Antradienį „Bolt“ vairuotojai šalyje rengė protestą. Jie protestavo prieš pavežėjų kompanijos planuojamus didinti mokesčius vairuotojams. Į redakciją kreipęsis vienas vairuotojų ir protesto akcijos dalyvių „Delfi“ pasakojo likęs be žado, nes, kaip įtaria, dėl to, kad kitus kolegas ragino protestuoti, įmonė užblokavo jo paties vairuotojo paskyrą. „Bolt“ teigia, vairuotojo veiksmai buvo neetiški ir pripažįsta, kad pastarąją parą teko apriboti kai kurių vairuotojų paskyras.
Sulaukė staigmenos
Pavežėju dirbantis Justas redakcijai pasakojo, jog vakar vyko „Bolt“ vairuotojų protestas prieš komisinio mokesčio didinimą.
Kaip aiškino, šiuo metu esamas komisinis mokestis sudaro 20 proc. nuo uždirbtos apyvartos, tačiau nuo kovo 1-osios jis didėtų ir siektų 25 proc., kas, kaip minėjo, atsižvelgiant į dabartinę situaciją dėl degalų kainų, yra tiesiog nesuvokiama.
„Prie šio protesto nusprendžiau prisidėti ir aš, taigi protesto dieną nedirbau ir nusprendžiau kviesti dirbančius vairuotojus jungtis prie protesto akcijos, o šiandien atsikėlęs pasiruošiau darbui, nuėjau į automobilį, įsijungiau „Bolt“ vairuotojo programėlę ir štai jums – paskyra užblokuota, argumentuojant „vykdytais melagingais iškvietimais“, – pasakojo Justas.
Jis aiškino bandęs susisiekti su „Bolt“ administracija, tačiau jokio atsakymo negavęs.
„Kas svarbiausia ir iš dalies juokingiausia, kad „Bolt“ programėlė, per kurią buvo vykdomi neva melagingi iškvietimai, nebuvo užblokuota, užblokuota yra tik „Bolt vairuotojo“ paskyra“, – aiškino jis.
Vyras tikino manantis, kad viskas dėl to, jog kompanija taip siekia susidoroti su nepatenkintais vairuotojais ir juos nutildyti.
„Nekelčiau didelės problemos iš susidariusios situacijos, jei darbas su „Bolt“ aplikacija nebūtų mano pagrindinis pajamų šaltinis ir už darbui skirto automobilio nuomą netektų sumokėti po daugiau nei 100 Eur kiekvieną savaitę“, – pyko jis.
„Bolt“: apie situaciją žinome
Redakcija susisiekė su „Bolt“ vadovu Lietuvoje Andriumi Pacevičiumi. Jis sutiko paaiškinti situaciją.
„Pastarąją parą teko apriboti kai kurių vairuotojų paskyras. Pastebėjome kartais pasitaikantį chuliganišką elgesį, kai yra registruojami fiktyvūs užsakymai per vartotojams skirtą programėlę.
Mūsų sistema automatiškai atpažįsta kelis kartus pasikartojantį veiksmą, ir blokuoja tokius vartotojus. Turėdami įrodymų, kad taip elgiasi vienas iš vairuotojų, blokuojame asmenį nuo prieigos prie platformos“, – sakė jis.
Vadovas pasakojo, kad taip elgiamasi saugant didžiosios dalies vairuotojų interesus ir siekiant užtikrinti sklandžią platformos veiklą, mat tai reiškia, kad vairuotojas per visiems vartotojams prieinamą programėlę išsikviečia pavežėją ir tik tada jam gali parašyti žinutę su raginimu streikuoti, o parašęs ją užsakymą atšaukia.
„Manome, kad toks elgesys yra neetiškas kolegų atžvilgiu ir neatitinka mūsų vertybių. Vairuotojai, prisijungdami prie mūsų platformos susipažįsta ir sutinka su bendradarbiavimo sąlygomis, pagal kurias šis ir panašūs veiksmai yra neleistini.
Vertindami šiuos atvejus, turime vidines procedūras ir taisykles, tačiau stengiamės kiekvieną atvejį įvertinti ir individualiai, atsižvelgdami į visas aplinkybes, taigi prisijungimas ateityje gali būti ir atnaujintas“, – sakė jis.
Daugiau naujienų skaitykite čia.