Antradienį VDU Ugnės Karvelis gimnazijoje iškilmingai atidaryta gamtos mokslų laboratorija, kuri mokiniams leis pasaulį pažinti per eksperimentus ir tyrimus.
Moderniai įrengtoje laboratorijoje smalsieji tyrinėtojai galės atlikti biologijos, chemijos ir fizikos eksperimentus, bandymus bei tyrimus. Tokia aktyvi veikla, per kurią mokiniai kaups patirtį, samprotaus, leis ugdyti vaikų gamtamokslinę kompetenciją, o mokytojams naudoti šiuolaikines priemones bei technologijas ir taip prisidėti prie šiuolaikiško STEAM ugdymo, rašoma Kauno rajono savivaldybės pranešime žiniasklaidai.
„Mes jau seniai įsitikinome, kokia svarbi vaikų ugdymui yra partnerystė su mokslu. VDU Ugnės Karvelis gimnazija yra tokios gražios partnerystės pavyzdys. Gerai mokyklai reikia turėti ne tik gerą vadybą, kompetentingus pedagogus, bet ir puikias aplinkas. O šiandien ir esame tokių aplinkų kūrimo liudininkai“, – mokyklos bendruomenę pasveikino Kauno rajono meras Valerijus Makūnas.
Šia proga gimnazijos bendruomenę pasveikino ir VDU rektorius Juozas Augutis, kuris mokiniams linkėjo būti žingeidžiais. „Pasaulis pilnas galimybių, tad nebijokite ir norėkite jomis pasinaudoti“, – teigė rektorius.
Gamtos mokslų laboratorija įrengta pagal projektą „Kokybės krepšelis“. Darbai kainavo 265 tūkst. eurų, savivaldybės indėlis – beveik 40 tūkst. eurų.
Tai jau antroji ugdymui skirta laboratorija gimnazijoje, įrengta pagal projektą. Gimnazistai jau naudojasi patyriminio ugdymo laboratorija, kurioje yra inžinerinei veiklai skirti įrenginiai: CNC frezavimo staklės, CO2 lazeris, 3D spausdintuvai ir 3D rašikliai.
VDU Ugnės Karvelis gimnazija ne vienintelė pakaunės ugdymo įstaiga, dalyvaujanti šiame projekte. Nuo 2019 metų jau 11 Kauno rajono savivaldybės mokyklų dalyvavo iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuojamame projekte „Kokybės krepšelis“.
Projekto finansinė ir metodinė parama suteikia galimybes tobulinti tas veiklas, kurios konkrečiai mokyklai atrodo svarbiausios mokinių pasiekimams gerinti. Įgyvendindamos projektą mokyklos atnaujino aplinkas ir priemones, įdarbino papildomus pagalbos specialistus, daugiau dėmesio skyrė spartesnei kaitai pereinant prie šiuolaikinės ugdymosi paradigmos.