Kurą degalinėje pylęs kaunietis: negi bandyčiau apgauti dėl 20 eurų?

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojo laiškas, kur jis teigia ne kartą patenkantis į keblią situaciją degalinėje pildamasis kurą. Vyras sako patiriantis nuostolį, tačiau labiausiai, pasak jo, šioje situacijoje svarbu ne tai. Aktualiausia – informuoti ir nuo panašių atvejų apsaugoti kitus žmones.

Teigia už kurą sumokėjęs dukart

„Praėjusių metų lapkričio 24-osios rytą sustojau „Circle K“ savitarnos degalinėje, esančioje adresu Islandijos plentas 32, užpilti kuro savo automobiliui, nors bake dar nemažai buvo. Sustojau prie pirmos kolonėlės ir įdėjau į automobilio baką degalų užpylimo pistoletą bei iš karto užfiksavau rankenėlę, kad to daryti nereikėtų vėliau. Tačiau tai, kaip sužinojau vėliau, buvo esminė klaida. Priėjęs prie minėtos kolonėlės, kaip įprastai, įdėjau nuolaidų kortelę bei 20 eurų banknotą. Staiga ekrane išvydau užrašą netokį, kokio tikėjausi. Tai yra, negalėjau pasirinkti 1 arba 2 kolonėlės, kaip, manau, turėtų būti, bet manęs aparatas ir vėl – antrąkart paprašė įdėti nuolaidų kortelę arba banknotą. Truputį sutrikau“,- pasakoja kaunietis.

Skaitytojas prisimena po kiek laiko vėl palietęs savitarnos aparato ekraną lyg bandydamas kažko ieškoti. Tačiau netrukus prie jo esą priėjo vyriškis, iš antrosios kolonėlės pylęsis kurą, norėdamas atsispausdinti kvitą.

„Trumpai šnektelėjome, išgirdęs man nutikusią situaciją, minėtas vyras apsidžiaugė, kad nadojasi banko kortele ir jam pavyko išvengti nesklandumų. Aš sutrikau, galvojau, ką daryti..? Žvilgtelėjau į piniginę, ar turiu atliekamų pinigų. Vėl įdėjau nuolaidų kortelę ir dar vieną 20 eurų banknotą. Nors dabar jaučiuosi pasielgęs kvailai. Antrą kartą pinigus aparatas priėmė tinkamai, bet man leido pasirinkti tik antrąją savitarnos kolonėlę“, – teigia pašnekovas.

Baiminasi, kad tokių atvejų nebūtų netikę ir kitiems

Pasak jo, kai nutikusią istoriją išgirdo „Circle K “atstovė, ji esą tikino, jog pasirinkti pirmosios degalų savitarnos kolonėlės antrąkart už degalus sumokėjusiam kauniečiui nebuvo leista, todėl, kad iš pirmosios kuras jau buvo sutekėjęs į jo automobilio baką. Tačiau portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas pastarąjį faktą neigia.

„Automobiliu iš pirmos kolonelės pervažiavau į antrą. Ten įsipyliau kurą už antruosius 20 eurų. Tada atsisėdau į automobilį ir vėl išlipau pažiurėti telefono numerio, kuriuo kreiptis dėl susiklosčiusios nemalonios situacijos. Toptelėjo mintis iš pirmosios kolonėlės, kur degalai man į baką nesubėgo, atsispausdinti ir kvitą“, – sako jis.

Kauniečio teigimu, neilgai trukus nurodytu numeriu jis pasiskambino „Circle K“ atstovams, šie viską užregistravo bei žadėjo susisiekti. Tačiau pašnekovas teigia skambučio taip ir nesulaukęs.

„Lapkričio 28-osios dienos vakarą ir vėl paskambinau, viską dar sykį užregistravo. O lapkričio 30 dieną su manimi susisiekė. Pasitikslino keletą detalių ir pasakė, jog netrukus vėl susisieks telefonu. Gruodžio 1-ąją paskambino bei pasakė, kad degalinės atstovai esą mato, jog degalai į mano automobilio baką subėgo ir iš pirmos kolonėlės. Žinoma, su pastaruoju jų teiginiu nesutikau. Tuomet degalinės atstovai manęs dar paprašė kvito numerio ir pažadėjo susisiekti. Maždaug po pusvalandžio sulaukiau skambučio iš moters, kuri atsakinga už vaizdo kamerų įrašų peržiūrą. Ji taip pat tikino, jog iš pirmosios kolonėlės degalai į mano transporto priemonės baką subėgo. Bet, juk aš nesu kvailas ir puikiai suvokiu, kad kuro už 40 eurų į automobilio baką man tądien nebūtų tilpę, nes, kaip minėjau, jis nebuvo visiškai tuščias“, – pasakoja pašnekovas.

Kaunietis sako negrdėjęs nė garso, kuris praneštų apie įsijungusį kuro siurblį. Be to, esą, kai savitarnos kolonėlė „prarijo“ banknotą, jam nebuvo leista pasirinkti norimos kolonėlės.

