Kauniečius į neviltį varo eilės prie pašto: gal laikas ieškoti sprendimo? | Kas vyksta Kaune

Kauniečius į neviltį varo eilės prie pašto: gal laikas ieškoti sprendimo? papildyta „Lietuvos pašto“ komentaru

Skaitytojo nuotr.

Nutįsusios gyvos žmonių eilės vis dažniau pastebimos ne tik prie duris atveriančių parduotuvių, štai kauniečiams prie „Lietuvos pašto“ skyriaus Dainavos mikrorajone tenka sugaišti net ir kelias valandas. Tuo metu „Lietuvos pašto“ generalinė direktorė prognozuoja – eilės išnyks tik kartu su karantinu.

„Gal galite parašyti kažkokį strapsį apie tai, kokios eilės pašte yra? Tai yra paštas esantis V. Krėvės prospekte 97. Tokios eilės kasdien, reikia atsiimti svarbias siuntas, o eilė 1,5-2 val. kasdien!“, – šeštadienį į naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi kantrybės netekęs vyras.

Kaip skelbiama „Lietuvos pašto“ internetiniame puslapyje, Dainavos mikrorajone įsikūręs pašto skyrius šeštadieniais dirba nuo 9 val. ryto iki 14 val. dienos. Tačiau, kauniečio teigimu, šeštadienio rytą žmonių eilė driekėsi paštui dar net neatvėrus durų.

„Gyvenu kitoje kelio pusėje, priešais paštą, tai šiandien ryte 8.57 val. – trys minutės iki pašto atidarymo – jau buvo eilė“, – pasakojo vyras.

Kaunietis atkreipė dėmesį, kad lengviau į pašto skyrių patekti gali siuntas siunčiantys asmenys, mat naudojantis „Lietuvos pašto“ savitarnos sistema siuntas galima palikti be eilės.

„Šiandien nešiau vieną siuntą, tai pašte dirbo tik dvi paštininkės iš trijų ir tos dvi jau, matosi, pervargusios tikrai. Ypač kai žmonėms reikia aiškinti įvairius dalykus, o nuo to ir eilės didelės lauke atsiranda“, – teigė skaitytojas ir pridūrė, kad savaitėje turint tik dvi poilsio dienas, tokioje eilėje laukti visgi neprotinga.

Eilė prie pašto šeštadienio popietę / Skaitytojo nuotr.

Gal laikas ieškoti sprendimo?

Dėl tokios pat problemos apmaudą penktadienį liejo ir dar vienas kaunietis.

„Kiekvieną dieną tenka matyti eiles nuo pašto link „Saulėtekio“. Tikrasis malonumas pasijaučia, kai tenka pačiam pastovėti. Neatkreipiau dėmesio, bet prie kitų skyrių lyg ir nebūna tokių didelių eilių. Gal laikas būtų pasamdyti jaunesnes darbuotojas ar ieškoti sprendimo, kad pagerinti padėtį?“, – viešai klausimą kėlė vyras.

Jo teigimu, eilės prie V. Krėvės pr. 97 įsikūrusio pašto skyriaus prasidėjo sulig šalį sukausčiusiu karantinu.

„Kaip tik prasidėjo karantinas, taip ir atsirado amžinos eilės prie pašto. Net kartais dingsta noras gauti siuntinį, nes žinai, kad lauksi pusę valandos mažiausiai, kad galėtum atsiimti“, – pasakojo skaitytojas ir pridūrė, kad gyvas žmonių eiles stebi jau apie du mėnesius, o pačiam eilėje apie 30 minučių yra tekę stovėti jau ne kartą.

Eilė prie pašto penktadienio popietę / Skaitytojo nuotr.

Dėl eilių kaltas karantinas

Kaip Delfi.lt yra sakiusi „Lietuvos pašto“ generalinė direktorė Asta Sungailienė, eilių tematika itin aktuali didžiuosiuose miestuose, o tai sąlygoja du aspektai.

„LP eilės yra banguojančios. Jos būna susijusios su viena iš pašto veiklų, tai išmokų ir įmokų mokėjimu. Antrasis aspektas – kuris šiuo metu yra stebimas ir daugeliui krentantis į akis, tai eilės dabar, karantino metu, kurių anksčiau nestebėdavome, nes, atitinkamai, mūsų klientai laukdavo viduje, dirbdavo eilių reguliavimo sistemos.

Dabar, kai mūsų plotas apriboja, kiek žmonių viduje gali būti vienu metu, mes ir turime šias gyvas eiles, kurios, tikiu, kad pranyks, kai baigsis karantinas. Kai kuriuose skyriuose mums teko sumažinti ir aptarnaujančių langelių skaičių, o tai reiškia, kad dėl apribojimų ne visi langeliai gali veikti“, – teigė A. Sungailienė.

