„Bolt“ vairuotojų gudrybės Kaune: dirbtinai kainas sukelia dvigubai – Kas vyksta Kaune

„Bolt“ vairuotojų gudrybės Kaune: dirbtinai kainas sukelia dvigubai

Bolt programėlė
Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Į portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi dėl „Bolt“ vairuotojų elgesio pasipiktinusi kaunietė K.R., kuri teigė pastebėjusi galimą vairuotojų sukčiavimą bei apibūdino schemą, kaip kelionės pabrangsta dvigubai.

Atskleidė gudravimo schemą

„Dažnai naudojuosi „Bolt“ paslaugomis, todėl nustebau, kai trečią kartą pasikartojo ta pati nemaloni situacija, po kurios paslauga už pavežėjimą pabrango daugiau, kaip dvigubai“, – sakė moteris.

Pasak jos, iškvietus pavežėją per mobiliąją aplikaciją, visus tris kartus vairuotojai atšaukė kelionę, palaukę gatvėje prie jos kiemo vos kelias sekundes. Atsiradus nuorodai, kad reikia pakartotinai užsakyti paslaugą, kitas vairuotojas atvykdavo akimirksniu, tik jau kaina būdavo kelis kartus didesnė. „Neabejoju, kad vairuotojai jau žino mano adresą ir žino, kad būsiu susiruošusi, todėl vis tiek važiuosiu, bet kai trečią kartą atsitiko tas pats ir mano kelionė pabrango daugiau nei dvigubai – nusprendžiau nebetylėti“, – pasakoja ji.

Moteris teigia paklaususi ir pačių vairuotojų, kodėl jos kelionė pabrango, o pastarieji tvirtinę, kad kainos kyla dėl atsiradusios didelės paklausos ir vairuotojų užimtumo. „Manau, kad čia kažkoks gudravimas vyksta, nes iš trijų kartų du kartus važiavau dienos metu, kai tikrai nebuvo jokio piko“, – stebėjosi moteris.

Kaunietė įtaria, kad „Bolt“ vairuotojai gali būti susimokę, kaip pergudrauti programėlę ir dirbtinai sukelti kelionės kainas. „Galbūt tuo metu, kai vienas vairuotojas nuvažiuoja, o „ant ledo“ palikta keleivė ima antrą kartą kviestis pavežėją, tas neva nuvažiavęs vairuotojas iš tos pačios vietos taip pat registruoja iškvietimą ir taip padidėja automobilių paklausa, o drauge ir pavežėjimo įkainis“, – spėliojo moteris.

Pasak jos, pirmąjį kartą pavežėją ji kvietėsi nedideliam atstumui miesto centre – pradžioje degė 2 eurų įkainis, o žaibiškai nuvažiavus iškviestam automobiliui, antram užsakymui užsidegė net 4,60 eurų kelionės tarifas. Panašiai nutiko ir iš miesto centro susiruošus į Jonavos gatvę, kai vietoje 3 eurų teko pakloti beveik 8 eurus. „Tokiais įkainiais Kaune jau seniai neteko važiuoti, matyt, teks grįžti prie įprasto taksi“, – apgailestavo moteris.

„Bolt“ vadovo komentaras

Kad kaunietės įtarimai dėl „Bolt“ pavežėjų gudravimo gali būti pagrįsti, rodo ir portalui „Kas vyksta Kaune“ atsiųsti „Bolt“ vadovo Lietuvoje Andriaus Pacevičiaus komentarai. „Kelionės kaina realiu laiku kinta, t.y. ir didėja, ir mažėja, nes „Bolt“ kainodara yra dinaminė. Tai reiškia, jog kelionės įkainis priklauso nuo to, koks vietovėje esančių pavežėjų bei juos kviečiančiųjų santykis. Kuo daugiau žmonių automobilį kviečia į tą pačią vietą, tuo įkainis didesnis, nes vairuotojų skaičius yra ribotas“, – teigė A. Pacevičiaus.

Pasak „Bolt“ vadovo, pavežėjimo platforma yra automatizuota ir vairuotojai negali nulemti kelionių kainos, nes iškvietimo metu jie nemato nei galutinio kelionės tikslo, nei preliminaraus įkainio. Tačiau pavežėjo pajamos tiesiogiai priklauso nuo kelionės įkainio, nes jis ir yra vairuotojo pajamos, neatskaičiavus „Bolt“ komisinio mokesčio, kitų privalomų mokesčių bei automobilio sąnaudų.

Vis dėlto anot A. Pacevičiaus, didžiuosiuose miestuose išaugus paklausai, „Bolt“ pavežėjų pajamos rekordiškai išaugo ir gegužę per valandą vidutiniškai siekė net 14 eurų, todėl vadovas paragino prie „Bolt“ prisijungti naujų vairuotojų. Jie vairuotojų būtų daugiau, akivaizdu, kad pigtų ir kelionės.

Papildyta 2021.06.10 d. 10:00 val.

Bendrovė „Bolt“ taip pat informavo: „Jei vairuotojas nepagrįstai atšaukė užsakymą ar keleivio laukė taip trumpai, kad keleiviui nebuvo įmanoma suspėti ateiti iki automobilio, keleiviams rekomenduojame kreiptis į Klientų aptarnavimo komandą per „Bolt“ programėlę. Primename, kad jei vairuotojas ilgai laukia keleivio, po 3 min. keleiviui pradedamas skaičiuoti laukimo mokestis, o po 8 min. laukimo vairuotojas gali atšaukti kelionę.“

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA
  1. Konkurso pavadinimas: „Mieliausio augintinio rinkimai“.
  2. Konkurso organizatorius: MB „KAS VYKSTA“.
  3. Konkurso rėmėjas: KG VET ir QUATRO maistas augintiniams.
  4. Konkursas „Mieliausio augintinio rinkimai“ vyksta 2021 05 03 – 2021 05 30
    • Augintinių nuotraukas galite siųsti 2021 05 03 – 2021 05 16
    • Pirminis balsavimas už visus augintinius vyks: 2021 05 16 – 2021 05 23
    • Finalinis balsavimas už daugiausia balsų surinkusius dalyvius (10 augintinių) vyks 2021 05 24 – 2021 05 30
  5. Prizas skiriamas vienam asmeniui, nepriklausomai nuo to, kiek nuotraukų įkels.
  6. Pagrindinių prizų laimėtojai bus paskelbti 2021 m. gegužės mėn. 30 d.
  7. Dešimt dalyvių, surinkę daugiausiai balsų, bus apdovanoti rėmėjo QUATTRO šunų ir kačių maistu.
  8. Prizai:
    • Šunų kategorija:
      • 1 vieta. Šunų maistas – 60 kg.
      • 2 vieta. Šunų maistas – 30 kg.
      • 3 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
    • Kačių kategorija:
      • 1 vieta. Kačių maistas – 30 kg.
      • 2 vieta. Kačių maistas – 20 kg.
      • 3 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
  9. Specialus prizas įsteigtas MB „KAS VYKSTA“
  10. Dėl prizų atsiėmimo QUATTRO susisieks su konkurso dalyviais jų nurodytais kontaktais.
  11. Konkurso dalyvis norėdamas dalyvauti konkurse turi pateikti šiuos duomenis: Vardas, Pavardė; El. paštas; Kontaktinis telefono numeris; Augintinis: Šuo / katė / kitas.
  12. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad būtų talpinamos ir viešai skelbiamos nuotraukos. Konkurse dalyvauja tik augintinių nuotraukos.
  13. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad jų atsiųsta video medžiaga su augintiniais būtų naudojama portalo rengiamoje medžiagoje ir viešinama, tačiau konkurso balsavime nedalyvauja.
  14. Už „Mieliausio augintinio rinkimai” galima balsuoti spaudžiant balsavimo mygtuką. Balsų kiekis yra ribojamas. Iš vieno IP adreso leidžiama balsuoti 10 kartų per parą. Nustačius sukčiavimo atvejį, pasiliekama teisė pašalinti dalyvį ir anuliuoti balsus be perspėjimo.
  15. Tais atvejais kai nepavyksta pateikti nuotraukos per balsavimo formą, galima nuotrauką ir aprašymą siųsti el.paštu konkursas@kasvyksta.lt
  16. Jei atsiunčiamos kelios augintinio nuotraukos, redakcija pasilieka teisę balsavimui teikti vieną nuotrauką savo nuožiūra.
  17. Balsuodamas skaitytojas suteikia konkurso organizatoriui teisę tvarkyti IP adresą konkurso laimėtojo nustatymo ir sąžiningo balsavimo užtikrinimo tikslu.
  18. Kilus įtarimui, kad yra sukčiaujama siekiant surinkti kuo daugiau balsų, redakcija pasilieka teisę pašalinti sukčiaujantį dalyvį iš konkurso.
  19. Konkursas skirtas asmenims ne jaunesniems nei 16 metų.
  20. Konkurso dalyviai ir balsuojantys įsipareigoja laikytis konkurso taisyklių.
  21. Konkurso dalyvis supranta, kad anketoje minimų duomenų pateikimas, jų naudojimas ir viešas skelbimas konkurso metu yra būtina dalyvavimo konkurse sąlyga. Konkurso dalyvis sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų publikuojami, viešai skelbiami ir kitaip naudojami dalyvavimo konkurse ir jo laimėtojų nustatymo tikslu. Konkurso dalyviai turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar sunaikinti. Dalyviui pareikalavus sunaikinti tvarkomus jo asmens duomenis, dalyvis praranda galimybę toliau dalyvauti konkurse.
  22. Konkurso organizatorius arba rėmėjas pasilieka teisę keisti konkurso taisykles iš anksto viešai apie tai portale KAS VYKSTA informavus dalyvius ir balsuojančius už juos.