Sutrikus Registrų centro veiklai, sudėtinga išsiimti „gpasą” | Kas vyksta Kaune

Sutrikus Registrų centro veiklai, sudėtinga išsiimti „gpasą” papildyta

BNS, DELFI 2022/01/13 15:12
Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

JAV programinės įrangos gamintojai „Microsoft“ galimai nekokybiškai atnaujinus programinę įrangą ketvirtadienį sutriko Registrų centro veikla.

Registrų centras pranešė, kad iki šiol negalima prisijungti prie savitarnos sistemos, neveikia internetinės svetainės, galimi trikdžiai naudojantis kitomis elektroninėmis paslaugomis, sutriko ir klientų aptarnavimas jo padaliniuose.

Centro specialistai susisiekė su „Microsoft“ atstovais Lietuvoje ir kartu ieško sprendimų.

Kaip teigia Registrų centras, pati JAV technologijų bendrovė oficialių sprendimo būdų nenurodo.

Ketvirtadienio popietę gyventojai susidūrė su sunkumais išsiimti Galimybių pasą (gpasą), praneša Delfi. „Gpaso” nepavyksta parsiųsti nei per gpasas.lt interneto puslapį, nei ir iš esveikata.lt.

„Kas vyksta Kaune” primena, kad Registrų centras šią savaitę informavo, jog dėl suplanuotų esveikata.lt sistemos atnaujinimo darbų sistema neveiks nuo sausio 14 dienos, penktadienio 20 valandos iki sausio 15 dienos, šeštadienio 8 valandos.

Papildyta 15.42 val.

Ketvirtadienį strigus Registrų centro darbui visoje Lietuvoje paslaugų negali teikti notarai.

Kaip pranešė Lietuvos notarų rūmai, jie negali atlikti jokių veiksmų, nes sutriko Registrų centro valdomų registrų veikla.

„Po Naujųjų metų savaitgalį trukusių pertvarkymų ir atnaujinimų diegimų hipotekos registre darbas pastarosiomis dienomis buvo apsunkintas, sistemos nuolat strigo, o šiandien apie 12 valandą Registrų centro veikla visiškai sutriko“, – sako Lietuvos notarų rūmų prezidentas Marius Stračkaitis.

Pasak pranešimo, iš visos Lietuvos gaunami notarų skundai, kad neįmanoma naudotis jokiomis Registrų centro paslaugomis.

„Jau dukart atsiprašinėjome klientų, kad dėl Registrų centro dvi darbo dienas negalėjome atlikti hipotekos sandorių, o dabar apskritai negalime priimti klientų. Tokia padėtis yra nepateisinama“, – sako M. Stračkaitis.

Papildyta 16 val.

Anot Registrų centro, ketvirtadienį apie 12 val. sutrikęs paslaugų tiekimas atstatytas 15.30 val.

„Šiuo metu visos Registrų centro paslaugos vėl teikiamos – klientai vėl gali būti aptarnaujami fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, klientai paslaugas gali gauti per savitarnos sistemą, teikiamos kitos elektroninės paslaugos, pavyzdžiui, „gpaso” ar ES skaitmeninio COVID pažymėjimo generavimas.

Pastebėjus sutrikimą Registrų centro specialistai nedelsiant susisiekė su „Microsoft” atstovais Lietuvoje ir bendromis jėgomis rado sprendimą. Pati JAV technologijų bendrovė viešai prieinamuose šaltiniuose oficialių sprendimo būdų nenurodo, tačiau susisiekus su bendrove, jos atstovai informavo, kad apie šią problemą jau buvo žinoma trečiadienį”, – rašoma pranešime.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA