Parduotuvėje Laisvės alėjoje apsilankęs kaunietis pasišlykštėjo: taip neturi būti

DELFI montažas
NAUJAUSIOS ŽINIOS

„Jau ne kartą Kaune, Laisvės al. 90 esančioje „Iki“ parduotuvėje tenka nusivilti maisto produktais. Tiek vaisiai, tiek daržovės nebūna šviežios, tačiau šiandien likau šokiruotas“, – rašė kaunietis. Toliau pateikiamas jo pasakojimas, situaciją pakomentavo ir „Iki“ atstovai.

Aplink visus vaisius skraidė musytės, bandelės įsigyti be musių pėdsakų taip pat nebūtų pavykę, nors ko daugiau galima tikėtis, jei prie bandelių yra pastatytas kibiras su apvytusiomis gėlėmis.

Personalui taip pat gražiausi „linkėjimai“, nes kaskart apsilankius pasitinka bloga nuotaika, prekių mėtymu jas nuskenavus, dėl elementaraus pasisveikinimo belieka tik pasvajoti.

Susidaro toks įspūdis, kad kasininkai kas kartą siekia pirkėją apgauti, du kartus nuskenuoja tą pačią prekę, vėliau dar drįsta ginčytis, kad tai ne jų kaltė, svarstyklės anot jų irgi blogai veikia – visi kalti, tik ne jie.

Gaila, kad miesto centre priimami dirbti tokie asmenys. Viešinu šią nuotrauką ir informaciją tikėdamasis, kad pagaliau administracija supras, jog tokių sąlygų parduotuvėje neturi būti.

Kauniečio užfiksuotos bandelės atrodo ne itin apetitiškai / Skaitytojo nuotr.

Komentuoja prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vadovas Andrej Pometko

Visų pirma, norime atsiprašyti pirkėjo už nemalonią patirtį. Visuomet reaguojame į pirkėjų skundus dėl produktų, ypač šviežio maisto, kokybės ir atliekame vidinius patikrinimus. Šviežiausios ir geriausios kokybės maistas yra mūsų prioritetas, kuriam nedarome jokių išlygų.

Minimai parduotuvei skiriame ypatingą dėmesį ir nedelsdami ėmėmės visų reikiamų priemonių, kad problemos būtų kuo greičiau išspręstos ir mūsų pirkėjams nekeltų jokių nepatogumų. Savo ruožtu nuolat kalbamės su darbuotojais, vedame jiems mokymus, motyvuojam, kad kiekvienas pirkėjas jaustųsi gerai ir norėtų pas mus sugrįžti.

Visais atvejais, kilus abejonei dėl prekės kokybės ar kainos, pirkėjus raginame apie tai informuoti parduotuvės administraciją arba susisiekti nemokama infolinija 8 800 11 454.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

74 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Naujausios žinios

Nepaisant perspėjimų ir grąžinamų bilietų, į „Žalgirio“ areną plūsta krepšinio aistruoliai (video)

Atvykusieji į „Žalgirio“ susitikimą su Italijos ekipa prie arenos tikrinami papildomai (foto)

Darbai baigti: buvusio „Combo“ vietoje pradeda veikti naujas verslo centras (foto)

Populiarios turizmo kompanijos atšaukia skrydžius į Italiją

Kauno miesto savivaldybė: „medikai yra kertinė grandis, kuria visiškai pasitikime“

Penktadienio rytą kauniečiai sėdo rašyti Nacionalinio diktanto

Savaitgalio renginių TOP 10: Kaunas palydės paskutinį žiemos mėnesį

Ieškoma kam prireikė pasisavinti ne savo piniginę

Į „Žalgirio“ arena atvyksta legendinė roko grupė „OneRepublic“

Krepšinio gerbėjai jau teikia prašymus grąžinti bilietus į šio vakaro mačą su italais