Tarp kauniečių siūlymų gerinti eismą: visos perėjos su kalniukais, geresnis apšvietimas, nauji šviesoforai

Asociatyvi nuotr. / R.Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Šios savaitės viduryje kauniečiai ir vėl pasidalijo į dvi – pėsčiųjų ir vairuotojų – stovyklas, mat Tunelio gatvėje įvyko nelaimė – partrenktas automobilio žuvo per pėsčiųjų perėją ėjęs vyriškis. Kol vieni ginčijosi, kas kaltas dėl šio ir panašių įvykių šioje gatvėje, kiti tuo tarpu ieškojo sprendimų, kurie turėtų sumažinti nelaimingų atsitikimų skaičių.

Portalas „Kas vyksta Kaune“ jau rašė apie tai, kokių planų saugumui gerinti šioje vietoje turi miesto valdžia. Eismo saugumo komisija žada, jog nuo kitų metų Tunelio gatvėje esančios perėjos, kaip ir visa gatvė, bus apšviestos LED šviestuvais. Tuo tarpu vairuotojus drausminti žadama greičio matuokliais ar net šviesoforais, kurie priverstų šiuo metu galiojančius greičio ribojimus dažnai ignoruojančius keliauti lėčiau.

Tačiau ką apie gatvės saugumo didinimą galvoja patys kauniečiai, kurie kasdien keliauja minėtąja ir pėstiesiems itin pavojinga gatve ne tik automobiliais, bet ir pėsčiomis?

Nors pirma mintis daugeliui buvo tiesiog būti budresniems keliuose, dalis kauniečių siūlė ir, turbūt, paprasčiau įgyvendinamas idėjas. „Reikia gerinti apšvietimą ir įrengti šviesoforus. Kitaip bėdų neišvengsi“, – tvirtino vienas jų.

Kiti, tiesa, buvo įsitikinę, jog tai saugumo nepadidintų. „Jeigu pėstieji nesulaukę, kol mašina sustos, lipa į gatvę – net ir ryškiausi prožektoriai nepadės“, – teigė jie ir pridūrė, jog bene geriausia išeitis yra įrengti atitvarus, o pačias perėjas panaikinti. „Reikia panaikinti perėją ir padaryti nusileidimą nuo tilto“, – idėją, kaip perėją, kurioje įvyko nelaimė, padaryti saugesne siūlė vienas kaunietis.

Dar vieną įdomų, tačiau vargu ar sukelsiantį vairuotojų palaikymą, pasiūlymą pateikė kitas portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas. Jo nuomone, visos perėjos turėtų būti paaukštintos, taip padidinant vairuotojų atsargumą ir pėsčiųjų saugumą.

„Kiek pastebėjau, miesto valdžia bando spręsti šituos klausimus su saugumo salelėmis. Ar tai veiksminga – nežinau, kažkaip nemanau“, – teigė jis. „Pavažinėjus po Lietuvą pastebėjau, labai daug vietų, kur perėjos užkeltos, tai yra, padarytas kalniukas, kur bet kokiu atveju – ar žmogus yra, ar jo nėra – turi pristabdyti, kad nesulaužyti mašinos.“

Tarp nuomonių matėsi ir pasiūlymus didinti pareigūnų skaičių judriausiose miesto gatvėse bei riboti vairuojančiųjų amžių – neva pagyvenusių vairuotojų lėtesnė reakcija, dėl to avarijų tikimybė padidėja. Taip pat siūlyta įvesti privalomus atšvaitus viršutiniuose rūbuose – striukėse ar paltuose.

Vis dėlto, diskusijos ir lieka diskusijomis – kokios priemonės iš tiesų padėtų, sužinosime tik jas pritaikę praktiškai, tad belieka laukti, kol savivaldybės planai taps realybe. Tuo tarpu patys prie saugumo keliuose galime prisidėti tik saugodamiesi patys ir saugodami aplinkinius.

175 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Beprotiška pramoga – Kaune nužudytas niekuo dėtas vyras

Dėl avarijos Savanorių prospekte darosi milžiniškos spūstys

Įsilaužimai į būstus: kas labiausiai privilioja vagis?

Buvęs Kauno tardymo izoliatoriaus Ūkio skyriaus vadovas kratosi atsakomybės už pažeidimus?

Kovai su Sosnovskio barščiais Kaune – naujos efektyvesnės priemonės

Finansų ministras prakalbo apie svarstymus dėl PVM lengvatos dydžio šildymui

Kapitalinis remontas Miško gatvėje: laukia pasikeitimai

Greitosios pagalbos automobilis nuvažiavo nuo kelio (patikslinta)

Kauno mieste - salmoneliozės protrūkis

Greitkelyje Kaunas-Vilnius įvyko didelė avarija, formuojasi spūstys (patikslinta)