LRT atnaujino septynių kanalų logotipus – Kas vyksta Kaune

LRT atnaujino septynių kanalų logotipus

J. Stacevičiaus nuotr.

Šiandien LRT žiniasklaidos grupė atsinaujina ir savo auditorijai pristato atnaujintą LRT vizualinį identitetą ir pakitusius visų septynių kanalų logotipus. Nuo ankstyvo ryto televizijų žiūrovai, radijų klausytojai, portalo skaitytojai išvys naujus logotipus, juos jungia speciali kampanija, kurios šūkis: „Tai, kas svarbu, – kinta, tai, kas svarbiausia, – išlieka.“

„Atnaujinti kanalų logotipai tampa augančio, įvairiapusiško, atviro ir modernaus transliuotojo išraiška, atspindinčia esminius LRT tikslus – informuoti, kurti, telkti“, – teigia LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.

LRT per paskutinius keletą metų įgyvendino daug kokybinių pokyčių: sustiprintos naujienų tarnybos, atnaujinti televizijų tinkleliai, autorinės laidos, kokybiškas festivaliuose rodomas kinas, atsinaujinusios visos trys radijo stotys.

Taip pat augantis naujienų portalas LRT.lt, kuriame informacija pateikiama ne tik lietuvių, bet ir anglų, rusų, ukrainiečių kalbomis, šimtais įrašų per savaitę papildomos radiotekos ir mediatekos platformos, rašoma LRT pranešime žiniasklaidai.

„Ši kampanija ypatinga tuo, kad jos klipe filmuojasi ne aktoriai, o tikri žmonės su tikromis istorijomis, kurios ir diktuoja klipo scenarijų: visi turi svajonių ar rūpesčių, kurie šiandien atrodo svarbūs, bet nebūtinai tokie bus ryt, o štai svarbiausi dalykai – ilgaamžiai.

LRT logotipas / E. Bleževič nuotr.

Besikeičiantis LRT vizualinis identitetas taip pat atspindi svarbius šiandieninius LRT pokyčius, tačiau esmės nepakeičia. Iki šiol buvusi prekės ženklų architektūra leido suvienyti LRT kanalus ir komunikuoti jų priklausymą visuomeniniam transliuotojui, tačiau trukdė kurti skirtingų LRT kanalų prekės ženklų atpažįstamumą, nepakankamai atskleidė kanalų įvairovę, trūko išsamių prekės ženklo vizualinio identiteto gairių, kurios padėtų užtikrinti nuoseklią vizualinę komunikaciją visuose kanaluose“, – pasakoja LRT Komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Rūta Putnikienė.

LRT pokytį pristatančiame kampanijos vaizdo klipe nusifilmavo 7 trumpo pasakojimo herojai. Dar prieš filmavimą kūrybinė komanda bendravo su kiekvienu herojumi ir uždavė du klausimus: kas jums yra svarbu ir kas jums yra svarbiausia? Šių žmonių atsakymai – kampanijos vaizdo klipe.

Naujas vizualinis identitetas sukurtas bendrai LRT grupės komunikacijai ir LRT kanalų – LRT TELEVIZIJA, LRT PLIUS, LRT LITUANICA, LRT RADIJAS, LRT KLASIKA, LRT OPUS ir LRT.lt – prekės ženklams. Paskutinį kartą visa LRT prekės ženklų šeima buvo atnaujinta 2012 metais.

Vienas pagrindinių uždavinių buvo sukurti bendrą dizaino sistemą, kurioje individuali 7-ių LRT kanalų komunikacija turėtų savitą vizualinę kalbą, tačiau kartu žiūrovams ir klausytojams būtų lengva identifikuoti, jog visi kanalai yra lygiavertė tos pačios grupės dalis.

Šiandien pristatomą pokytį skatino ir ištikimi LRT televizijų žiūrovai. Atnaujinti prekės ženklai ir pradėtos transliuoti naujos vinjetės. LRT TELEVIZIJOS vinjetės nebuvo keistos jau šešerius metus, LRT nusprendė jų atnaujinimą atidėti ir susieti kartu su prekės ženklų pasikeitusia vizualine išraiška.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA