Diegiama bandomoji transporto kontrolės sistema: kaip veikia?

NAUJAUSIOS ŽINIOS

Tyrimų duomenimis, net ketvirtadalis šalies keliais važiuojančių vilkikų viršija leistiną svorį. Dėl to gadinama kelio danga ir kyla didesnis pavojus kitiems keliautojams. Netrukus neatsakingi vežėjai sulauks griežtesnės kontrolės, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ šalies keliuose pradeda diegti daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą, kuri padės užtikrinti, kad vilkikų ir lengvųjų automobilių vairuotojai laikytųsi saugaus eismo reikalavimų.

Trijose vietose – magistraliniuose keliuose A1, A5 ir A6 – kelio dangoje sumontuoti jutikliai pasvers važiuojančius automobilius, o ant konstrukcijų virš kelio sumontuoti davikliai ir vaizdo kameros fiksuos transporto priemonių gabaritus, o pagal nuskaitytus valstybinius numerius bus galima nustatyti, ar vairuotojai važiuoja apdraustais ir techninę apžiūrą praėjusiais automobiliais. Visus duomenis apdoros speciali programinė įranga, kuri ateityje galės ir automatiškai išsiųsti administracinio nusižengimo protokolą pažeidėjui.

Lietuva bus pirmoji tarp kaimyninių šalių, įdiegusi tokią universalią daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą.

3 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Kaune tokio koncentuoto protų šturmo nebuvo jau seniai

Praneša skaitytojai: pirmadienio vakarą Petrašiūnų ramybę sudrumstė gaisras

Pirmųjų sezono rungtynių namuose metu „Žalgiris“ sutriuškino Pasvalio komandą

Kėdainiuose griūva valdančioji koalicija

Kaunas ieško trijų sporto mokyklų direktorių

Ukrainietis tenoras, triumfavęs konkurse, debiutuos Kauno muzikiniame teatre

Iššokęs iš automobilio bagažinės Kaune neblaivus vyras sužalojo du asmenis

Mirusio senolio sofoje - pavojingas radinys

Kauno rajono pirmokai kasmet gauna vis po naują knygą

Suskaičiavo: atostogauti lietuviškame SPA kainuoja kur kas brangiau nei Europoje