Kalbos apie „Euroviziją“ nesibaigia net jai praūžus. Lietuviai aktyviai diskutuoja, kodėl ir šiemet šalies atstovui dainų konkurse nepavyko sublizgėti. Imta svarstyti, kad galbūt koją pakišo per kukliai atrodęs Jurijaus Veklenko pasirodymas? Tačiau atlikėjo vadybininkas Martynas Tyla sako, kad šiemet nieko geriau tikėtis ir nebuvo galima, mat lietuvio pašonėje atsirado vos vienas rėmėjas, o galutinis eurovizinis biudžetas taip pat nesudarė progos švaistytis pinigais.
Jurijus į Tel Avivą buvo išsiųstas su tūkstantine eurų suma, tačiau jos neužteko nei dūmams, nei fejerverkams, nei kitoms panašioms sceninėms staigmenoms.
„Kol kas dar sunku įvardinti tikslią sumą, nes dar nėra viskas suskaičiuota, tačiau preliminari suma yra maždaug 20 tūkstančių eurų“, – DELFI sakė M. Tyla.
Taip pat vienas žinomiausių prodiuserių pabrėžia, kad ši pinigų suma buvo skirta ne tik Jurijaus pasirodymui Izraelyje, o ir kitoms pasiruošimo į Tel Avivą išlaidoms, pavyzdžiui, įvaizdinei fotosesijai ar eurovizinės dainos remiksui.
Iš nacionalinio transliuotojo Jurijus ir jo komanda pelnė šiek tiek daugiau nei 12 tūkstančių eurų. Ši suma buvo surinkta iš gerbėjų telefoninių skambučių ir žinučių nacionalinės atrankos metu.
M. Tyla DELFI pasakoja, kad klaipėdiečiui Jurijui bandė rasti ir kitų rėmėjų, todėl pats tiesiogiai kreipėsi į žinomus prekinius ženklus Klaipėdoje, siūlydamas bendradarbiavimą, tačiau susidomėjimo sulaukta itin mažai. Vieninteliu rėmėju tapo „Klaipėdos autobusų parkas“, kuris skyrė 1 000 eurų. Negana to, ši parama atlikėjui buvo skirta jau būnant Tel Avive.
[susije_video kurie=”1″]
„Buvo kreiptasi bent į 20 skirtingų įmonių, tačiau buvo nulinė reakcija. Kodėl taip yra? Galima tik svarstyti. Žinoma, suprantu, kad daugelis, matyt, bijo rizikuoti. Lygiai taip pat sunku šiuo klausimu buvo ir su Donatu Montvydu. Visada yra sunku. Galbūt antrą kartą su Donatu mes lengviau disponavome savo lėšomis, tačiau tąkart Lietuvos atstovo rėmėjais ir buvo pats Donatas Montvydas ir Martynas Tyla“, – pasakoja vadybininkas.
Pasiteiravus, ar su tokiu abejingumu Lietuvos atstovas susiduria pirmą kartą, anot Martyno, panaši situacija yra kasmet. „Praktiškai taip vyksta kiekvienais metais. Čia yra bėda. Dabar šausiu į visus influencerius ir reklamos agentūras, kurios jiems moka kelių šimtų eurų sumas už įrašą pusėn. Kada jie susitaria su žmogumi, kuris turi reklamuoti tam tikrą daiktą, jie nepamąsto, kad, pavyzdžiui, Jurijus su tais pačiais daiktas Izraelyje galėjo ne tik nusifotografuoti, bet ir filmuotis, rodytis visai Europai, – apmaudo neslepia pašnekovas.
– Ir tai truktų ne tik dieną, o visas porą savaičių. Tai gali būti net pati paprasčiausia duona, kurią Jurijus valgytų kiekvieną rytą. Šioje vietoje turime kūrybingumo problemą. Drąsiai galiu pasakyti, kad reklamų agentūroms svarbu paimti iš kliento naudą, o mąstyti plačiau, dirbti jie nenori.“
[susije_video kurie=”2″]
Nepaisant to, M. Tyla sako, kad kebli piniginė situacija šiuo atveju Jurijui, ko gero, kojos tikrai nepakišo. Pasak jo, Lietuvos atstovas dainų konkurse tikrai nepadarė gėdos ir atidavė visas savo jėgas, todėl kiekvienas tautietis tikrai turi kuo didžiuotis.
DELFI jau rašė, kad Lietuvos atstovas dainų konkurse pasirodė antrajame pusfinalyje ir jam pritrūko vos vieno balo kelialapiui į „Eurovizijos“ finalą. Šių metų pergalė projekte atiteko Nyderlandų atstovui.
Daugiau naujienų skaitykite čia.