Jonavos gatvėje degalinės įsisuko šokti kainų viliotinį – neapsigaukite

„Kas vyksta Kaune“ skaitytojo nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Į portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi kaunietis, kuris ragina neapsigauti kitiems vartotojams, mat atsiskaitant degalinėje reikia stebėti užrašus, nes pateikus nuolaidų kortelę – gali būti, kad degalai kainuos brangiau, nei be kortelės.

Su lojalumo kortele sumokėjo daugiau, nei be kortelės

Vyras pasakojo pylęsis degalus rugpjūčio 3 d. rytą, Jonavos gatvėje esančioje degalinėje „Baltic Petroleum“. Kainų stende jis pastebėjo, kad dujoms akcija, jos kainuoja 48 euro centus, tačiau pateikus nuolaidų kortelę jam paskaičiuota kita kaina: 56 euro centai už litrą. Vyras tikėjosi irgi pasinaudoti akcija, tačiau tik jau atsiskaitęs, išėjęs iš degalinės ir įsiskaitęs į užrašus pamatė, kad su lojalumo kortele – nuolaida nebetaikoma.

Vyras ragina neapsigauti ir kitiems bei visad atkreipti dėmesį į užrašus degalinėje, mat ten kabo lipdukas, kur parašyta: „Nuolaidos su nuolaidų kortelėmis – degalams netaikomos.“

Degalinės atstovė: informacija pateikiama keliose vietose

Situaciją pakomentavo degalinės „Baltic Petroleum“ marketingo projektų vadovė Lina Malaškevičienė. „Jonavos gatvėje esanti degalinė veikia principu, kuris buvo sukurtas atsižvelgiant į klientų poreikius įsigyti kuro pigiau. Degalų kaina yra nurodyta degalinės kainų stende. Nuolaidų kortelės tokio tipo degalinėje nuolaidų degalams nesuteikia. Informacija apie galiojančias kainas yra skelbiama stende prie įvažiavimo, ant kuro užpylimo kolonėlės bei aiškiai nurodyta prie kasos. Apgailestaujame, kad klientas nepastebėjo ar nesuprato skelbiamos informacijos degalinėje. Mes dirbame skaidriai, o mūsų tikslas – patenkinti visus klientų lūkesčius, todėl dar kartą peržiūrėsime pozicijas, kuriose pateikta informacija apie atsiskaitymo principą ir imsimės visų priemonių, kad pateikti ją dar aiškiau“, – teigė L. Malaškevičienė.

Vartotojų teisės: informacija neturi klaidinti

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Natalija Jarmulkovič informavo, kad Civilinis kodeksas nustato, jog prieš sudarydamas vartojimo sutartį, verslininkas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti vartotojui būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinančią informaciją (taip pat ir informaciją apie prekių ir paslaugų kainą). Taip pat nurodyta, jog pareiga įrodyti, kad informacija pagal šį straipsnį yra suteikta vartotojui, tenka verslininkui. „Verslininkas, neįvykdęs arba netinkamai įvykdęs pareigą suteikti informaciją vartotojui, turi atlyginti dėl to vartotojo patirtus nuostolius“, – teigė N. Jarmulkovič.

Ji informavo, kad iš pateiktos informacijos pateikti vienareikšmio atsakymo, ar nurodomas atvejis laikytinas pažeidimu, negali, kadangi svarbu įvertinti, kokią informaciją ir ar tinkamai (aiškiai ir neklaidinančiai) vartotojams pateikė degalinės administracija bei įvertinti kitas tyrimui svarbias aplinkybes.

„Šiuo atveju, siekdami įvertinti susiklosčiusią situaciją, vartotoją prašytume pateikti Tarnybai turimus įrodymus (pirkimo dokumento kopiją, informacinio stendo nuotraukas bei kitą reikšmingą informaciją). Atkreipiame degalinių operatorių dėmesį, kad degalinių informaciniuose stenduose turi būti nurodyta standartinė mažmeninė kaina, taikoma visiems vartotojams, kad vartotojai galėtų priimti jiems suteikta informacija paremtą geriausią sprendimą“ – teigė specialistė.

Pažymėtina, kad vartotojai, kuriems buvo parduota prekė ar suteikta paslauga už didesnę kainą nei buvo nurodyta, arba buvo suteikta neaiški, klaidinanti ar dviprasmiška informacija apie prekės/paslaugos kainą, turėtų užfiksuoti prekės/paslaugos kainą nurodytą kainolapyje (šiuo atveju – informaciniame stende) ir su pirkimo kvitu nedelsiant kreiptis į pardavėją/paslaugų teikėją bei nurodyti savo reikalavimą (pavyzdžiui, grąžinti permoką). Taip pat apie pastebėtus neatitikimus reikėtų pranešti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, nurodant tikslią prekybos vietą, kainą, bei pateikiant pirkimo dokumento kopiją, kainolapio arba informacinio stendo nuotraukas bei kitą reikšmingą informaciją apie vykdomą galimai nesąžiningą komercinę veiklą.

Kreiptis reikia čia: tarnyba@vvtat.lt

Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kaune vykstančius įvykius, rašykite spec. formos „Pranešti naujieną“ pagalba arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

6 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Tai portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų inicijuota tema. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia dalintis ir reikšti savo nuomonę.

Naujausios žinios

Policija vykdo Kaune dingusio jauno vyro paiešką

Gyventojus pasieks svarbūs pranešimai iš VMI

Šauktiniai pradėti skiepyti nuo siaučiančios pavojingos infekcijos

Keičiasi su valstybiniais automobilių numeriais susijusios taisyklės

Vieniši Kauno senoliai: „Tuščiomis ar su lauktuvėmis – svarbiausia, kad ateitumėte!“

Įtartiną žmogaus elgesį pastebėję kaimynai ant kojų sukėlė specialiąsias tarnybas

Įsitikino: šaldymo kamera gali būti naudojama ne tik maisto produktų šaldymui

Šešėlinės ekonomikos naikinimas: užsimojo prieš grynuosius ir kai kuriuos verslus

Nemalonumai „Lidl“ dėl nutrintų kryžių tęsiasi

Paieškos davė vaisių: plečiasi Kauno krepšininkų rėmėjų gretos