Nuo kitų metų keičiamos „Bitės“ paslaugų kainos | Kas vyksta Kaune

Nuo kitų metų keičiamos „Bitės“ paslaugų kainos

delfi.lt / Kornelija Mykolaitytė 2023/12/29 19:11
Asociatyvi / „Bitė Lietuva“ nuotr.

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ klientai pastarosiomis dienomis sulaukė įmonės laiškų apie nuo kitų metų vasario didėsiančias paslaugų kainas. Bendrovė komentuoja, kad pokyčiai reikalingi norint išlaikyti paslaugų kokybę ir investicijų tempą. Tiesa, vartotojai turėtų žinoti, kad ryšio tiekėjui pakeitus sutarties sąlygas sutartį galima nutraukti be baudų.

Metams ritantis į pabaigą telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ klientams į pašto dėžutes įkrito laiškai, kuriuose – žinia apie nuo 2024 metų vasario 1 dienos augsiančias kainas.

„Jei naudojatės skambučių paslauga, namų internetu, nešiojamuoju internetu ar „Bitės“ televizija namams „Go3“, paslaugų plano kaina keisis po 1,88 euro per mėnesį“, – rašoma „Bitė“ atsiųstame laiške, kurį matė Delfi.

„Bitė Lietuva“ / Įmonės nuotr.

„Bitė“ privačių klientų segmento vadovas Paulius Kudarauskas komentavo, kad kainos peržiūrimos tam, kad įmonė toliau galėtų investuoti į naujausias technologijas, kurti bei vystyti naujas paslaugas ir gerinti kokybę.

„Tokiais atvejais vertiname bendrą ekonominę situaciją, paslaugų teikimui įtaką darančius prekių ir paslaugų kainų bei darbo užmokesčio pasikeitimus ir kitus veiksnius. Ruošdamiesi kainyno pakeitimams nuo kitų metų vasario mėnesio vertinome, kaip turi keistis paslaugų kainos tam, kad išlaikytume aukštą paslaugų kokybę bei galėtume ir toliau sėkmingai tęsti istoriškai dideles – 100 mln. eurų – investicijas“, – Delfi sakė P. Kudarauskas.

Beje, kaip nurodė „Bitė“, augs ir mobiliojo parašo įkainis – dabar jis siekia 87 centus per mėnesį, o nuo vasario bus kilstelėtas iki 1,99 euro.

Konkurentai to paties neplanuoja

Kitos telekomunikacijų bendrovės „Bitės“ pėdomis žengti kol kas neketina.

„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė sakė, kad galiojančioms privačių ir verslo klientų sutartims pakeitimų daryti šiuo metu neplanuojama.

„Konkurencija telekomunikacijų rinkoje išlieka labai didelė, nors ir esame veikiami ekonomikos lėtėjimo ir išaugusių kaštų. (…) Girdime, ko iš tiesų reikia klientams, todėl kasmet investuojame į tinklo modernizaciją bei plėtrą, taip pat plečiame papildomų paslaugų krepšelį“, – teigė A. Buitkutė.

Panašiai situaciją komentavo ir „Telia“.

„Vertiname savo klientus ir siekiame jiems užtikrinti kokybiškas paslaugas už rinkos situaciją atitinkančią kainą, todėl nuolat peržiūrime kainodarą ir ją atnaujiname. Galime patikinti, kad masinio paslaugų įkainių kėlimo artimiausiu metu „Telia“ planuose nėra“, – nurodė įmonės mobilaus ir fiksuoto ryšio vadovė Eglė Sonata Padagaitė.

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Tiesa, įstatymai nedraudžia telekomunikacijų bendrovėms keisti galiojančių sutarčių nuostatas, patvirtino Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) Teisės ir vartotojų teisių apsaugos grupės vyriausioji patarėja Kristina Masiulytė.

„Teisės aktai leidžia paslaugų teikėjams vienašališkai keisti sutarties sąlygas, jei tai numatyta pačioje sutartyje, tačiau tokiu atveju paslaugų teikėjai privalo užtikrinti vartotojams teisės aktuose numatytas tam tikras garantijas“, – Delfi teigė K. Masiulytė.

Viena iš svarbiausių garantijų, jos teigimu – teisė vartotojui nutraukti terminuotą sutartį ar sutartį kurioje numatytas minimalus naudojimosi paslaugomis laikotarpis anksčiau laiko be jokių papildomų išlaidų.

„Jei nusprendėte pasinaudoti teise nutraukti sutartį, turite raštu apie tai pranešti teikėjui“, – paaiškino RRT atstovė.

Tai padaryti vartotojas gali per vieną mėnesį nuo pranešimo gavimo dienos.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA