Kaip dirbtinis intelektas paveiks marketingą ir ką galima daryti jau dabar – konferencijoje „LiMA DAY’23“ | Kas vyksta Kaune

Kaip dirbtinis intelektas paveiks marketingą ir ką galima daryti jau dabar – konferencijoje „LiMA DAY’23“

Organizatorių nuotr.

Rugsėjo 27 dieną Kaune ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: dirbtinis intelektas marketinge“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie pagrindines dirbtinio intelekto (DI) pritaikymo galimybes marketinge, praktinius DI panaudojimo versle patarimus ir įrankius, kuriuos būtina išbandyti 2024 metais.

Renginys skirtas marketingo, skaitmeninio marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams bei visiems norintiems dirbtinį intelektą integruoti į marketingo sprendimus.

„Dirbtinis intelektas tampa neatskiriama šiuolaikinio marketingo dalimi, suteikianti įmonėms galimybę optimizuoti savo veiklą ir geriau suprasti klientus, padedant įgyvendinti efektyvias strategijas bei gerinti vartotojų patirtį. Būtent todėl „LiMA DAY’23“ konferencijoje sieksime pasidalinti praktiniais patarimais, kaip būtų galima efektyviai išnaudoti DI marketinge bei apie ką verta pamąstyti planuojant kitus metus“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Konferencijoje – praktikų patarimai

Konferencijos metu net 12 pranešėjų – marketingo bei dirbtinio intelekto profesionalų – dalinsis savo įžvalgomis ir patarimais. Konferenciją atidarys „Synthesis Consulting Group“ vadovas Gediminas Užkuraitis su pranešimu apie tai, kaip sujungti DI, duomenų mokslą ir prekės ženklo strategiją.

„Attention Insight“ vadovė Kamilė Jokubaitė pristatys 10 efektyviausių DI įrankių, kuriuos marketingo specialistai gali naudoti jau šiandien, o kaip efektyviai galima panaudoti „text to image“ generavimo programą „Midjourney“ atskleis „The Critical“ dizaineris Žydrūnas Strumila.

„WhatAbout“ įkūrėjas ir vadovas Mantvydas Leknickas pasidalins patarimais, kaip pasitelkti DI atskleidžiant savo kūrybinį potencialą, o „WhyAI“ įkūrėjas, DI treneris Antanas Bernatonis atskleis, kaip efektyviai formuoti užklausas pokalbių robotui „ChatGPT“.

DI menininkas Eimantas Balčiūnas pasidalins savo patirtimi ir patarimais, kaip su DI programomis kurti išskirtinius video. „We Are Marketing“ partneris Julius Kaknevičius pasakos, kaip su DI galima sukurti daugiau vertės B2B marketinge, o „Microsoft Advertising“ partnerystės Europoje direktorius „Aleph” Šarūnas Sakalauskas atskleis, kaip „ChatGPT“ ir „Bing“ integracija keičia vartotojų paieškos įpročius.

„NordVPN“ prekės ženklo įvaizdžio departamento vadovė Dalia Tautavičiūtė pasidalins patirtimi, kaip jų komandos nariams sekasi bendradarbiauti su DI bei kokios praktikos ir įrankiai pasiteisino. Kaip išnaudoti DI nepažeidžiant klientų privatumo atskleis „TGS Baltic“ partneris Mindaugas Civilka.

KTU Dirbtinio intelekto centro vadovė Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė papasakos apie DI ateities taikymo tendencijas, tikslus ir suvaržymus, o diskusijos metu ekspertai pasidalins įžvalgomis, ko visgi dirbtinis intelektas versle ir marketinge nepakeis.

Apie Lietuvos marketingo asociaciją

Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija, sukaupusi daugiau nei aštuoniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1300 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.

Konferencija „LiMA DAY’23: dirbtinis intelektas marketinge!“ vyks rugsėjo 27 dieną „Verslo lyderių centre BLC“ Kaune ir internetu.
Daugiau informacijos ir registracija: https://kaunas.limaday.lt/.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA