Aiškėja, kada keliu Kaunas-Vilnius skriesime 130 km/val. ir kur eismas stos

Š. Kubiliaus nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Atšilus orams intensyvėja kelininkų darbų grafikas. Kelio darbai dažnai lemia transporto spūstis, tačiau panašu, kad šiemet bent jau vasarotojai kelionėse pajūrio link spūstyse nestrigs.

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pranešė, kur šiemet vyks intensyviausi kelio darbai.

Dėmesys „Via Balticai“

Šiais metais bus tęsiami „Via Baltica“ kelio rekonstravimo darbai. Planuojama, kad visi numatyti darbai bus užbaigti dar šiemet:

– kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas, įrengiant dvi papildomas eismo juostas (2+2);

– kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 23,40 km iki 35,40 km rekonstravimas įrengiant dvi papildomas eismo juostas (2+2);

– kelio A17 Panevėžio aplinkkelis ruožo nuo 0,0 – 10,53 km rekonstravimas, įrengiant vieną papildomą eismo juostą (2+1);

– kelio A17 Panevėžio aplinkkelis ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km rekonstravimas, įrengiant vieną papildomą eismo juostą (2+1).

– kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,07 km (Marijampolė–LT/PL siena ruožas) spec. plano parengimas, kad iki 2022 m. būtų atliktos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir nutiestos iki Lietuvos/Lenkijos sienos 2 papildomas eismo juostos.

Tęsia darbus

Šiuo metu per užliejamą kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožą vyksta 750 m ilgio estakados įrengimas, taip pat šio kelio ruožo nuo 2,401 iki 7,363 km rekonstravimas.

Plungės mieste statomas tunelinis viadukas po geležinkeliu Dariaus ir Girėno gatvėje. Taip pat atlikus viešuosius pirkimus ir pasirašius sutartį, bus pradėti vykdyti viaduko virš geležinkelio Mažeikių m. Algirdo g. įrengimo darbus.

Be to vyksta ir valstybinės reikšmės kelių (Nr. A11 Šiauliai–Palanga nuo 145,361 iki 146,899 km (įvažiavimas į Palangą), Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys nuo 64,00 iki 71,85 km, Nr. 160 Telšiai–Varniai–Laukuva nuo 33,74 iki 40,65 km) rekonstravimas, tad šiuose ruožuose vairuotojai turės apsišarvuoti kantrybe.

Šiuo metu vykdomi viešieji pirkimai ir planuojami žvyrkelių asfaltavimo darbai pasirašius sutartis. Šiais metais, anot LAKD, planuojama išasfaltuoti net 335 km žvyrkelių.

A1 laukia permainos

Vasarą daugiausiai žvilgsnių krypsta į pagrindinį šalies kelią A1 ar kitaip vadinamą Vilniaus-Kaunas-Klaipėda. Čia jau suplanuoti grandioziniai darbai, tačiau žinant, kiek laiko trunka įvairiausios procedūros, mažai tikėtina, kad realūs darbai prasidės dar šiemet.

Kaip DELFI informavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai, dar šiemet planuojama pradėti magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimą. Pirmiausia būtų rekonstruojama kelio dalis nuo Vilniaus iki Kauno. Rekonstravus šį ruožą bus galimybė padidinti leistiną greitį nuo dabartinio 110-120 km/val. iki 130 km/val.

„Projekte suplanuota atlikti šiuos darbus: metalinių apsauginių kelio atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas, tinklo tvorų nuo laukinių gyvūnų įrengimas, greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas, kelio apšvietimo pavojinguose kelių ruožuose įrengimas, 5 požeminių pėsčiųjų praėjimų įrengimas, apjungiamųjų kelių įrengimas, 2 skirtingų lygių sankryžų pertvarkymas keičiant eismo organizavimo schemą. Viešųjų pirkimų procedūras planuojama užbaigti š. m. rugpjūčio mėn., rugsėjo mėn. pasirašyti rangos darbų sutartį ir pradėti darbus“, – teigia LAKD atstovai.

Tad panašu, kad važiuoti 130 km/val. greičiu kelyje Vilnius-Kaunas galėsime ne anksčiau kitų metų pavasario.

Tuomet dideli darbai planuojami ties Kaunu – ruožo nuo 94,0 iki 107,0 km rekonstravimas. Tiesa, šį projektą numatoma įgyvendinti iki 2022 m. Toliau eilėje laukia ruožo nuo 100,47 iki 101,60 km rekonstravimas (Islandijos pl. ties PC „Mega“). Nors planai grandioziniai, kol kas neaišku, kaip seksis tvarkyti visas procedūras.

Griežtės greičio kontrolė

Šiais metais Lietuvos keliuose taip pat planuojama rekonstruoti 18 sankryžų – po rekonstrukcijos jos taps žiedinėmis. Taip pat bus nutiesta 25 km pėsčiųjų ir dviračių takų, įrengta apie 5 km apšvietimo.

Bene didžiausias dėmesys bus skiriamas greičio kontrolei – bus įrengta 30 stacionarių greičio matuoklių bei 50 sektorinių greičio ruožų, kurie aktyviai dirbti turėtų pradėti kalendorinės vasaros pradžioje.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

15 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Naujausios žinios

Žalgiriečiai kitu kampu: išrinko daugiausiai valgantį ir geriausią boksininką

Linksmybės Daktarų irštvoje: sumušta Džordana, Valinsko šou ir šūviai vietoj fejerverkų

F2 lenktynėse kaunietis E. Riabko startuos 4-tas: pirmų posūkių metu tikisi aplenkti varžovus

Automobilių stovėjimo aikštele džiaugėsi neilgai: ar kameros užfiksavo šį vandalizmo aktą?

Vanduo buteliuose: į ką atkreipti dėmesį?

Keistas elgesys kauniečiams sukėlė įtarimų: atvira vagystė viduryje baltos dienos?

Kaune sustabdytas milijoninės vertės šiukšliavežių pirkimas

R. Meilutytė savo stipriausioje rungtyje užėmė antrą vietą

Praneša skaitytojai: „Gal trūko tik akimirkos ir tektų nešti gedulo gėles“

Avarija Vilijampolėje: po susidūrimo ant stogo vertėsi automobilis