Išrinko skaniausią nealkoholinį alų: triumfavo atnaujintas „GO Pilsner“ skonis – Kas vyksta Kaune

Išrinko skaniausią nealkoholinį alų: triumfavo atnaujintas „GO Pilsner“ skonis

Organizatorių nuotr.

Lietuvoje atliktas „aklas“ nealkoholinio alaus tyrimas atskleidė: skaniausias toks alus – atnaujintas „GO Pilsner“. Remiantis vartotojų patirtimi ir atsakymais, dabar dar išraiškingesnis ir sveikesnis „GO Pilsner“ triumfavo dėl savo aromato, intensyvumo, gaivumo ir skonio panašumo į įprastą alkoholinį alų.

8 iš 10 Lietuvos gyventojų teigia, kad paprastai konkretų alų renkasi būtent dėl jo skonio. Šiame „aklame“ skonio tyrime dalyvavę vartotojai skirtingų daryklų gaminius vertino nežinodami, kurio prekės ženklo nealkoholinį alų ragauja. Beveik pusė apklaustųjų skaniausiu įvardijo „GO Pilsner“.

Praėjusiais metais šis „Švyturio-Utenos alaus“ daryklos produktas jau buvo išrinktas populiariausiu vartotojų pasirinkimu, tiesa, naujame šių metų tyrime buvo pristatytas atnaujintas jo skonis. Puikią „GO Nealkoholinio“ alaus kokybę patvirtina ir pardavimai, kurie 2020 m. nuosekliai augo ir sudarė beveik 14 proc. visos nealkoholinio alaus rinkos Lietuvoje.

„Tai ne pirmas įvertinimas mūsų gaminamam nealkoholiniam alui, tačiau kiekvieną tokį laimėjimą švenčiame ir priimame kaip didelį įvertinimą. Taip pat labai džiugu, kad tyrimo dalyviai galėjo įvertinti ne tik bendrą alaus skonį, bet ir skirtingus jo bruožus. Pristatėme atnaujintą „GO Pilsner“ alų, kuris, panašu, vartotojams paliko puikų įspūdį ir buvo teisingas žingsnis vystant lietuviško nealkoholinio alaus segmentą“, – sako įmonės rinkodaros vadovas Andrius Bagdzevičius.

Andrius Bagdzevičius nuotr.

Sunkiai atskyrė nuo įprasto alkoholinio alaus

Vasarą lietuviai keliauja į gamtą ir atostogauja, o jų pirkinių krepšyje atsiduria ir populiarėjantis nealkoholinis alus. Pastebima, kad pastarojo pasiūla parduotuvių lentynose kasmet auga. Vis dėlto skirtingų gamintojų produkcijos skoniai skiriasi.

Tyrimo dalyviai, ragaudami nealkoholinį alų, kurio pavadinimas ir gamintojas jiems nebuvo atskleistas, turėjo įvertinti gaminio aromatą, intensyvumą, gaivumą ir skonio panašumą į įprastą alkoholinį alų.

„GO Pilsner“ sulaukė geriausių įvertinimų visose kategorijose. Tyrime dalyvavę lietuviai ypač teigiamai išskyrė šio alaus aromatą ir intensyvumą, kurį įvertino gerokai palankiau nei kitų jiems pateiktų produktų.

Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, jog „GO Pilsner“ sunku atskirti nuo įprasto alkoholinio alaus skonio. Trečdalis apklaustųjų teigė, kad „GO Pilsner“ alaus skonis yra geresnis nei įprastai vartojamo alkoholinio alaus.

Apklausos rezultatai / Organizatorių nuotr.

„Tai yra vienas pagrindinių mūsų tikslų. Geras nealkoholinis alus neturėtų „jaustis“ nealkoholiniu, todėl kurdami naują receptą siekėme, kad skonis ir aromatas nesiskirtų nuo įprasto alaus. Manau, kad šio tyrimo rezultatas yra geriausias įrodymas, jog tiksliai atpažinome vartotojų poreikius ir naujasis receptas suburs dar didesnį lojalių vartotojų ratą“, – teigia A. Bagdzevičius.

Pasižymi gaivumu ir sveikesnėmis savybėmis

Nealkoholinį alų vartotojai vis dažniau renkasi ir kaip alternatyvą gaiviesiems gėrimams.

Daugiau nei 60 proc. tyrimo dalyvių „GO Pilsner“ alaus skonį įvertino kaip labai gaivų, kas ypač svarbu karštomis vasaros dienomis, keliaujant į gamtą ar prie jūros. Negana to, atnaujinti „GO Nealkoholinio“ produktai dabar pasižymi ir geresnėmis savybėmis maistingumo atžvilgiu.

„GO Pilsner“ nealkoholinis alus / Organizatorių nuotr.

Tobulinant receptus, pilsner ir kvietinio alaus sudėtyje yra tik natūralūs cukrai iš salyklo, todėl dabar 100 ml „GO Pilsner“ yra tik 1,2 g, o „GO Wheat“ – tik 1,1 g natūralių cukrų. Palyginimui, gaiviuosiuose gėrimuose cukrų kiekis gali būti net iki 10 kartų didesnis. Be to, atnaujintame „GO Pilsner“ glitimo kiekis sumažintas tiek, kad jį galėtų vartoti ir netoleruojantys šios maistinės medžiagos – paprastai alumi dėl šios priežasties šie žmonės mėgautis negali.

