„Bolt“ vairuotojo akibrokštas: iš automobilio išgrūdo į ligoninę skubėjusią kaunietę – Kas vyksta Kaune

„Bolt“ vairuotojo akibrokštas: iš automobilio išgrūdo į ligoninę skubėjusią kaunietę

Asociatyvi / Archyvo nuotr.

„Kas vyksta Kaune“ praėjusią savaitę paviešinus apie nosį riečiančią kelionę su „Bolt“ pavežėju, redakciją pasiekė dar viena ne itin maloni istorija. Į darbą skubėjusi skaitytoja pasakoja įstrigusi su tuo pačiu paklydėliu vairuotoju, kuris užsakymą priėmė net ir šiurkščiai išprašęs klientę iš automobilio.

„Noriu pasidalinti nekokia patirtimi su „Bolt“ vairuotoju. Rytais į budėjimus ligoninėje vykstu „Boltu“. Atrodo truputį saugiau nei troleibusas. Antradienio rytą (vasario 9-ąją) išsikviečiu per programėlę „Bolt“. Netrukus ateina pranešimas, kad vairuotojas atvyko. Jo nėra. Skambina, nes neranda namo, nors tai nėra sudėtinga ir visi be jokių bėdų randa. Pasakiau, kad labai skubu, atšauksiu ir kviečiu kitą“, – pasakojo kaunietė.

Moteris kaip tarusi, taip ir padariusi, tačiau taip paprastai iškvietimo adreso nerandančio pavežėjo atsikratyti nepavyko: „Po berods ketvirto mėginimo pasiduodu. Vėl pranešimas, kad atvyko, vėl jo nėra. Skambinu pati. Atsakymas – tai baigiu privažiuot. Įlipusi ramiai pasakau, kad jei nežino adreso, reikėtų neimti kvietimo.“

Moteris „Bolt“ vairuotojui esą priminė telefonu įspėjusi, kad labai skuba, o manais sulaukė kiek netikėto pavežėjo atsako. Vyras pradėjo šaukti, išplūdo klientę ne pačiais maloniausiais žodžiais ir liepė išlipti.

„Paaiškinau, kad labai skubu. Ir čia vairuotojas atsisukęs pradeda tiesiog šaukti: „Lipk n***i iš mašinos, ž***va“, – žado neteko moteris. Atrėžusi, kad vairuotojas nesveikas, kaunietė pasišalino iš automobilio.

Tiesa, jos teigimu, viskas tuo nesibaigė – moters bandymai išsikviesti kitą pavežėją atsidurdavo to paties „Bolt“ vairuotojo rankose, net ir po įtemptos konfrontacijos užsakymą priėmė netašytas pavežėjas.

„Kviečiu vėl „Bolt“, vėl jis ima kvietimą. Už neįvykusią kelionę man nuskaičiuota 2,80 Eur, į darbą vėluosiu tuoj vairuotojo dėka. Pasirenku kitą „Bolt“ variantą, brangesnį. Nes kitaip tas vairuotojas tyčia priiminėja kiekvieną kvietimą“, – keistą situaciją dėstė moteris.

Kaunietė apie neeilinę patirtį pranešė ir „Bolt“ pavežėjimo kompanijai, tačiau bendrovės sprendimas, nepatenkintos klientės vertinimu, buvo absurdiškas.

„2,80 Eur už neįvykusią kelionę grąžino ir davė 1 Eur nuolaidą kitai kelionei. 1 Eur už tokį vairuotojo elgesį su keleiviu? Ir atsakymas, kad vairuotojas bus nubaustas, jei tai pasikartos. Wow. Važiuoju su jais nuolat į darbą. Tąkart vos spėjau. Išmušė iš vėžių pusdieniui toks elgesys. Nežinau, kartais atrodo, kad paslaugų teikėjams karantinas suteikė daug įžūlumo…“ – svarstė moteris.

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė, kad keleivio užsakymą sistema paveda arčiausiai jo esančiam vairuotojui, o limito paeiliui iš to paties kliento priimamiems iškvietimams nėra.

A. Pacevičius / R. Tenio nuotr.

„Kompensacija keleiviui yra suteikiama ar nesuteikiama individualiai įvertinus situaciją. Jos dydis nustatomas pagal vidines procedūras ir nustatytas taisykles. Į užklausas, susijusias su netinkamu vairuotojo elgesiu, susisiekus keleiviams visada reaguojame jautriai ir atsižvelgiame į visas situacijos detales“, – aiškino A. Pacevičius.

Jis pridūrė, kad kiekvienas klientų pranešimas, kurio sulaukia klientų aptarnavimo komanda, yra fiksuojamas ir, vadovaujantis vidinėmis procedūromis, priimamas sprendimas apie tolimesnį bendradarbiavimą su vairuotoju, tačiau taikomų sankcijų ir ribinių sutarties nutraukimo situacijų nedetalizavo.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Tai portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų inicijuota tema. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia dalintis ir reikšti savo nuomonę.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Rekomenduojami video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA
  1. Konkurso pavadinimas: „Mieliausio augintinio rinkimai“.
  2. Konkurso organizatorius: MB „KAS VYKSTA“.
  3. Konkurso rėmėjas: KG VET ir QUATRO maistas augintiniams.
  4. Konkursas „Mieliausio augintinio rinkimai“ vyksta 2021 05 03 – 2021 05 30
    • Augintinių nuotraukas galite siųsti 2021 05 03 – 2021 05 16
    • Pirminis balsavimas už visus augintinius vyks: 2021 05 16 – 2021 05 23
    • Finalinis balsavimas už daugiausia balsų surinkusius dalyvius (10 augintinių) vyks 2021 05 24 – 2021 05 30
  5. Prizas skiriamas vienam asmeniui, nepriklausomai nuo to, kiek nuotraukų įkels.
  6. Pagrindinių prizų laimėtojai bus paskelbti 2021 m. gegužės mėn. 30 d.
  7. Dešimt dalyvių, surinkę daugiausiai balsų, bus apdovanoti rėmėjo QUATTRO šunų ir kačių maistu.
  8. Prizai:
    • Šunų kategorija:
      • 1 vieta. Šunų maistas – 60 kg.
      • 2 vieta. Šunų maistas – 30 kg.
      • 3 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
    • Kačių kategorija:
      • 1 vieta. Kačių maistas – 30 kg.
      • 2 vieta. Kačių maistas – 20 kg.
      • 3 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
  9. Specialus prizas įsteigtas MB „KAS VYKSTA“
  10. Dėl prizų atsiėmimo QUATTRO susisieks su konkurso dalyviais jų nurodytais kontaktais.
  11. Konkurso dalyvis norėdamas dalyvauti konkurse turi pateikti šiuos duomenis: Vardas, Pavardė; El. paštas; Kontaktinis telefono numeris; Augintinis: Šuo / katė / kitas.
  12. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad būtų talpinamos ir viešai skelbiamos nuotraukos. Konkurse dalyvauja tik augintinių nuotraukos.
  13. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad jų atsiųsta video medžiaga su augintiniais būtų naudojama portalo rengiamoje medžiagoje ir viešinama, tačiau konkurso balsavime nedalyvauja.
  14. Už „Mieliausio augintinio rinkimai” galima balsuoti spaudžiant balsavimo mygtuką. Balsų kiekis yra ribojamas. Iš vieno IP adreso leidžiama balsuoti 10 kartų per parą. Nustačius sukčiavimo atvejį, pasiliekama teisė pašalinti dalyvį ir anuliuoti balsus be perspėjimo.
  15. Tais atvejais kai nepavyksta pateikti nuotraukos per balsavimo formą, galima nuotrauką ir aprašymą siųsti el.paštu konkursas@kasvyksta.lt
  16. Jei atsiunčiamos kelios augintinio nuotraukos, redakcija pasilieka teisę balsavimui teikti vieną nuotrauką savo nuožiūra.
  17. Balsuodamas skaitytojas suteikia konkurso organizatoriui teisę tvarkyti IP adresą konkurso laimėtojo nustatymo ir sąžiningo balsavimo užtikrinimo tikslu.
  18. Kilus įtarimui, kad yra sukčiaujama siekiant surinkti kuo daugiau balsų, redakcija pasilieka teisę pašalinti sukčiaujantį dalyvį iš konkurso.
  19. Konkursas skirtas asmenims ne jaunesniems nei 16 metų.
  20. Konkurso dalyviai ir balsuojantys įsipareigoja laikytis konkurso taisyklių.
  21. Konkurso dalyvis supranta, kad anketoje minimų duomenų pateikimas, jų naudojimas ir viešas skelbimas konkurso metu yra būtina dalyvavimo konkurse sąlyga. Konkurso dalyvis sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų publikuojami, viešai skelbiami ir kitaip naudojami dalyvavimo konkurse ir jo laimėtojų nustatymo tikslu. Konkurso dalyviai turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar sunaikinti. Dalyviui pareikalavus sunaikinti tvarkomus jo asmens duomenis, dalyvis praranda galimybę toliau dalyvauti konkurse.
  22. Konkurso organizatorius arba rėmėjas pasilieka teisę keisti konkurso taisykles iš anksto viešai apie tai portale KAS VYKSTA informavus dalyvius ir balsuojančius už juos.