Dabartinė ir buvusi valdžia nesutaria dėl Panemunės tilto finansavimo bei prietilčio darbų atlikimo. Vieni tikina, kad buvo paliktos skolos ir neišspręsti infrastruktūriniai objektai, kiti atkerta, jog pinigai yra, o dėl kitų darbų nereikia verkti.
Spaudos konferencijos metu pozicijos atstovai tikino, kad vieno didžiausių projektų atidarymą, lydės kitos problemos. Valdantieji įsitikinę, jog atidarius Panemunės tiltą, liks miestiečiai kurį laiką liks be prietilčio ir tai sukels vairuotojams nepatogumų, nes dar reikės įrenginėti prietiltį.
„Visi pradėti projektai yra be finansavimo. Atidarius Panemunės tiltą laiku, mes tik už 3 – 4 mėnesių galėtumėme tvarkyti prietiltį, nes leidimai bus gauti tik rugsėjo mėnesį. Be to, reikės sugalvoti, iš kur gauti 11 mln eurų, kad apmokėti Panemunės tilto statybas už 2014-uosius metus“, – kabėjo naujasis Kauno vadovas Visvaldas Matijošaitis.
Buvęs meras Andrius Kupčinskas nesutiko su dabartinių valdančiųjų pozicija, tvirtindamas, jog pinigai buvo sutarti su Vyriausybe. Be to, anot konservatoriaus, prietilčio darbai yra smulkus projektas, dėl kurio neverta kaitinti visuomenės aistrų.
„Dar pernai buvo sutarta, jog bus apmokėta 40mln litų (virš 15 mln eurų). 25 mln litų (virš 7 mln eurų) įsipareigojo pervesti Susisiekimo ministerija, o 15mln litų (virš 4 mln eurų) – savivaldybė. Jei pasikeitė Kelių priežiūros pinigų pasikeitė ministerijos planai, negalima kaltinti mūsų. O dėl prietilčio, tai nėra sudėtingi darbai. Ten reikia naujos dangos, šviesoforo ir troleibusų apsisukimo vietos, tad tikrai nereikia ypatingų projektavimo darbų, kad reikėtų visus metus daryti“, – komentavo buvęs miesto valdytojas.
Portalas „Kas vyksta Kaune“ primena, jog Panemunės tiltą planuojama atidaryti spalio mėnesį. Tiltas buvo uždarytas tris metus. Viso projekto įgyvendinimo suma siekia beveik 40 mln. eurų sumą.