Kaune nebelieka maršrutinių taksi

Nuo liepos 1 d. Kaune nebeliks maršrutinių taksi. Bendrovei „Kautra“ pranešus apie nuostolingos veiklos sustabdymą, miestas pasiruošė maršrutinių taksi pakeitimui mažais ir dideliais autobusais. Kaip skelbia Kauno savivaldybė, į juos persėdę gyventojai keliauti po miestą galės kur kas pigiau.

„Dirbome mieste 5 metus, turėdami didelį norą, viziją Kaune keleivius vežti moderniai ir šiuolaikiškai. Vis tik pamatėme, kad teikdami socialinę paslaugą negalime tikėtis komercijos ir patiriami nuostoliai yra per dideli. Dėkojame keleiviams, kurie iki šiol rinkosi maršrutinius taksi kelionėms mieste. Miestas viešąjį transportą puikiai vysto savarankiškai, perkami nauji autobusai, troleibusai. Jaučiamės, kad mūsų misija yra atlikta“, – savivaldybės pranešime cituojamas bendrovės „Kautra“ direktorius Linas Skardžiukas.

Anot Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Pauliaus Kero, įstatymai neleidžia savivaldybei subsidijuoti nuostolingos maršrutinių taksi paslaugos. Todėl siekiant kuo mažesnių nepatogumų kauniečiams, maršrutinius taksi Kauno gatvėse pakeis nauji autobusų maršrutai, kiti bus dažninami arba pratęsiami.

Mobilizuotos pajėgos

„Atsižvelgdami į padidėjusias paslaugų apimtis, dirbantiems vairuotojams atostogas planuojame taip, kad būtų užtikrintas visokeriopas keleivių aptarnavimas bei patenkinti vairuotojų atostogų poreikiai“, – sakė bendrovės „Kauno autobusai“ Transporto eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis.

Maršrutinių taksi vairuotojais taip pat bus pasirūpinta – tvirtinama, kad dalis jų pereis dirbti į „Kauno autobusų“ įmonę, dalis liks dirbti „Kautros“ tarpmiestiniuose maršrutuose. R. Stankaičio teigimu, nuo rugsėjo keleivius Kauno gatvėmis pakvies keliauti naujais mažos talpos autobusais, kurių, kaip išsiaiškino BNS, ruošiamasi įsigyti 30. Juose galios visos lengvatos, kuriomis šiuo metu naudojasi autobusų ir troleibusų keleiviai.

Siekiant užtikrinti didesnį keleivių saugumą bei išlaikyti maršruto reguliarumą, naujieji mažos talpos autobusai keleivius įlaipins ir išlaipins tik stotelėse. Viešojo transporto tinkle likus vieningai bilietų rūšių ir kainų sistemai, visame viešajame transporte bus taikoma dabar veikianti lengvatų sistema.

Rinkdamiesi šiai dienai įprastą galimybę per 30 min. nuo kelionės pradžios persėsti į kitą transporto priemonę, keleiviai į visas viešajam transportui priklausančias transporto priemones (troleibusus, didelės ir mažos talpos autobusus) per 30 min. galės persėsti nemokamai.

Svarbi informacija

Kauno savivaldybės pranešime primenama, kad nuo birželio 15 d. iš pardavimų išimamas terminuotas maršrutinių taksi bilietas, tad turintys terminuotą bilietą juo galės naudotis iki liepos 1 d. Pinigų suma, turima kortelėje galės būti išnaudota žymėti bilietus autobusuose ir troleibusuose.

Daugiau informacijos apie naujus maršrutus ir tvarkaraščius nuo liepos 1 d. galima rasti „Kauno autobusų“ internetiniame portale, taip pat Kauno viešojo transporto ir maršrutų tvarkaraščių tinklalapiuose. Informaciją nemokamu telefonu 8 800 20 000 teiks kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“.

Vežti ėmėsi prieš penkerius metus

Kaip rašo BNS, „Kautra“ maršrutinių taksi verslą perėmė 2014 m. Tuomet savivaldybė nusprendė sureguliuoti maršrutinius taksi mieste ir nustatė septynis jų maršrutus vietoje buvusių 12, o kiekvienam jų paskelbė operatoriaus konkursą.

Visus septynis konkursus penkeriems metams laimėjo „Kautra“. Savivaldybės atstovai tuomet teigė, jog nustačius maršrutus ir parinkus jiems vežėjus bus panaikinta nesveika konkurencija tarp skirtingų bendrovių.

Apie tai, kad veikla nuostolinga, „Kautra“ kalbėjo jau 2016 m, kai prašė didinti keleivių vežimo kainas, o dėl galimybės nutraukti sutartis daliai nuostolingų maršrutų bendrovė su savivaldybe derėjosi nuo pernai metų pabaigos.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA