Pigi kelionė su „CityBee“ Kaune gali kainuoti labai brangiai?

Kaunas.lt nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Prieš kelis mėnesius automobilių ir dviračių dalijimosi paslaugas teikianti įmonė „CityBee“ paskelbė, jog bus galima skolintis jų automobilius tarpmiestinėms kelionėms – paėmęs automobilį Kaune, jį gali palikti Vilniuje ir atvirkščiai. Tai, įmonės teigimu, labai pasitarnaus laikinai rekonstrukcijai uždarius Vilniaus oro uostą, kai visi skrydžiai bus nukreipiami į Kauną. Tai, žinoma, puiki pagalba žmonėms, neturintiems nuosavos priemonės transporto priemonės, tačiau ne visi „CityBee“ paslaugomis lieka patenkinti.

Žiniomis apie tolimas keliones su „CityBee“ prieš kelis mėnesius su portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojais redakcija pasidalino ir portalo „Facebook“ paskyroje. Tačiau tik visai neseniai pamatėme, kokia diskusija virė komentaruose – buvo žmonių, kurie džiaugėsi tokia naujove, tačiau dalis negailėjo ir šiurkščių komentarų – ne vienam po kelionės teko susimokėti baudą už automobilio apgadinimą, o taip kelionės kaina išauga keliolika kartų.

Portalo skaitytojas Tautvydas Palionis komentaruose po straipsniu pasidalino „patirtų išlaidų kompensavimo akto nuotrauka su prierašu „taip ir gyvenam“. Nuotraukoj aiškiai matosi, jog vaikinas turėjo susimokėti 300 eurų baudą už transporto priemonės apgadinimą. Komentaruose po nuotrauka buvo pastebėta, kad apie baudos dydį yra perspėjama prieš pasirašant sutartį, tačiau T. Palionis pastebėjo, jog dėl įvažiavimo į duobę buvo nuleistas automobilio ratas, o tai nėra 300 eurų vertės nuostolis.

Panašių pastabų turi ir Dovilija Palionienė, rašanti, jog kiekvienas, prieš rinkdamasis „CityBee“ paslaugas turėtų pagalvoti, ar verta mokėti 300 eurų už menkiausią apgadinimą, ar geriau rinktis viešąjį transportą. Taip pat ji prideda ir pašaipų šūkį, sukurtą įmonei: „CityBee – imu ir bašliuoju“.

Lukas Yla: „Visuomet situacijas sprendžiame vartotojų naudai“

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija susisiekė su „CityBee“ vadovu Luku Yla ir pasiteiravo, kodėl nustatyta bauda už apgadintą automobilį arba besąlyginė draudimo išskaitos (franšizės) suma yra būtent 300 eurų. Vadovas teigia, kad tokia suma nustatyta pagal rinkos kainą ir pastebi, jog franšizė „CityBee“ yra palyginus maža – kai kuriuose kituose automobilių nuomos paslaugas teikiančiuose salonuose ji gali siekti ir 800 eurų. O kalbos apie tai, kad iš tokių automobilių apgadinimų įmonė siekia pasipelnyti, L. Ylos nestebina. „Tokios žmonių nuomonės – iššūkis, bet franšizės – nėra verslas.

Taip pat „CityBee“ vadovas pastebi, kad atsiradus apgadinimams ir sprendžiant, ar klientui reiktų liepti sumokėti franšizės mokestį, visuomet yra vertinama iš vartotojo pusės. „Kauno ir Vilniaus gatvėmis važinėja per 500 mūsų firmos automobilių, jais per mėnesį pasinaudoja keliasdešimt tūkstančių vartotojų. Elementaru, kad dėl kiekvieno apibrozdinimo klientų negaudome ir neliepiame mokėti baudų.“ L. Yla sako, jog baudžiami dažniausiai yra ženkliai matomi arba piktybiškai atlikti nusikaltimai – transporto skyriuje dirbantys darbuotojai gali matyti automobilio maršrutą ir vidutinį jo greitį, taigi jeigu tvarkingai, laikydamasis kelių eismo taisyklių važiuosi kelis kilometrus, logiška, jog automobilio nesugadinsi.

44 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Ieškomas į socializacijos centrą negrįžtantis nepilnametis

Gydymo įstaigose nebeliks popierinių pacientų kortelių

Laikant motociklo vairavimo teisių egzaminą „Regitroje“ - ne tik speciali apranga, bet ir avalynė

Lietuvė surinko absurdiškiausius darbo pasiūlymus: pamačius verčia iš koto

Pareigūnai kviečia atsiliepti eismo įvykį mačiusius gyventojus

Kauniečiai apie situaciją Varnių gatvėje: niekas normalioje šalyje taip nedaro

Savaitgalį Kaune vyksiančių renginių metu kursuos papildomas viešasis transportas

Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro vadovė grįžo į darbą: apsilankys pas švietimo ir mokslo ministrę

Ankstų trečiadienio rytą - nelaimė Kaune: liepsnos be pasigailėjimo rijo kotedžus

Lietuviškos kainos galioja ne visiems: pasiūlė mokėti gerokai brangiau