Šį trečiadienį, Kauno Laisvės alėjoje, oficialiai atidaryta „Philip Morris Baltic“ valdoma naujos kartos bedūmių tabako gaminių sistemos „IQOS“ parduotuvė. Atidarymo metu svečiai ne tik apžiūrėjo naująją „IQOS“ erdvę, stebėjo unikalų Baltijos baleto teatro šokio performansą naudojant hologramines projekcijas, bet ir susipažino su nauja „Philip Morris Baltic“ strategija – siekį kurti bedūmę ateitį.
[galerija kiek=”16″]
Anot sumažintos rizikos produktų vadovės Baltijos šalims Karolinos Vozgirdaitės, tam, kad kompanijos išliktų konkurencingos rinkoje, jos privalo reaguoti į vartotojų poreikius ir besikeičiančius įpročius. Būtent dabartinė pokyčių sparta paskatino „Philip Morris Baltic“ užsibrėžti ambicingą tikslą, kuris iš esmės pakeis visą tabako industriją.
„Apsipirkimas internetu, elektra varomi automobiliai, namų dalijimosi platformos – tai tik keletas iš pavyzdžių, kaip jaunos, dinamiškos ir inovatyvios kompanijos ateina į industrijas ir, iš esmės jas pakeičia. Tačiau ar esate girdėję apie kompaniją, kuri būdama industrijos lydere, apsiimtų iš pagrindų keisti žaidimo taisykles?“,- klausė susirinkusių svečių Karolina Vozgirdaitė.
„IQOS“ yra elektroninis įtaisas, naudojamas kartu su naujoviškais tabako gaminiais. Su „IQOS” sistema naudojamų kaitinamojo tabako gaminių gamyboje naudojamas įprastas tabakas, tačiau, skirtingai nei cigaretėse, jis yra ne deginamas, o kaitinamas trijų šimtų penkiasdešimties laipsnių temperatūroje.
„IQOS“ kūrimui, tyrimams bei moksliniam pagrindimui „Philip Morris“ išleido 3 mlrd. JAV dolerių, darbams buvo pasitelkta daugiau kaip 400 mokslininkų bei ekspertų. Šis inovatyvus produktas šiuo metu pardavinėjamas dvidešimt vienoje šalyje, tarp jų – Japonijoje, Portugalijoje, Vokietijoje, Danijoje, Italijoje, Graikijoje, Šveicarijoje, o dabar jau – ir Lietuvoje.
Laisvės alėjoje iįsikūrusi naujoji „IQOS“ erdvė nėra įprasta – tai modernios koncepcijos parduotuvė. Parduotuvėje yra įdiegtas spartus belaidis internetas, į erdvę patenka daug natūralios saulės šviesos, interjeras šviesus, patogus ir įkvėptas futuristinių tendencijų. Parduotuvės konsultantės paprašius visuomet padarys puodelį kavos. Planuojama, kad parduotuvėje taip pat vyks įvairūs su dizainu, menu ar gastronomija susiję projektai.