Vos per 4 metus išaugęs verslas, kurio sėkmės istorija kiekvieną priverčia nustebti | Kas vyksta Kaune

Vos per 4 metus išaugęs verslas, kurio sėkmės istorija kiekvieną priverčia nustebti

Organizatorių nuotr.

Kaunietės Karolinos Barasnevičiūtės sėkmės istorija daugelį priverčia nustebti ir iškelti sau klausimą „ar tikrai taip įmanoma?!“. Vos 14-kos metų sulaukusi mergina metė sau iššūkį ir įkalbėjusi tėvus savarankiškai išvyko gyventi bei mokytis į Angliją. Po studijų bei gautų diplomų kaunietė Lietuvoje sukūrė žaibišku greičiu augantį grožio ir sveikatos industrijos verslą.

Dabar K. Barasnevičiūtė prisimena, koks buvo sudėtingas ir staigių vingių kupinas kelias, tačiau sako, jog atsukusi laiką atgal, nieko nekeistų.

Didelis postūmis iš komforto zonos, atvėręs naujus kelius

Idėja išvykti mokytis svetur kaunietei kilo pasiklausius tėvų draugų vaikų istorijų, kurie jau mokėsi Anglijoje.

„Būtent šie pasakojimai manyje sužadino iššūkio troškimą ir smalsumą. Tuo metu pasitikėjau tik savo vidiniu balsu, kuris ragino šiek tiek pasipriešinti įprastai gyvenimo tėkmei“, – prisimena K. Barasnevičiūtė.

Mergina pripažįsta, kad adaptacija nebuvo lengva, tačiau noro viską mesti nebuvo.

„Palikus jaukius tėvų namus pirmus tris mėnesius buvo visko. Dažnai aplankydavo ašaros, sunkumo jausmas, tačiau niekada nenorėjau visko mesti. Buvau labai jauna, tad normalu, kad adaptacija nebuvo pati lengviausia ir dėl kalbos barjero, ir dėl artimųjų trūkumo“, – dalinasi K. Barasnevičiūtė.

Dabar sunkumus įveikusi kaunietė džiaugiasi dviem diplomais.

„Anglijoje baigiau verslo vadybos bakalaurą King‘s koledže, o strateginio marketingo magistro laipsnį įgijau Imperial London koledže. Džiugu, jog sukauptomis žiniomis galiu pasidalinti ne tik su savo atsidavusia komanda, bet ir su tėvais, kurie taip pat sukasi verslo srityje. Esame labai stipri vienas kito palaikymo komanda“, – šypsosi K. Barasnevičiūtė.

Eksperimentai atvedė į nuosavą verslą

Po studijų Anglijoje K. Barasnevičiūtė prisijungė prie tėčio verslo Lietuvoje, tačiau viduje vis kirbėjo smalsumas ir noras plačiau išnaudoti įgautas žinias bei turimas idėjas.

Po darbo valandų kaunietė gavo galimybę paeksperimentuoti su beveik jokių pardavimų negeneruojančia elektronine parduotuve, kuri tuo metu priklausė jos mamai.

„Prisieksperimentavau tiek, jog vieną dieną stabtelėjau ir suvokiau, jog iš šios veiklos jau galiu uždirbti sau algą. Tuomet supratau, kad privalau būti drąsi ir pabandyti įgyvendinti savo viziją. Buriant komandą ir dedant visas pastangas, išaugome į stiprų elektroninį verslą“, – didžiuojasi K. Barasnevičiūtė.

„Siekėme, kad pavadinime atsispindėtų mūsų kuriamo verslo identitetas. Tikslas – pasiūlyti klientams produktus, kurie maksimaliai padėtų rūpintis savo grožiu, sveikata ir namais. Norėjosi, kad gautas siuntinys ir kokybiški produktai priverstų klientą nusišypsoti“, – pasakoja K. Barasnevičiūtė.

„Newcrush“ parduotuvės asortimente puikuojasi pasauliniai prekių ženklai iš Europos, Australijos, Pietų Korėjos, kurie pereina itin griežtas atrankas ir reikalavimus, užtikrinančius, aukščiausią produkto kokybę.

Pirmoji fizinė parduotuvė Kaune

Didėjant pardavimams, augo ir verslo idėjos. Prieš metus duris atvėrė pirmoji fizinė „Newcrush“ parduotuvė Kaune (Islandijos pl. 7).

„Mums ši parduotuvė nėra tiesiog pardavimo taškas. Ji jungiasi su mūsų ofisu ir sandėliu ne be reikalo – norime, kad kiekvienas darbuotojas ir klientas jaustųsi itin patogiai, tad maloniai kviečiame prisėsti, pabendrauti, išgerti kavos.

Kadaise mūsų patalpos be parduotuvės siekė vos 100 kv. metrų, o dabar turime 12 kartų didesnę erdvę“, – džiaugiasi K. Barasnevičiūtė.

Kartu su patalpomis plėtėsi ir „Newcrush“ kolektyvas, su komanda sukurti tarptautiniai prekių ženklai.

„Mūsų nuostabus kolektyvas išaugo net dešimt kartų! Vis dar negaliu tuo patikėti, kad prieš metus Kaune įsirengėme svajonių ofisą bei atidarėme fizinę parduotuvę, pristatėme savo įmonės pirmuosius net du tarptautinius prekinius ženklus: „GLOFIX Skin Boost“ papildus odai, nagams ir plaukams bei „AIMX Beauty“ lakštines veido kaukes. Ir čia dar tik pradžia, – juokiasi K. Barasnevičiūtė.

Sužinoti daugiau apie naujausius „Newcrush“ grožio, sveikatos ar namų produktus galima internetinėje svetainėje.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA