukiant eilėje ėmė aiškėti, kad minėtoji moteris niekaip negali prisiminti kortelės PIN kodo ir dar po keleto bandymų, pirkėja įžiūrėjo, kad galbūt moteris yra šiek tiek išgėrusi, o gal labai susijaudinusi.
„Pastebėjau lengvą drebulį jos kūne, lengvą svyravimą. Padariau mintyse išvadą, kad tikriausiai moteris yra neblaivi, o jai net kelis kartus nesurinkus teisingo kodo, vaistininkė galiausiai pasakė, kad nebeverta bandyti ir palinkėjo grįžti, jei prisimins“, – situaciją dėstė įvykio liudininkė.
Ir tada, pasak kaunietės, moteris apsisuko eiti, o visi buvusieji vaistinėje pamatė, kad moteris yra stipriai sumušta.
„Aš pirmą kartą iš arti pamačiau taip stipriai sumuštą moterį. Jos pusė veido, kurios mums, stovintiems eilėje prieš tai nesimatė, buvo raudonai melsva, smarkiai sutinusi, kraujuota. Akies beveik visai nebesimatė, iš nosies buvo pratekėjęs kraujas.. Išgąstis mane tarsi sukaustė. Aš pirmą kartą nežinojau, ką daryti“, – jaudinančia patirtimi dalinosi į redakciją paskambinusi skaitytoja.
Pasak moters, labiausiai ją sukrėtė aplinkinių abejingumas. „Pora apsimetė, kad čia išvis nieko neįvyko, o vaistininkė elgėsi, patikėkite, lyg prieš ją stovėtų ne kraupiai sumuštas žmogus, o eilinė kiek „padauginusi“ pirkėja“, – sakė ji.
Išsigando ir nežinojo, ką daryti
Priekaištų moteris turėjo ir savo elgesiui, ji guodėsi, kad vaizdas ją taip sukrėtė, kad ji tiesiog nepajudėjo iš vietos ir ėmė domėtis istorija tik sužeistai moteriai išėjus pro duris.
„Aš tikrai išsigandau. Tos moters išsigandau. Ir kitų, kurie nieko nedarė. O dar ta pora taip ilgai pirko, kad kai aš priėjau prie vaistininkės ir paklausiau, kas nutiko tai moteriai, ką ji pirko ir pan., tai tikrai jau buvo per vėlu kažką daryti“, – aiškino kaunietė po apsipirkimo vaistinėje dar nuėjusi iki autobuso stotelės ir vėliau automobiliu apsukusi ratą aplink kvartalą, bandydama surasti tą moterį.
Tačiau labiausiai įvykio liudininkė piktinosi vaistininkės elgesiu, kuri į situaciją reagavo, jos vertinimu, visiškai abejingai.
„Ji nepasiūlė tai moteriai nei vandens, nei nosinės kraujui nusivalyti ar kokios kitos pagalbos“, – sakė kaunietė, tiesa, ji neneigė, kad istorijos pradžios nematė, nes į vaistinę atėjo jau, kai moteris bandė nusipirkti reikalingas prekes.
„Pasidomėjau, ko norėjo nusipirkti stipriai sumušta moteris, paaiškėjo, kad tai buvo valerjono lašeliai, o vaistininkė paminėjo: „ – Tai ne pirmą kartą ji čia pas mus ateina“, – pasakojo kaunietė ir priminė kitą istoriją, kuomet į vaistinę Kėdainiuose buvo atėjusi ir stipriai sumušto Matuko mama, kuri prašė vaistų vaikui nuo galvos traumos.
„Jei būtų anksčiau atkreiptas dėmesys, kad Kėdainiusoe yra sumuštas vaikas, gal jį dar būtų pavykę išgelbėti. Manau, kad vaistinės darbuotojai turėtų jausti didesnę atsakomybę už pacientus, kurie gal ne visai pilnai suvokia savo padėties sudėtingumą“, – pilietinę temą apie abejingumą smurtui artimoje aplinkoje kėlė skaitytoja.
Vaistinė argumentuoja, kad pirkėja neprašė pagalbos
Portalas „Kas vyksta Kaune“ susisiekė su įmonės „Gintarinė vaistinė“ atstovais, kad pakomentuotų įvykį, o taip pat paaiškintų, kaip tokiose situacijose turi elgtis vaistininkai. Su portalu bendravusi vaistinių tinklo „Gintarinė vaistinė“ rinkodaros skyriaus vadovė Irena Tėvelienė teigė, kad pagal pateiktą informaciją buvo atliktas vidinis patikrinimas minėtoje vaistinėje, kuri oficialiai registruota adresu Savanorių pr. 206, kurios įėjimas yra iš Taikos pr.
„Vaistininkė aptarnaudama pirkėją ir pamačiusi, kad ji yra sužalota, pasiteiravo klientės apie savijautą, pasiūlė suteikti pirmąją pagalbą ir medikamentų nuo patirtos traumos, kaip numatyta darbo veiklos taisyklėse ir klientų aptarnavimo gairėse“, – atsiųstame komentarė teigė I. Tėvelienė.
Pasak vaistinės atstovų, minėta klientė atsisakė ir pirmosios pagalbos, ir pasiūlytų medikamentų nuo patirtos traumos, o norėjo įsigyti prekių, nesusijusių su pirmąja pagalba.
„Kadangi ji negalėjo atsiminti savo mokėjimo kortelės PIN kodo, vaistininkė pasiūlė atvykti vėliau, taip ir įvyko – klientė po kurio laiko grįžo atsiminusi kortelės PIN kodą ir įsigijo norimą prekę“, – raštu išdėstytą atsakymą užbaigė vaistinės atstovė.