„20 eurų nėra daug, bet svarbi ne pinigų suma, o faktas, kad tokių žmonių kaip aš gali būti ir daugiau, kurie galbūt prarado didesnes sumas. Negi aš, žinodamas, kad XXI amžiuje viskas filmuojama, skaitmenizuota, bandyčiau apgauti degalinės atstovus dėl 20 eurų..?, – tikina skaitytojas.

Degalinės atstovai pateikė savo versiją

Portalo „Kas vyksta Kaune“ žurnalistai dėl kaunietį ištikusios bėdos kreipėsi į „Circle K Lietuva“ mažmeninės prekybos direktorę Daivą Pivoriūnienę.

Jos teigimu, „Circle K Lietuva“ kliento skundą išnagrinėjo pasitelkusi tinklo degalinių įrangą prižiūrinčius technikos ekspertus. Įrangos aptarnavimo partneriai esą patikino, jog sistema veikia be sutrikimų bei patvirtino, kad degalų šis klientas įsipylė du kartus.

„Kaip įprasta tokiais atvejais, peržiūrėjome ir vaizdo įrašus, iš kurių matosi, kaip minimas klientas degalinės „Circle K Automatas Mega“ 1-oje kolonėlėje į automobilio baką įstatė degalų pistoletą, jį užfiksavo ir apėjo automobilį, kad galėtų suvesti reikalingus duomenis bei atsiskaityti. Sistema pagal kliento informaciją suformavo kvitą, degalai pradėjo tekėti į baką. To laiko, kurį klientas praleido stovėdamas atsiskaitymo zonoje ir negrįžo prie savo automobilio pakako, kad į baką subėgtų 20 litrų degalų. Be to, kol jis stovėjo atsiskaitymo zonoje, ten pat už degalus spėjo susimokėti ir kitas vairuotojas, pasirinkęs šalimais esančią 2-ą kolonėlę. Iškart po pirmo degalų užpylimo klientas bandė dar kartą pasirinkti 1-ą kolonėlę, tačiau sistema to padaryti neleido, kadangi degalų pistoletas nebuvo sugrąžintas į vietą. Tuomet klientas pervažiavo prie 2-os kolonėlės, kur vėl užsipylė 20 litrų degalų, atsiskaitydamas kortele“, – identiškas įvykio detales pasakoja mažmeninės prekybos direktorė.

Pasak D. Pivoriūnienės, abu kartus buvo suformuoti teisingi kvitai, atitinkantys tiek kliento pasirinktą kolonėlę, tiek piltų degalų kiekį.

„Kiekvieno kliento paklausimą vertiname rimtai ir kruopščiai išnagrinėjame aplinkybes, tačiau konkrečiai šiuo atveju vertinant užfiksuotų aplinkybių visumą nematome pagrindo manyti, kad paslauga buvo nesuteikta arba suteikta netinkamai. Degalinės vaizdo įraše matoma, kad klientas mokėjimo įrenginio ekrane atliko tris paspaudimus, kurių ir reikia, kad į jo automobilio baką pradėtų tekėti degalai. Degalų pistoleto užfiksavimas, kurį klientas laiko savo klaida, iš tikrųjų yra pasirinkimas degalams leisti tekėti į baką iškart, kai tik sistema užfiksuoja mokėjimą. Tokiu atveju degalus perkančiam žmogui nieko daryti nereikia, tik pabaigoje pakabinti degalų pistoletą į vietą. Vaizdo įrašas patvirtina, kad klientas mokėjimo zonoje užtruko ilgiau, nei į baką subėga 20 litrų degalų – tai trunka vos 40 sekundžių. Abiejuose kvituose nurodytos teisingos kolonėlės bei degalų kiekis, kuriuos rinkosi klientas. Sistema yra skirta pirkėjo komandoms apdoroti ir pati nei konkrečios kolonėlės, nei kitų niuansų pasirinkti negali – tam reikalingas fizinis žmogaus įsikišimas“, – paaiškino „Circle K Lietuva“ atstovė.

59 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Tragiškas vakaras Kauno apskrityje: nukrito parasparnis

Paskelbtos teritorijos, kuriose jaunos šeimos galės gauti paramą būstui įsigyti: Kaunas nepatenka

Lėktuvu dangų raižanti žavi kaunietė: išvydę mane, keleiviai klausdavo, kur pilotas

Kaunas pirmą kartą paminėjo aludarių dieną: ar taps tradicija? (foto)

Kratos metu policija aptiko nemenką kiekį nelegalių produktų

Kuriozinė situacija: daugiabučio kieme siautėjo „Citybee“ vairuotojas

Įvedus protingą automobilių mokestį, dyzelinių išlaikymas smarkiai išaugtų

Prašo kauniečių pagalbos: šis vyras gali turėti svarbios informacijos apie vagystę

Neranda tinkamo kandidato: vis dar laisva agentūros „Kaunas IN“ vadovo vieta

Etikos komisijai užkliuvo dar aštuoni V. Matijošaičio patarėjai