„Sekame pasaulines tendencijas, tobuliname savo gamybinius procesus, kad galėtume pasiūlyti tokį produktą, kuris tenkintų net išrankiausią pirkėją. O geriausia dalis ta, kad mūsų aludariai sugeba ne tik gaminti sveikesnį produktą, bet tuo pačiu išlaikyti ar net pagerinti paties alaus skonį“, –  džiaugiasi rinkodaros vadovas.

Reprezentatyvias apklausas vykdanti agentūra „UAB Partizanas“ nealkoholinio alaus degustacinį tyrimą atliko 2021 m. balandžio 28 – gegužės 6 d. Visoje Lietuvoje apklausti 401 gyventojas, pateikiant jiems neženklintą trijų skirtingų gamintojų nealkoholinį alų.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA
  1. Konkurso pavadinimas: „Mieliausio augintinio rinkimai“.
  2. Konkurso organizatorius: MB „KAS VYKSTA“.
  3. Konkurso rėmėjas: KG VET ir QUATRO maistas augintiniams.
  4. Konkursas „Mieliausio augintinio rinkimai“ vyksta 2021 05 03 – 2021 05 30
    • Augintinių nuotraukas galite siųsti 2021 05 03 – 2021 05 16
    • Pirminis balsavimas už visus augintinius vyks: 2021 05 16 – 2021 05 23
    • Finalinis balsavimas už daugiausia balsų surinkusius dalyvius (10 augintinių) vyks 2021 05 24 – 2021 05 30
  5. Prizas skiriamas vienam asmeniui, nepriklausomai nuo to, kiek nuotraukų įkels.
  6. Pagrindinių prizų laimėtojai bus paskelbti 2021 m. gegužės mėn. 30 d.
  7. Dešimt dalyvių, surinkę daugiausiai balsų, bus apdovanoti rėmėjo QUATTRO šunų ir kačių maistu.
  8. Prizai:
    • Šunų kategorija:
      • 1 vieta. Šunų maistas – 60 kg.
      • 2 vieta. Šunų maistas – 30 kg.
      • 3 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
    • Kačių kategorija:
      • 1 vieta. Kačių maistas – 30 kg.
      • 2 vieta. Kačių maistas – 20 kg.
      • 3 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
  9. Specialus prizas įsteigtas MB „KAS VYKSTA“
  10. Dėl prizų atsiėmimo QUATTRO susisieks su konkurso dalyviais jų nurodytais kontaktais.
  11. Konkurso dalyvis norėdamas dalyvauti konkurse turi pateikti šiuos duomenis: Vardas, Pavardė; El. paštas; Kontaktinis telefono numeris; Augintinis: Šuo / katė / kitas.
  12. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad būtų talpinamos ir viešai skelbiamos nuotraukos. Konkurse dalyvauja tik augintinių nuotraukos.
  13. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad jų atsiųsta video medžiaga su augintiniais būtų naudojama portalo rengiamoje medžiagoje ir viešinama, tačiau konkurso balsavime nedalyvauja.
  14. Už „Mieliausio augintinio rinkimai” galima balsuoti spaudžiant balsavimo mygtuką. Balsų kiekis yra ribojamas. Iš vieno IP adreso leidžiama balsuoti 10 kartų per parą. Nustačius sukčiavimo atvejį, pasiliekama teisė pašalinti dalyvį ir anuliuoti balsus be perspėjimo.
  15. Tais atvejais kai nepavyksta pateikti nuotraukos per balsavimo formą, galima nuotrauką ir aprašymą siųsti el.paštu konkursas@kasvyksta.lt
  16. Jei atsiunčiamos kelios augintinio nuotraukos, redakcija pasilieka teisę balsavimui teikti vieną nuotrauką savo nuožiūra.
  17. Balsuodamas skaitytojas suteikia konkurso organizatoriui teisę tvarkyti IP adresą konkurso laimėtojo nustatymo ir sąžiningo balsavimo užtikrinimo tikslu.
  18. Kilus įtarimui, kad yra sukčiaujama siekiant surinkti kuo daugiau balsų, redakcija pasilieka teisę pašalinti sukčiaujantį dalyvį iš konkurso.
  19. Konkursas skirtas asmenims ne jaunesniems nei 16 metų.
  20. Konkurso dalyviai ir balsuojantys įsipareigoja laikytis konkurso taisyklių.
  21. Konkurso dalyvis supranta, kad anketoje minimų duomenų pateikimas, jų naudojimas ir viešas skelbimas konkurso metu yra būtina dalyvavimo konkurse sąlyga. Konkurso dalyvis sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų publikuojami, viešai skelbiami ir kitaip naudojami dalyvavimo konkurse ir jo laimėtojų nustatymo tikslu. Konkurso dalyviai turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar sunaikinti. Dalyviui pareikalavus sunaikinti tvarkomus jo asmens duomenis, dalyvis praranda galimybę toliau dalyvauti konkurse.
  22. Konkurso organizatorius arba rėmėjas pasilieka teisę keisti konkurso taisykles iš anksto viešai apie tai portale KAS VYKSTA informavus dalyvius ir balsuojančius už juos.