Prieš kelias savaites socialiniame tinklalapyje „Facebook“ paplito istorija apie nesitvarkantį vaikiną Marių, kuris dramatiška žinute bandė susirasti jį palikusią merginą Jurgą. Apie tai rašėme ir portale, pilną publikaciją galite rasti čia.
Dramatišku įrašu su vaikino pažadu tvarkytis pasidalino keli tūkstančiai žmonių, komentaruose jie žymėjo pažįstamas Jurgas, norėdami tiek papokštauti, tiek padėti desperatiškam vaikinui susigrąžinti antrąją pusę.
Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojams paskelbtos publikacijos apie istoriją komentaruose rašė santykių patarimus pastebėdami, jog jeigu Jurga paliko vaikiną tik dėl netvarkos, tai santykiai neturėjo ateities. „Manau, kad čia buvo tik viena iš daugelio priežasčių skirtis ir tas nesitvarkymas buvo paskutinis lašas, perpildęs kantrybės taurę“ – rašė skaitytoja Santa.
Dar kelias dienas internetinėje erdvėje šmėžavusi istorija, dingo iš akiračio. Iki šio ketvirtadienio.
Ketvirtadienį paskyrą „Jurga sugrizk, kurioje ir buvo paskelbta pirminė žinutė, vainikavo pasirodęs klipas, dėkojantis, kad internautai dalijosi šia žinia ir skelbiantis „Gritės“ reklaminę kampaniją su šūkiu „Daugiau švaros – daugiau taikos“.
Taigi, nei nesitvarkantis Marius, nei jį palikusi Jurga niekada neegzistavo – nuo pat pradžių šį istorija buvo kuriama reklaminiais tikslais. Kaip „Verslo žinioms“ teigė idėją higieninio popieriaus gamintojui „Grite“ padėjusios įgyvendinti reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis, idėja gimė pastebėjus, jog netvarka namuose – dažna konfliktų priežastis.
Tokie kūrybiniai reklamos sprendimai higieninio popieriaus gamintojui „Grite“ – ne naujiena. Prekės ženklas „Grite“ metų pradžioje „Verslo žinių“ organizuotame konkurse „Metų prekės ženklas 2017“ pelnė pagrindinį apdovanojimą.