Eismo naujovės Kaune: vietoj „Stop“ ženklų – žiedinė sankryža

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Trečiadienį Vilijampolėje vairuotojų laukė netikėtumas – judrioje sankryžoje iš esmės pasikeitė eismo organizavimas. Kai kuriems kauniečiams klausimų sukėlė nelogiški kelio ženklai, tačiau savivaldybės atstovai paaiškino, kad žiedas visiškai įrengtas bus rytoj.

„Čia normali praktika – nupaišyti žiedą ir palikti pagrindinio kelio ir „Stop“ ženklus?“ – trečiadienio rytą piktinosi „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas. Jis pasakojo, kad besiruošiančius sankryžą ženklinti darbininkus matė jau vakar vakare, o šiandien rado „žieduką“ su senais ženklais.


Anksčiau važiuojantieji Tilžės gatve turėdavo visiškai sustoti ir duoti kelią Kėdainių gatve judantiems automobiliams

Visgi popiet kelio ženklai jau buvo pakeisti ir nurodė čia esant žiedinę sankryžą. Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras portalo žurnalistus patikino dabar matomas vaizdas dar ne galutinis, vidinė dalis bus išskiriama gairelėmis ir ratų atmušėjais. Šiąnakt sankryža bus iki galo paženklinta, rytoj darbus numatoma baigti.

„Naujoj žiedinė sankryža nėra laikina, tiesiog suformuota naudojant laikinąsias priemones. Ateityje, formuojant Kėdainių tilto trasą, sankryžą planuojama rekonstruoti iš esmės, tačiau ji turėtų likti žiedinė“, – kalbėjo P. Keras.

Pamatykite ir išrinkite: naujo tilto per Nemuną vizualizacijos 22 nuotr.

Anot jo, kol kas sankryža įrengta paprastesnėmis, pigesnėmis priemonėmis, kadangi tai yra labai avaringas gatvių susikirtimas. Šitaip organizuoti eismą nusprendusi Eismo saugumo komisija, siūlyta šią sankryžą paversti žiedine atlikus juodųjų dėmių analizę, tikimasi čia sumažinti avarijų skaičių.

„Dauguma toje sankryžoje fiksuojamų eismo įvykių yra techniniai, įskaitinių nelaimių nedaug, bet avarijų skaičius apskritai nemažas“, – nurodė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas, tikslių skaičių, tiesa, po ranka neturėjęs.

P. Kero teigimu, planuojama žiedą šioje Vilijampolės vietoje palikti, nebent dėl kažkokių priežasčių jis nepasiteisintų. Tačiau tai esą yra realiausias sprendimas, efektyviausias būdas sumažinti avaringumui ir, kiek analizuota, tokia eismo tvarka turėtų būti tinkamiausia.

73 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

„Vičiūnai“ plečia įmonių tinklą užsienyje: verslą plėtos Kaukazo regione

Žiauriai sumuštos jurbarkietės istorija: mergina jau gali duoti parodymus

Vykdant darbus Kaune, iš priekabos pasipylė stipri rūgštis (foto)

Teismas sustabdė įtartiną Kauno rajono savivaldybės konkursą

Sutvarkyta dar viena vaizdinga vieta Kauno marių pakrantėje

Kauno teismas priėmė sprendimą dėl A. Paleckio suėmimo

Kokią garantiją rangovas privalo suteikti atliktiems statybų darbams?

Prašo kauniečių pagalbos: gal matėte eismo įvykį Pramonės prospekte?

Nustebino Kauno pareigūnų elgesys: jie ne taip viską suprato

Patvirtintos šviesoforų taisyklės: nauji įrenginiai lentelių nebeturės