Kaip portalui „Kas vyksta Kaune“ seniau yra komentavusi LP Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė, V. Krėvės pr. 97 įsikūrusiame pašto skyriuje, dirba dvi klientų aptarnavimo vietos, siekiant išlaikyti reikiamus atstumus tiek tarp klientų, tiek tarp darbuotojų. Todėl kitiems klientams tenka laukti lauke, tačiau tai yra daroma dėl visų saugumo.

Papildyta balandžio 12 d.

„Lietuvos paštas“ pirmadienį portalui pateikė komentarą dėl besiformuojančių eilių – bendrovės Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė pirmiausia klientų atsipirašė už nepatogumus ir dėkojo už kantrybę.

Anot jos, eiles prie pašto skyrių lemia keli aspektai – karantino ribojimai ir didesni nei įprasta siuntų kiekiai. Pirma, pašto skyriuose dėl karantino ribojimų viduje gali būti mažiau klientų nei įprastai, todėl susidaro laukiančių lauke eilė. Visi skyriai dirba pilnu pajėgumu, kai kuriuose darbo valandos net prailgintos, aptarnaujama tiek žmonių, kiek leidžia taisyklės. Antra, fiksuojami rekordiniai siuntų skaičiai – šiuo metu jie vis dar panašūs kaip kalėdiniu laikotarpiu, o tai tiesiogiai susiję su klientų srautu pašto skyriuose – kuo daugiau siuntų, tuo daugiau klientų.

„Siuntų skirstymas vyksta nuolat, tad ir pašto skyrius jos pasiekia reguliariai. Tiesa, šiuo laikotarpiu paštus pasiekia didesni nei įprastai iš užsienio gautų siuntų srautai, daugelis jų yra iš Kinijos. Didesnius srautus lemia kelios priežastys. Siuntos iš užsienio dėl pandemijos sukeltų trukdžių ne tik keliauja ilgiau, bet ir netolygiai – gauname jas bangomis. Taip pat pastarąsias savaites skyrėme išskirtinį dėmesį užsilaikiusioms užsienio siuntoms išskirstyti ir pristatyti gavėjams.

Atsižvelgdami į šią situaciją, ėmėmės papildomų priemonių, kad siuntos klientus pasiektų kaip įmanoma greičiau. Pailginome dalies pašto skyrių darbo laiką, pašto skyriai dirbo ir šventinėmis dienomis, didžiuosiuose miestuose atidarėme laikinus siuntų išdavimo punktus – toks veikia ir Kaune, Baltų prospekte.

Karantino metu itin išaugo paštomatų populiarumas – gyventojai vertina jų patogumą, galimybę atsiimti siuntas jiems patogiu metu. Matydami šią tendenciją, nuolat plečiame paštomatų tinklą, taip pat dar didesnę dalį pašto siuntų, kurias įprastai reikėtų atsiimti pašto skyriuje, nukreipiame į paštomatus, populiariausi paštomatai yra aptarnaujami ir sekmadieniais“, – aiškino U. Bartašiūtė.

Ji atkreipė dėmesį, kad darbuotojų mažinimas, apie kurį pranešta sausio pradžioje, nesusijęs su klientus aptarnaujančio personalo skaičiumi – šis esą nepasikeitė, priešingai, kai kuriuose miestuose darbuotojų priimta papildomai, taip pat augo ir kurjerių skaičius. Bendrovė atsisveikino su 128 darbuotojais, kurie dirbo tarpinėse logistikos stotelėse – nuo kovo pradžios visos siuntos ir laiškai skirstomi Vilniaus logistikos centre, todėl nebeliko tarpinių siuntų paskirstymo stotelių.

„Norėtume pažymėti, kad eilės prie pašto skyrių būna epizodinės, didžiausi klientų srautai vakarais ar per pietus. Šiomis dienomis prasidėjo išmokų mokėjimas, todėl klientų skaičius natūraliai išauga. Rekomenduojame į pašto skyrių eiti ne piko valandomis, dienos metu, o jeigu tik yra galimybė, siūlome rinktis alternatyvas – naudotis LP EXPRESS paštomatais, siuntas bei laiškus formuoti Lietuvos pašto savitarnoje – tuomet jas beliks palikti pašte, specialioje savitarnos zonoje – tokie klientai į pašto skyrius įleidžiami be eilės“, – būdus, kaip išvengti ilgo laukimo eilėje, vardijo U. Bartašiūtė.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA