Pirmasis šį pirmadienį prasidėjusių Parodos g. rekonstrukcijos darbų etapas bus baigtas maždaug per du mėnesius. Atnaujinus viešojo transporto eismą, darbai bus tęsiami rudenį.
Nuo ankstaus pirmadienio ryto, 5 val., darbininkai pradėjo ardyti senąją kelio dangą. Pirmųjų darbų sąraše – požeminių tinklų ir lietaus nuotekų sistemos atnaujinimas. Ne vienerius metus daug rūpesčių Savivaldybės specialistams ir kelininkams kėlė Parodos g. danga. Didžiausius krūvius patiriančią apatinę nuokalnės dalį kelininkams tekdavo tvarkyti ypač dažnai. Taip pat problemų keldavo iki 60 laipsnių karščio įkaistanti ir deformacijas patirianti gatvės danga.
„Rekonstrukcijos metu bus atnaujintas gatvės pagrindas ir paklota temperatūrų pokyčiams atspari modifikuoto bitumo danga. Ši sustiprinto bitumo danga leis išspręsti ankstesnes problemas”, – teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Eismo sąlygos pagerės ir įkalnės viršuje. Ties posūkiu į Vydūno al. kelininkai iki 17 m išplatins gatvę ir įrengs papildomą eismo juostą, kuria vairuotojai be kliūčių galės iš K. Petrausko g. pasukti į dešinę.
Po dviejų mėnesių atnaujinus viešojo transporto eismą Parodos g., kelininkai tęs darbus. Bus klojami šaligatviai, įrengiami šaligatvių bortai ir nauji gatvės apšvietimo stulpai. Šie darbai truks dar maždaug tris mėnesius, o kitais metais prasidės antras rekonstrukcijos etapas.
„Bendrovė „Autrolis” yra parengusi Europos Sąjungos lėšomis finansuojamą projektą, kurio metu Parodos g. bus nutiestas troleibusų tinklas”, – pasakojo A. Pakalniškis.
Specialistų vertinimu, A. Baranausko g. yra siaura ir troleibusų eismui netinka, tad naujoji troleibusų linija iš Vydūno al. bus nukreipta į Savanorių pr. Darbus planuojama pradėti kitų metų pradžioje.
Eismo organizavimo schema Parodos gatvės rekonstrukcijos metu
Transporto maršrutai po Parodos gatvės uždarymo
Autobusų, troleibusų, maršrutinių taksi tvarkaraščiai nuo birželio 25 dienos