Tris savaites „Lietuvos pašte“ siuntą gaudžiusi kaunietė: kova su vėjo malūnais – Kas vyksta Kaune

Tris savaites „Lietuvos pašte“ siuntą gaudžiusi kaunietė: kova su vėjo malūnais

delfi.lt / Joana Balčiuvienė 2021/04/29 15:28
Asociatyvi / DELFI nuotr.

Išgirdusi, kad jau kitą dieną gaus siuntą, moteris dar jos laukė beveik tris savaites. Nors pašto atstovai atsiprašė, siuntos gavėjos teigimu, tokios situacijos vis dažnesnės.

Skaitytoja V. K. iš Kauno kreipėsi į portalą „Delfi“ norėdama papasakoti apie nemalonumus, kuriuos patyrė bandydama atgauti savo siuntą.

„Rašau pasipiktinusi mūsų šalies „Lietuvos pašto“ skyriaus darbuotojų, kurie mano, kad žmogų galima kvailinti. Gerai, kad mes jaunesni, turim kantrybės, mobiliuosius bei internetą, o pagalvokim apie garbaus amžiaus žmogų, kuris neturi galimybės aiškintis? Istorija tokia. Moteris man išsiuntė siuntą balandžio 6 dieną į Kauną iš Tauragės.

Atsiuntė registruotos siuntos patvirtinimą, kuris yra iš raidelių, skaitmenų ir vėl raidelių. Laukiau savo siuntos laiminga apie savaitę laiko“, – pasakojo kaunietė.

Visgi ilgai siuntos nesulaukusi moteris nusprendė pasitikrinti siuntos numerį pas siuntėją, vėliau teko kreiptis ir į pašto skyrių.

„Pasigedusi susisiekiau su ja, sakau, dar, brangioji, nieko negavau. Pasitikrinom pagal raideles ir skaičiukus siuntos buvimo vietą, o siunta yra, tik ji, gaila, Jonavos miesto pašte! Skambinu į nurodytą pašto numerį, pralaukiu 15 min., už kurias skaičiuoja pinigėlius, pagaliau atsiliepia moteris. Prisistatau, paaiškinu situaciją, kad siunta pakliuvo į neteisingą miestą, ne tuo adresu. Man atsako, kad turbūt blogai buvo nurodytas adresas ant pakuotės, ir šneka baigta. Padėjo ragelį ir jokios pagalbos negavau“, – teigė kaunietė.

Netrukus į pašto skyrių moteris skambino ir antrą kartą, o po savaitės laukimo teko skambinti ir vėl.

„Antrą kartą skambinu vildamasi, kad atsilieps kitas konsultantas, išmokytas bendrauti su klientais, ir atsakys kažką geresnio. Atsiliepė vėl konsultantė, ramindama mane, kad situaciją supranta ir rytoj siunta pajudės. Kitą dieną vėl skambinu, nes matau, kad niekas nejuda. Vėl niekas 15 min. neatsiliepia, mažas vaikas man ant kelių rėkia… Galiausiai atsiliepia konsultantas ir ramina, kad siunta mane pasieks jau rytoj.

Praeina savaitė, siuntos vis dar nėra. Skambinu klausti vėl, man vėl sako, kad blogai užrašytas adresas. Kitą savaitę – vėl skambutis, vėl siunta nejuda… Parašiau skundą, man atrašė, kad siunta greit mane pasieks. Ir vėl nieko. Galiausiai siuntinį iškovojo jį siuntusios moters vyras. Siunta atvyko po 18 dienų laukimo ir nervų gadinimo. Atrodo kaip kova su vėjo malūnais, taip nutinka ne man vienai. Kaip mes galim pasitikėti vieninteliu paštu Lietuvoje, jei vyksta tokie dalykai?“ – klausė V. K.

Kaip įprastai elgiamasi tokioje situacijoje, kai siunta nuvyksta ne ten, kur turėtų? Ar visuomet taip būna tik dėl neaiškiai užrašyto adreso – gal kartais taip gali nutikti ir dėl darbuotojo klaidos?

Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė paaiškino apie skaitytojos nupasakotą situaciją.

„Atsiprašome dėl klientei sukeltų nepatogumų. Į kiekvieną tokią situaciją žiūrime labai atsakingai, stengiamės išsiaiškinti detales ir padėti klientui. Šiuo atveju taip pat reagavome į klientės skambučius ir aiškinomės situaciją. Paaiškėjo, kad klaida įsivėlė dėl adresavimo – sutapo Kaune esančios gatvės ir Jonavos rajone esančio miestelio pavadinimai, klaida įvyko iš mūsų pusės.

Deja, dėl didelių siuntų srautų (vien per pirmus tris šių metų mėnesius išskirstyta daugiau kaip 14 mln. siuntinių ir laiškų), kilusios problemos nepavyko išspręsti taip operatyviai, kaip to norėtųsi – siuntos kelionė iš klaidingo pašto užtruko ilgiau. Dėl to labai atsiprašome“, – sakė atstovė.

Ji taip pat atsakė, ir kaip teisingai reikėtų adresuoti siuntą – nors skaitytojos atveju klaida buvo paties pašto, tačiau dažnai suklysta ir siunčiantysis. Galbūt šia informacija pasinaudoję skaitytojai bus iš savo pusės garantuoti viską padarę tvarkingai.

„Tinkamas adresavimas yra itin svarbus sėkmingai siuntos ar laiško kelionei. Tai, kad net apie 30 proc. siuntų bei laiškų yra gaunami su netinkamai nurodytu adresu, rodo, jog tai iš tiesų aktuali problema. Dažniausios klaidos – nepilnas adresas, gatvių trumpiniai, nenurodomas rajonas (Lietuvoje yra ne vienas kaimelis tokiu pačiu pavadinimu, nenurodžius rajono, neaišku, į kurį kaimelį siunčiama), taip pat pamirštama nurodyti pašto kodą, o būtent jis yra labai svarbus. Tokių adresų įrenginiai negali nuskaityti, todėl siuntos atidedamos ir vėliau išskirstomos rankiniu būdu, siuntos kelionė užtrunka. Žinoma, pasitaiko pavienių klaidų ir iš mūsų pusės. Darome viską, kad jų būtų kuo mažiau“, – teigė U. Bartašiūtė.

Ji nurodė, kad adresuojant laišką ar siuntą svarbu, jog aiškiai būtų nurodyta pilna adresato informacija:

– vardas pavardė. Juos reikėtų nurodyti pilnus, rašyti lotyniškomis raidėmis, jeigu perkama užsienio šalies elektroninėje parduotuvėje, geriau rašyti be lietuviškų raidžių;

– gatvės pavadinimas. Jį reikėtų nurodyti tikslų, be trumpinimų, pavyzdžiui, Antavilių Sodų 3-ioji g. / Loretos Asanavičiūtės g. ir pan.;

– namo ir buto numeris (jei yra). Jeigu adresas turi ir namo, ir buto numerį, juos reikėtų rašyti per brūkšnelį, pavyzdžiui, 6-43;

– pašto kodas. Jį nurodyti labai svarbu, nes būtent jį skenuoja skirstymo įrenginiai. Pašto kodai keičiasi, tad prieš siunčiant verta jį pasitikrinti. Tai padaryti galima Lietuvos pašto puslapyje;

– miestas arba gyvenvietė, šalis. Jei siunčiama ne į savivaldybės centrą, reikėtų patikslinti, kokiame rajone yra gyvenvietė. Pavyzdžiui, Maišiagala, Vilniaus r. Šalies pavadinimą reikėtų nurodyti pilną, ne trumpinį;

