Rekordinis Juodasis penktadienis: paskelbtos populiariausios prekės

Praūžę Juodojo penktadienio išpardavimai leidžia tikėtis labai gerų Kalėdų. Didžiausios internetinės parduotuvės Baltijos šalyse duomenimis, šiemet tradicinė akcija buvo rekordinė tiek pagal joje sudalyvavusių pirkėjų skaičių, tiek pagal pardavimų augimą.

Tarp gausiausiai pirktų prekių – kvepalai, žaislai, televizoriai ir telefonai. Pastarieji tampa ne tik mėgstama preke, bet ir e. prekybos įrankiu – beveik pusė visų pasinaudojusių akcija žmonių kainų pasiūlymų šiemet jau ieškojo pasitelkę būtent mobiliuosius telefonus.

Per visą Juodojo penktadienio proga organizuotą akciją, kuri truko savaitę, internetinę parduotuvę „Pigu.lt“ iš viso aplankė daugiau nei pusė milijono žmonių (0.557 mln.). Vien per Juodąjį penktadienį pirkėjų skaičius pasiekė beveik 200 tūkst., t. y. 80 proc. daugiau žmonių, nei sulaukta tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Palyginti su pernykšte akcija, ir parduotuvės apyvarta išaugo daugiau nei 2 kartus. Jau iki penktadienio pietų buvo parduota prekių tokia apimtimi, kaip pernai per visą akcijos dieną.

„Šiemet per Juodąjį penktadienį buvo pasiektas absoliutus vienos dienos rekordas tiek pagal lankytojų, tiek ir pagal pardavimų skaičių. Rekordas pasiektas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Tai leidžia tikėtis, kad šių metų Kalėdų prekybos sezonas bus labai aktyvus, gyventojų nuotaikos pozityvios“, – sakė Giedrė Vilkė, internetinės parduotuvės rinkodaros direktorė.

Pasak G. Vilkės, Juodasis penktadienis prekybininkams yra tarsi kalėdinio sezono termometras, parodantis, kokio Kalėdų sezono galima tikėtis, todėl rekordiniai skaičiai nuteikia labai optimistiškai. Juodąjį penktadienį šiemet, palyginti su įprastu lapkričio penktadieniu, „Pigu.lt“ pirkėjai įsigijo 164 proc. daugiau kvepalų, beveik 3 kartus daugiau televizorių, 56 proc. daugiau eglučių, beveik 70 proc. daugiau įvairių kalėdinių dekoracijų, žaisliukų, 83 proc. daugiau kalėdinių dekoracijų, 125 proc. daugiau telefonų, 180 proc. daugiau žaislų, 200 proc. daugiau konstruktorių ir lavinamųjų žaislų.

„Kiek netikėta, bet per akciją klientai gausiai pirko ir vasaros prekių – paspirtukų, vaikiškų čiuožyklų, vaikų žaidimo namelių. Gali būti, kad dalis pirkėjų pasinaudojo proga įsigyti prekių pigiau ir pasirūpinti vasaros pirkiniais iš anksto. Kiti, tikėtina, ieškojo dovanų vaikams, kurie iš Kalėdų senelio būtent laukia vasaros metui tinkamų dovanų“, – svarstė G. Vilkė.

Parduotuvės duomenys rodo, kad šiemet suaktyvėjo ir prekių paieškos įpročiai. Praėjusiais metais vykdant Juodojo penktadienio akciją, apie 30 proc. klientų prekių pasiūlymų ieškojo telefonu, likusieji – kompiuteriu. Šiais metais beveik pusė (49 proc.) akcijoje sudalyvavusių pirkėjų prekes rinkosi mobiliuoju telefonu. Tikėtina, kad tokios tendencijos išliks ir visą Kalėdų prekybos sezoną.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA