Rinkdamiesi namo prižiūrėtoją kauniečiai pirmenybę šiemet teikė „Mano BŪSTUI“ | Kas vyksta Kaune

Rinkdamiesi namo prižiūrėtoją kauniečiai pirmenybę šiemet teikė „Mano BŪSTUI“

Po pandemijos klientai išsiilgo gyvų susirinkimų, todėl dabar bendrovė per mėnesį surengia virš 60 visuotinių susitikimų su daugiabučių namų gyventojais, kurių metu aptaria svarbiausius būsto priežiūros klausimus / Organizatorių nuotr.

Visapusę daugiabučių namų priežiūrą Kaune vykdančio „Mano BŪSTO“ paslaugas šiemet pasirinko daugiausia kauniečių per pastaruosius trejus metus. Kas lėmė gyventojų apsisprendimą savo būsto priežiūrą patikėti būtent šiai įmonei?

Per 10 šių metų mėnesių bendrovės „Mano BŪSTAS“ paslaugas Kaune pasirinko dar 32 daugiabučių namų gyventojai. Bendras šių namų plotas – daugiau nei 50 tūkst. kv. metrų.8 Tai geriausias rezultatas per pastaruosius trejus metus. Iš viso įmonė mieste rūpinasi virš 1000 daugiabučių namų priežiūra.

Įmonės atstovai pastebi, kad rinkdamiesi, kam patikėti savo turto priežiūrą, kauniečiai šiuo metu akcentuoja du esminius pasirinkimo aspektus. Tai – paslaugų kokybė ir tinkamas jų interesų atstovavimas.

„Buvo laikas, kuomet gyventojams, renkantiems administratorių, svarbiausias kriterijus buvo kuo pigesni paslaugų įkainiai, tačiau dabar situacija pasikeitė. Žmonės nebenori pigiausių paslaugų, nes, matyt, pamažu supranta, kad pigiausia – ne visada geriausia. Bendraudamas tiek su esamais, tiek su naujais klientais girdžiu, kad jiems svarbus taip vadinamas gyvas, šiltas kontaktas, kad kilus klausimams visada šalia būtų profesionalų komanda. Būtent todėl mes kiekvienam namui skiriame po klientų atstovą, kurie tinkamai atstovauja gyventojų interesus“, – sako „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko.

Jo teigimu, po pandemijos įmonės klientai itin noriai pageidauja gyvų susirinkimų, todėl dabar bendrovė per mėnesį surengia apie 60 visuotinių susitikimų su namų gyventojais. Jų metų aptariami svarbiausi būsto priežiūros klausimai, tariamasi dėl konkrečių būsto vertę keliančių darbų poreikio, dalijamasi patarimais bei konsultacijomis.

Bendrovė fiksuoja ir dar vieną rekordą – 9 iš 10 į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sekundžių. Tai yra bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją. Dabar su įmone galima susisiekti daug greičiau, nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių tiek valdiškų, tiek privačių institucijų.

Nors paslaugų kaina nebėra pagrindinis kriterijus renkantis namo administratorius, V.Jerošenko sako, kad įmonė nuolat ieško būdų, kaip klientams užtikrinti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ sumažino dalies itin populiarių paslaugų įkainius. Bendrovė nuo gegužės pradžios perpus sumažino tokių darbų kaip lempučių bendrojo naudojimo patalpose keitimas ir smulkių remontų darbų gyventojų butuose įkainius. Jie sumažėjo beveik 50 proc.

Be to, įmonė nutraukė sutartis su tais rangovais, kurie galėjo piktnaudžiauti ir siūlėsi atlikti darbus didesnėmis nei rinkoje kainomis.

„Mūsų veiklos principai, orientuoti į esamų ir naujų klientų patirties gerinimą, pasiteisino ir tai yra kryptingų pastangų bei stiprios komandos darbo rezultatai. Todėl ir toliau mūsų prioritetu išlieka paslaugų ir aptarnavimo kokybės stiprinimas bei visų klientų lūkesčių išpildymas“, – akcentavo „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA