Tarp kauniečių siūlymų gerinti eismą: visos perėjos su kalniukais, geresnis apšvietimas, nauji šviesoforai

Asociatyvi nuotr. / R.Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Šios savaitės viduryje kauniečiai ir vėl pasidalijo į dvi – pėsčiųjų ir vairuotojų – stovyklas, mat Tunelio gatvėje įvyko nelaimė – partrenktas automobilio žuvo per pėsčiųjų perėją ėjęs vyriškis. Kol vieni ginčijosi, kas kaltas dėl šio ir panašių įvykių šioje gatvėje, kiti tuo tarpu ieškojo sprendimų, kurie turėtų sumažinti nelaimingų atsitikimų skaičių.

Portalas „Kas vyksta Kaune“ jau rašė apie tai, kokių planų saugumui gerinti šioje vietoje turi miesto valdžia. Eismo saugumo komisija žada, jog nuo kitų metų Tunelio gatvėje esančios perėjos, kaip ir visa gatvė, bus apšviestos LED šviestuvais. Tuo tarpu vairuotojus drausminti žadama greičio matuokliais ar net šviesoforais, kurie priverstų šiuo metu galiojančius greičio ribojimus dažnai ignoruojančius keliauti lėčiau.

Tačiau ką apie gatvės saugumo didinimą galvoja patys kauniečiai, kurie kasdien keliauja minėtąja ir pėstiesiems itin pavojinga gatve ne tik automobiliais, bet ir pėsčiomis?

Nors pirma mintis daugeliui buvo tiesiog būti budresniems keliuose, dalis kauniečių siūlė ir, turbūt, paprasčiau įgyvendinamas idėjas. „Reikia gerinti apšvietimą ir įrengti šviesoforus. Kitaip bėdų neišvengsi“, – tvirtino vienas jų.

Kiti, tiesa, buvo įsitikinę, jog tai saugumo nepadidintų. „Jeigu pėstieji nesulaukę, kol mašina sustos, lipa į gatvę – net ir ryškiausi prožektoriai nepadės“, – teigė jie ir pridūrė, jog bene geriausia išeitis yra įrengti atitvarus, o pačias perėjas panaikinti. „Reikia panaikinti perėją ir padaryti nusileidimą nuo tilto“, – idėją, kaip perėją, kurioje įvyko nelaimė, padaryti saugesne siūlė vienas kaunietis.

Dar vieną įdomų, tačiau vargu ar sukelsiantį vairuotojų palaikymą, pasiūlymą pateikė kitas portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas. Jo nuomone, visos perėjos turėtų būti paaukštintos, taip padidinant vairuotojų atsargumą ir pėsčiųjų saugumą.

„Kiek pastebėjau, miesto valdžia bando spręsti šituos klausimus su saugumo salelėmis. Ar tai veiksminga – nežinau, kažkaip nemanau“, – teigė jis. „Pavažinėjus po Lietuvą pastebėjau, labai daug vietų, kur perėjos užkeltos, tai yra, padarytas kalniukas, kur bet kokiu atveju – ar žmogus yra, ar jo nėra – turi pristabdyti, kad nesulaužyti mašinos.“

Tarp nuomonių matėsi ir pasiūlymus didinti pareigūnų skaičių judriausiose miesto gatvėse bei riboti vairuojančiųjų amžių – neva pagyvenusių vairuotojų lėtesnė reakcija, dėl to avarijų tikimybė padidėja. Taip pat siūlyta įvesti privalomus atšvaitus viršutiniuose rūbuose – striukėse ar paltuose.

Vis dėlto, diskusijos ir lieka diskusijomis – kokios priemonės iš tiesų padėtų, sužinosime tik jas pritaikę praktiškai, tad belieka laukti, kol savivaldybės planai taps realybe. Tuo tarpu patys prie saugumo keliuose galime prisidėti tik saugodamiesi patys ir saugodami aplinkinius.

175 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Apkartusi „Žalgirio“ pergalė Eurolygoje: į top 8 nebepateks

Pritarus ministerijai, realu, kad 2018-aisiais atgimtų vienintelis rajono baseinas Mastaičiuose

Vos be kelionės nelikusi kaunietė: laimei, su savimi turėjau dokumentus

Patvirtinta: kitur gyventi persikėlę politikai liko be savivaldos mandatų

V. Matijošaitis apie nuotekas į Nemuną: kažkas padarė šou

Kauniečiai atkreipė dėmesį į neįprastą policijos operaciją miesto gatvėse

Kaune apsilankiusi švietimo ministrė pristatė naują apmokėjimo tvarką mokytojams

Statyboms šalia Kauno galo nematyti: senieji gyventojai į užvirusias statybas žiūri susiėmę už galvų

Lietuvos prezidentė D.Grybauskaitė įtraukta į žurnalo „Fortune“ 50 pasaulio lyderių sąrašą

Grupė „Arbata“ išskirtinio dizaino vinilinę plokštelę pristatys koncertiniame ture