Diegiama bandomoji transporto kontrolės sistema: kaip veikia?

NAUJAUSIOS ŽINIOS

Tyrimų duomenimis, net ketvirtadalis šalies keliais važiuojančių vilkikų viršija leistiną svorį. Dėl to gadinama kelio danga ir kyla didesnis pavojus kitiems keliautojams. Netrukus neatsakingi vežėjai sulauks griežtesnės kontrolės, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ šalies keliuose pradeda diegti daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą, kuri padės užtikrinti, kad vilkikų ir lengvųjų automobilių vairuotojai laikytųsi saugaus eismo reikalavimų.

Trijose vietose – magistraliniuose keliuose A1, A5 ir A6 – kelio dangoje sumontuoti jutikliai pasvers važiuojančius automobilius, o ant konstrukcijų virš kelio sumontuoti davikliai ir vaizdo kameros fiksuos transporto priemonių gabaritus, o pagal nuskaitytus valstybinius numerius bus galima nustatyti, ar vairuotojai važiuoja apdraustais ir techninę apžiūrą praėjusiais automobiliais. Visus duomenis apdoros speciali programinė įranga, kuri ateityje galės ir automatiškai išsiųsti administracinio nusižengimo protokolą pažeidėjui.

Lietuva bus pirmoji tarp kaimyninių šalių, įdiegusi tokią universalią daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą.

3 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Ar Kaune įmanoma bent 16 dienų be smurto?

Apgynė tvirtovę: E. Ulanovo surengtas šou ir dar viena užtikrinta pergalė

Seimo nuosprendis – kitais metais brangs degalai ir tabako gaminiai

Nelaukia valdžios iniciatyvos: Giraitės bendruomenė patys kuria pokyčius

Kaune jau greitai duris atvers prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė

Atskleistos detalės apie šių metų Kauno eglę: sprendimas bus visiškai kitoks nei įprasta

Išrinktas kauniečių metų automobilis

Petrašiūnų elektrinėje paleistas naujas katilas - ruošiasi netikėtumams

Dėl receptinių vaistų ažiotažo nesikremta - gavo progą paaiškinti tvarką

„Regitra“ įspėja: nesusimokėjusiems baudų nuo gruodžio gresia sankcijos