Diegiama bandomoji transporto kontrolės sistema: kaip veikia?

NAUJAUSIOS ŽINIOS

Tyrimų duomenimis, net ketvirtadalis šalies keliais važiuojančių vilkikų viršija leistiną svorį. Dėl to gadinama kelio danga ir kyla didesnis pavojus kitiems keliautojams. Netrukus neatsakingi vežėjai sulauks griežtesnės kontrolės, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ šalies keliuose pradeda diegti daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą, kuri padės užtikrinti, kad vilkikų ir lengvųjų automobilių vairuotojai laikytųsi saugaus eismo reikalavimų.

Trijose vietose – magistraliniuose keliuose A1, A5 ir A6 – kelio dangoje sumontuoti jutikliai pasvers važiuojančius automobilius, o ant konstrukcijų virš kelio sumontuoti davikliai ir vaizdo kameros fiksuos transporto priemonių gabaritus, o pagal nuskaitytus valstybinius numerius bus galima nustatyti, ar vairuotojai važiuoja apdraustais ir techninę apžiūrą praėjusiais automobiliais. Visus duomenis apdoros speciali programinė įranga, kuri ateityje galės ir automatiškai išsiųsti administracinio nusižengimo protokolą pažeidėjui.

Lietuva bus pirmoji tarp kaimyninių šalių, įdiegusi tokią universalią daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą.

3 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Prienuose per gaisrą žuvo žmogus: įtariama, kad gaisrą sukėlė cigaretė

Keliuose esama slidžių ruožų, kauniečiai vėl pasigenda kelininkų

Kauno medikų sėkmingai operuotas Orelikas gydytis išleistas į namus

Parkų rekonstrukcija Kaune: metų pabaigoje džiugins septynios sutvarkytos zonos

Kontrolierių ir policijos reidai: baudų sulaukia ir alkoholio pirkėjai, ir prekeiviai

Informacinės atakos taikiniu tapęs „Žinių radijo“ žurnalistas: taikomasi į mus visus

Papasakojo, kas Kaune dedasi vakarais: be dujų balionėlio į gatvę nekelia kojos

Sinoptikų spėjimai: kitą savaitę į Lietuvą plūstels šalčio banga

Nė karto nesuklydęs K.Pangosas gerino rezultatyvių perdavimų rekordą

Savivaldybėms siunčiami J. Statkevičiaus vaikiški tautiniai kostiumai