Atšaukti „Wizz Air“ skrydžiai tampa tikru galvos skausmu: paliečia ir kryptis iš Kauno | Kas vyksta Kaune

Atšaukti „Wizz Air“ skrydžiai tampa tikru galvos skausmu: paliečia ir kryptis iš Kauno

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Socialiniuose tinkluose nenutyla kalbos apie vis atšaukiamus oro linijų bendrovės „Wizz Air“ skrydžius. Žmonės pasipiktinę – susisiekti su „Wizz Air“ klientų aptarnavimo centru – ne taip ir paprasta, o norint atgauti pinigus gali kilti keblumų.

Naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ susisiekus su įmone, atsakinga už skrydžių bendrovės „Wizz Air“ komunikaciją Lietuvoje, paaiškėjo, jog maršrutai stabdomi dėl planuojamų „Pratt & Whitney“ variklių patikrinimų.

„Wizz Air“ atstovų teigimu, patekusiems į tokią situaciją keliones pirkusiems klientams pateikiami net trys variantai: nemokamas bilieto perregistravimas į kitą skrydį, 120% sumokėtos sumos grąžinimas WIZZ kreditais arba 100% pinigų grąžinimas į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

„Kas vyksta Kaune“ žurnalistams pasiteiravus, ar „Wizz Air“ ruošiasi kompensuoti patirtas išlaidas dėl apgyvendinimo paslaugų atšaukimo, įmonės atstovai neatsakė.

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Deja, atsitinka ir taip, jog norint pasirinkti kitą skrydžio datą, siūloma data yra nepatogi arba jos iš vis nėra. Pavyzdžiui, sausį į Stavangerį (Norvegija) iš Kauno planavęs žmogus turėjo susitaikyti su mintimi, jog skrydis buvo atšauktas. Maršrutas, panašu, panaikintas ilgam, nes bilietų įsigyti negalima nei šį, nei kitą mėnesį, nei šiais metais.

Kita „Wizz Air“ kryptis iš Kauno oro uosto 2023/2024 m. žiemos sezono metu yra Norvegijos miestas Bergenas. Į šį miestą skrydžius galima pirkti ir kitai savaitei.

Net trys „Wizz Air“ siūlomos kryptys iš keturių yra į Norvegiją. Trečiasis miestas – Olesiundas. Kelionę pirmyn ir atgal (Kaunas-Olesiundas-Kaunas) galima įsigyti kovo mėnesiui, tačiau kol kas „Wizz Air“ nesuteikia galimybės įsigyti bilietų balandį, gegužę ar kitais, vėlesniais, mėnesiais.

Ketvirtoji ir paskutinioji „Wizz Air“ siūloma kryptis iš Kauno – Londonas. Šia kryptimi skrydžių pasirinkimas itin didelis.

Kauno oro uostas / A. Aleksandravičiaus nuotr.

Dalinasi patarimais

„Facebook“ keliautojų grupėse nestinga patyrusių keliautojų patarimų pakliuvus į keblią situaciją dėl „Wizz Air“ atšauktų kelionių.

Vienas iš keliautojų dalinasi tokiu patarimu:

„Nepavyko rasti lietuviško numerio oficialioje „Wizz Air“ svetainėje. Tačiau benaršant forumus aptikau šį telefono numerį: +37052032417. Nors atsiliepęs žmogus ir nekalbėjo lietuviškai, papasakojus situaciją iš karto aktyvavo pinigų grąžinimą į mano sąskaitą. Po geros savaitės ar kiek daugiau gavau pinigus atgal.“

Dar vienas į panašią situaciją papuolęs kaunietis teigė, jog pasinaudojo instrukcijomis oro linijų bendrovės tinklapyje ir susigrąžino 120% sumokėtos sumos WIZZ kreditais. Tai reiškia, jog susigrąžintą sumą bus galima išleisti „Wizz Air“ paslaugoms. Tačiau ne visiems tokia tvarka priimtina. Pagal oficialias taisykles, norint atgauti visus mokėtus pinigus į sąskaitą, reikia susigrąžinti sumą kreditais, o tada 120% grąžinimą kreditais konvertuoti į 100% pinigų grąžinimą pinigais į mokėjimo sąskaitą. Tai padaryti galima čia.

Pinigus konvertuoti pavyksta toli gražu ne visada

Ne vienas žmogus „Facebook“ kelionių mylėtojų grupėse skundėsi, jog sistema neleidžia konvertuoti pinigų ir atgauti 100% sumokėtos sumos grąžinimą į mokėjimo sąskaitą. Anot jų, pildant prašymą, pasirodo užrašas anglų kalba: „Wizz credit conversion unable to create claim“.

Į elektroninius laiškus bendrovė neatsako arba atsako itin lėtai, tad viena iš patirtimi pasidailijusių keliautojų nusprendė kreiptis į vartotojų teises. Jos teigimu, savaitė po to, kai buvo parašytas skundas vartotojų teisėms, „Wizz Air“ grąžino pinigus.

Kaip teigia kiti nemalonias patirtis su „Wizz Air“ turėję asmenys, bandymai susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda – tikras galvos skausmas. „Apgavystė vidury baltos dienos“, – komentavo pasipiktinę klientai.

„Kadangi neprisiskambinome, o minutinis tarifas (1,45 eur/min ar dar daugiau) skaičiuojamas ir laukimo metu, nusprendėme kreiptis raštu. Buvome nukreipti į pokalbių langą, kur turėjome susirašinėti su netikru žmogumi, robotu. Paprašius tikro žmogaus pagalbos buvo pranešta, jog visi klientų aptarnavimo agentai užimti… Ir taip visą savaitę“, – neveiklia sistema piktinosi keliautojas.

/ Skaitytojo ekrano nuotr.
Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA