Skaitytojas: taromatas priima ne visus plastikinius butelius

NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kaunietis Ramūnas pasakojo šeštadienį apsilankęs prekybos centre „Iki“ Žemaičių plente nr. 23, jį nustebino, kad taromatas nepriima tuščio plastikinio „Coca-cola“ butelio, nors pasidomėjus tam skirtoje svetainėje rašoma, kad ši tara tinkama mesti į taromatą.

Nepriima plastikinio butelio

„Yra problema, susijusi su taros grąžinimu bei sumokėto depozito atgavimu. Štai šios „Coca-cola“ taros nepriima minėtos parduotuvės taromatas, nors suvedus kodą tam skirtoje internetinėje svetainėje rašoma, kad ši tara – tinkama. Parduotuvės administracija tokių problemų sprendimo kratosi ir siūlo butelį tiesiog išmesti. Bet kaip tuomet atgauti sumokėtą depozitą?“, – problemą kėlė kaunietis.

Taromato ekrane rašoma: „Netinkama tara. Parduotuvė nepriima šios rūšies. Prašome išimti tarą ir priduoti ją kitur.“

Kokius butelius galima grąžinti?

Vienkartinių gėrimų pakuočių užstato sistemos puslapyje skelbiama, kad grąžinti į taromatus galima specialiu užstato sistemos ženklu pažymėtas metalines, stiklines ir plastikines gėrimų pakuotes. Pakuotės turi būti švarios, geriausiai prieš atiduodant praplauti vandeniu.

Įmetus butelį į taromatą išduodamas lapelis, skelbiantis, kad grąžinama 10 euro centų suma. Pinigus galima atsiimti prekybos centre iškart nunešus ir padavus taromato išduotą lapelį kasoje arba juo galima atsiskaityti už prekes.

Ar pakuotė dalyvauja sistemoje reikia tikrinti čia, suvedant pakuotės kodą. Patikrinus aišku, kad minėta parduotuvė sistemoje dalyvauja.

Jei taromatas nepriima taros

Vienkartinių gėrimų pakuočių užstato sistema nurodo, kad jei taromatas nepriima taros, pirmiausiai reikia įsitikinti, kad pakuotė tikrai tuščia, išlaikiusi pradinę formą (nesulankstyta, nesuglamžyta), o ant etiketės esantis brūkšninis kodas – nepažeistas.

Gali pasitaikyti atvejų, pakuotės brūkšninis kodas yra neįvestas į sistemą arba klaidingai įvesta kita pakuotės informacija (svoris, forma ir pan.). Teigiama, kad tokie atvejai itin reti, tačiau jeigu taip atsitiko, reikia informuoti parduotuvės administraciją, kad sistemos klaidos būtų pašalintos, o užstatas – grąžintas.

Jei nurodoma, kad konkrečios pakuotės taromatas nepriima ir reikia ją priduoti kitur – siūloma tą padaryti kituose miesto taromatuose. Grąžinimo adresus rasite čia.

Jei parduotuvėje užstatas negrąžinamas, reikia rašyti el. paštu: info@usad.lt arba skambinti: 85 203 12 10.

Daugiau informacijos apie taros grąžinimą rasite čia.

Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kaune vykstančius įvykius, rašykite spec. formos „Pranešti naujieną“ pagalba arba per Facebook puslapio privačias žinutes.

70 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Tai portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų inicijuota tema. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia dalintis ir reikšti savo nuomonę.

Naujausios žinios

Pirmas šalies arenose su žvaigždėmis pradėjęs koncertuoti orkestras šį sezoną turi staigmenų

Kaune startavo pasaulinio masto renginys

Konfliktą kauniečiai bandė išspręsti šaunamuoju ginklu

Lietuvoje kurtas mini serialas varžosi dėl prestižinio „Emmy“ apdovanojimo

Žuvusieji keliuose Kaune bus prisimenami dalinant atšvaitus

Atidedama griežtesnė receptinių vaistų kontrolė: ką reikėtų žinoti?

Ekonomistai: sunku patikėti, kaip gerai dabar gyvename

Ruošiasi artėjančioms šventėms: miesto centrą papuošė pirmosios kalėdinės dekoracijos

Perspėja kelininkai: artėjant žiemai budrumo keliuose reikės vis daugiau

Paaiškėjo, už kokią sumą V. Matijošaitis įsigijo dvarą