Portalas „Kas vyksta Kaune“ tęsia straipsnių ciklą, kuriame pateikiamos svarbios XX amžiuje tą dieną spaudoje paskelbtos naujienos (kalba netaisyta), kurias pavyko išsaugoti Architektūros ir Urbanistikos tyrimų centro komandai. Rugpjūčio 16-ąją 1935-ais metais „Lietuvos aidas“ rašė apie „auto susisiekimą su A.Panemune“.
„Likvidavus traukinėlį, spaudoje pasirodė žinučių, kad autobusais susisiekimas su A.Panemune neaptarnauja visų norinčių jais važiuoti, be to, brangiai važiavimas kaštuojąs.
Į tai Kauno miesto savivaldybė paaiškina: Panaikinus traukinėlį, buvo padidintas su Panemune susisiekimą palaikančių autobusų skaičius, be to, padažnintas ir jų važinėjimas. Anksčiau šioje linijoje buvo 21 autobusas ir važinėjo kas 4 minutes, dabar 24 nuolatiniai autobusai ir važinėja kas 3 minutes. Be to, prieš ir po tarnybos laiko (7-8 ir 14-15) šioje linijoje autobusai važinėja kas pusantros minutės.
Savivaldybė, nuolat tikrindama keleivių judėjimą, priėjo išvados, kad tokio skaičiaus autobusų A. Panemunės linijoje visiškai pakanka jų pervežimui . Buvo tikrinta ir paskutiniuose dviejuose sekmadieniuose, kada esant gražiam orui, į Panemunės kurortą keleivių judėjimas buvo ypatingai padidėjęs. Spaudoje nusiskundimas, kad keleiviams reikėjo laukti, dargi net valandą, norint pakliūti į autobusą, yra pramanytas. Tik pora kartų keleiviai nesutilpo į autobusą ir jiems reikėjo palaukti sekamo autobuso 3-6 minutes.
Reikia tikėti, kad keleivių judėjimas šioje linijoje žymiai padidės rugsėjo – spalių mėnesyje, kuomet pradės darbą moksleiviai ir grįš visi atostogaujantieji valdininkai. Bet dabar savivaldybė skubiai stato 10 naujų autobusų, kurių dalį jau spalių mėnesyje paleis į apyvartą, ir tuo būdu tikisi galėsianti šią liniją reikiamai ir tada aptarnauti.
Traukinėlį likvidavus, savivaldybė darė pastangų, kad auto susisiekimo laikytojai auto pravažiavimą papigintų kiek galima daugiau. Šiam reikalui dukart buvo prašoma Geležinkelių Valdyba pratęsti traukinėlio kursavimą, tačiau savivaldybei pasisekė patenkinti tik mažiau pasiturinčių keleivių – darbininkų ir moksleivių interesus. Naujuoju tarifu pirkdami abonentinius mėnesinius bilietus darbininkai ir moksleiviai iš Birutės g-vės į rotušę (11 km.) moka 15 ct., t.y. papiginta 80% nuo bendro tarifo. Perkant 10 bilietų iš karto moksleiviams ir kariams šis ruožas kaštuoja 37 ct., t.y. papiginat 50%. Be to, papiginti visai linijai ir kitiems keleiviams bilietai: perkant mėnesinį bilietą – 40% ir 10 bilietų iš karto – 25%. Dar didesnius papiginimus savivaldybė galėtų daryti tik paleidus kursuoti nuosavus autobusus.
Šia proga tenka pastebėti, kad žymiai pagerintas tvarkingas autobusų judėjimas. Dabar linijoje yra pastatyti judėjimo tvarkytojai, kurie nuolat reguliuoja judėjimą, žiūri, kad autobusai būtų tvarkingi, ir seka auto tarnautojų ir keleivių elgesį.“