Sėkmingiausių produktų sąrašas: kas triumfavo Lietuvos parduotuvių lentynose?

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Lietuvos aludariai pernai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą, kuris atiteko „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteiliui su avietėmis ir citrinomis „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“. Tarptautinė rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovė „Nielsen“ kokteiliui pirmąją vietą suteikė pagal objektyvius gėrimo pardavimų rodiklius šalies prekybos tinkluose bei įvertinusi vartotojų nuomonę.

„Idea Prima“ pranešime spaudai teigiama, kad sėkmingiausių produktų trejetuke antrąją vietą laimėjo bulvių traškučiai „Estrella Fine Slices Sourcream & Onion chips“, trečiąją – kava „Jacobs Selection Ground Coffee“.

„Nielsen“ vadovė Baltijos šalims Ilona Lepp sako, kad trejus metus dominavę ir į TOP3 viršūnę po metų pertraukos 2018 aisiais sugrįžę aludariai rodo, jog sparčiai augančios nealkoholinio alaus kategorijos populiarumas tarp vartotojų neblėsta.

„Eksperimentai su skoniais ir nuolatinis nealkoholinio alaus kategorijos atnaujinimas yra tai, ko šiuo metu nori šalies vartotojai. Nealkoholinio alaus kategorijos dinamiškumas ir susilaukiamas milžiniškas vartotojų dėmesys leidžia manyti, kad šios kategorijos augimas dar tik įsibėgėja, todėl galimybių bei erdvės ieškojimams ir naujų tendencijų formavimui yra pakankamai“, – teigia I. Lepp.

„Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas pabrėžia, jog inovacijos yra nuolatinis tikslas, siekiant sėkmingai konkuruoti rinkoje.

„Nealkoholinis kokteilis „Utenos Radler Raspberry & Citrus“ buvo sukurtas sujungus dvi tendencijas, pernai  ypač išryškėjusias Lietuvos rinkoje: didžiulį nealkoholinio alaus paklausos šuolį ir vartotojų norą eksperimentuoti, atrasti naujus skonius. Mūsų nuolatinis tikslas – inovacijos, kurios leidžia lyderiauti naujose, dar besiformuojančiose rinkos kryptyse. Džiaugiamės, kad mums tai pavyksta jau keletą metų iš eilės“, – sako R. Viršilas.

Tuo tarpu antrąją vietą laimėję klasikinio grietinės ir svogūnų skonio traškučiai „Estrella“ pirkėjų dėmesį patraukė ypatingai plonu pjaustymu bei sprendimu juos gaminti iš visos bulvės, paliekant jos luobelę.

„Estrella Baltics“ rinkodaros direktorius Algirdas Gražys teigia, kad „Estrella Fine Slices“ linijos startas buvo sėkmingas visose trijose Baltijos šalyse.

„Pati traškučių „Estrella Fine Slices“ linija buvo išvystyta atsižvengiant į vietinių vartotojų poreikius bei pageidavimus, daug testuota su traškučių vartotojais ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Estijoje. Grietinės ir svogūnų skonis yra neatsiejama „Estrella“ traškučių vizitinė kortelė, todėl paskaninus lygaus pjaustymo traškučius populiariausiu prieskoniu Lietuvoje, juos pamėgo vartotojai, kurie teikia pirmenybę tokio pjaustymo traškučiams. Pati sėkmės formulė – tai puikus produkto skonis, traškios bulvių skiltelės ir geresnė nei konkurentų produktų sudėtis bei žinoma visos „Estrella“ komandos darbas”, – teigia A. Gražys.

Į lyderių trejetuką patekusios „Jacobs“ kavos gamintoja „Jacobs Douwe Egberts“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Agata Szydłowska teigia, kad siekė sukurti kavą, kuri patiktų kuo daugiau vietos pirkėjų, todėl atsižvelgė į jų skonį bei norus.

„2017 metais žinojome, kad mūsų flagmanas maltos kavos kategorijoje „Jacobs Kronung“ yra neabejotinas bestseleris Lietuvoje, tačiau niekuomet vienintelis produktas negali patenkinti kiekvieno pirkėjo skonio. Todėl norėdami pritraukti daugiau vartotojų, atidžiai ištyrėme, kam Lietuvos jie teikia pirmenybę ir sukūrėme vidutinio skrudinimo kavą, kurios skonis yra švelnus ir palieka malonų kreminį poskonį“, – sako „Jacobs Douwe Egberts“ atstovė.

Skaičiuojama, kad Lietuvos rinkai kasmet pateikiama keliolika tūkstančių visiškai naujų ar atnaujintų gaminių. „Nielsen“ pačius sėkmingiausius naujus gaminius renka jau 11 metų.

„Nielsen“ kasmet tiria ir vertina 18-os svarbiausių maisto ir buities prekių kategorijų grupes, kuriomis prekiaujama Lietuvos modernios prekybos kanaluose.

Pirmojo etapo metu kiekvienoje kategorijoje išreitinguojami trys geriausiai pirkti nauji produktai, per antrąjį etapą įsitraukia ir paklausiausius įvertina pirkėjai: ar juos pastebėjo, ar pirko, kaip patiko, ar kartojo. Iš objektyvių apyvartos duomenų bei individualaus prekybos centrų klientų vertinimo sudarytas indeksas lemia metų prekę-laimėtoją.

Sėkmingiausius naujus produktus „Nielsen“ renka nuo 2008 metų.

9 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Aktualiausia

Naujausios žinios

Sunkiau nei atrodė: Laisvės alėją bando šveisti jau trečią kartą

Kad Velykų stalas neapkarstų: priminė dažniausiai per maistą plintančias ligas

Su žinoma bendrove Kaune sukirtusi rankomis dėl „Mercedeso“, gavo nemaloniai nustebti

Kauno regiono įmonė turės grąžinti „Agrokoncernui“ šimtus tūkstančių eurų

V. Matijošaitis ir L. Stonkienė papasakojo apie savo meilės istoriją ir ateities planus

Fiksuoja kaunietis: Velykų parkavimo ypatumai miesto centre

Nustatyta, kokio amžiaus gyventojai Lietuvoje turi mažiausią atsparumą tymams

Senovės lietuvių Velykos: primargindavo šimtą kiaušinių ir pramogaudavo į valias

Skaudi nelaimė Petrašiūnuose: visas priekinis stiklas sulindo į vidų

Netikėta idėja Kaunui: loterijoje laimėjus tau, laimėtų ir tavo kaimynas