– mobilaus telefono numeris. Tai nėra būtina, tačiau rekomenduojama – apie gautą siuntą gavėjas bus informuotas trumpąja žinute.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA
  1. Konkurso pavadinimas: „Mieliausio augintinio rinkimai“.
  2. Konkurso organizatorius: MB „KAS VYKSTA“.
  3. Konkurso rėmėjas: KG VET ir QUATRO maistas augintiniams.
  4. Konkursas „Mieliausio augintinio rinkimai“ vyksta 2021 05 03 – 2021 05 30
    • Augintinių nuotraukas galite siųsti 2021 05 03 – 2021 05 16
    • Pirminis balsavimas už visus augintinius vyks: 2021 05 16 – 2021 05 23
    • Finalinis balsavimas už daugiausia balsų surinkusius dalyvius (10 augintinių) vyks 2021 05 24 – 2021 05 30
  5. Prizas skiriamas vienam asmeniui, nepriklausomai nuo to, kiek nuotraukų įkels.
  6. Pagrindinių prizų laimėtojai bus paskelbti 2021 m. gegužės mėn. 30 d.
  7. Dešimt dalyvių, surinkę daugiausiai balsų, bus apdovanoti rėmėjo QUATTRO šunų ir kačių maistu.
  8. Prizai:
    • Šunų kategorija:
      • 1 vieta. Šunų maistas – 60 kg.
      • 2 vieta. Šunų maistas – 30 kg.
      • 3 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
    • Kačių kategorija:
      • 1 vieta. Kačių maistas – 30 kg.
      • 2 vieta. Kačių maistas – 20 kg.
      • 3 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
  9. Specialus prizas įsteigtas MB „KAS VYKSTA“
  10. Dėl prizų atsiėmimo QUATTRO susisieks su konkurso dalyviais jų nurodytais kontaktais.
  11. Konkurso dalyvis norėdamas dalyvauti konkurse turi pateikti šiuos duomenis: Vardas, Pavardė; El. paštas; Kontaktinis telefono numeris; Augintinis: Šuo / katė / kitas.
  12. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad būtų talpinamos ir viešai skelbiamos nuotraukos. Konkurse dalyvauja tik augintinių nuotraukos.
  13. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad jų atsiųsta video medžiaga su augintiniais būtų naudojama portalo rengiamoje medžiagoje ir viešinama, tačiau konkurso balsavime nedalyvauja.
  14. Už „Mieliausio augintinio rinkimai” galima balsuoti spaudžiant balsavimo mygtuką. Balsų kiekis yra ribojamas. Iš vieno IP adreso leidžiama balsuoti 10 kartų per parą. Nustačius sukčiavimo atvejį, pasiliekama teisė pašalinti dalyvį ir anuliuoti balsus be perspėjimo.
  15. Tais atvejais kai nepavyksta pateikti nuotraukos per balsavimo formą, galima nuotrauką ir aprašymą siųsti el.paštu konkursas@kasvyksta.lt
  16. Jei atsiunčiamos kelios augintinio nuotraukos, redakcija pasilieka teisę balsavimui teikti vieną nuotrauką savo nuožiūra.
  17. Balsuodamas skaitytojas suteikia konkurso organizatoriui teisę tvarkyti IP adresą konkurso laimėtojo nustatymo ir sąžiningo balsavimo užtikrinimo tikslu.
  18. Kilus įtarimui, kad yra sukčiaujama siekiant surinkti kuo daugiau balsų, redakcija pasilieka teisę pašalinti sukčiaujantį dalyvį iš konkurso.
  19. Konkursas skirtas asmenims ne jaunesniems nei 16 metų.
  20. Konkurso dalyviai ir balsuojantys įsipareigoja laikytis konkurso taisyklių.
  21. Konkurso dalyvis supranta, kad anketoje minimų duomenų pateikimas, jų naudojimas ir viešas skelbimas konkurso metu yra būtina dalyvavimo konkurse sąlyga. Konkurso dalyvis sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų publikuojami, viešai skelbiami ir kitaip naudojami dalyvavimo konkurse ir jo laimėtojų nustatymo tikslu. Konkurso dalyviai turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar sunaikinti. Dalyviui pareikalavus sunaikinti tvarkomus jo asmens duomenis, dalyvis praranda galimybę toliau dalyvauti konkurse.
  22. Konkurso organizatorius arba rėmėjas pasilieka teisę keisti konkurso taisykles iš anksto viešai apie tai portale KAS VYKSTA informavus dalyvius ir balsuojančius už juos.