„Startup Weekend Kaunas“ metu atrasta 14 naujų verslo idėjų | Kas vyksta Kaune

„Startup Weekend Kaunas“ metu atrasta 14 naujų verslo idėjų

Ar kada nors susimąstėte, ką galima nuveikti per savaitgalį – 54 valandas? Mes galime Jums papasakoti, ką paskutinį balandžio savaitgalį (25-27 d.) nuveikė daugiau nei 150 žmonių iš visos Lietuvos, dalyvavusių Kauno technologijos universiteto (KTU) jaunojo verslo vystymo skyriaus „KTU StartupSpace“ organizuotame „Startup Weekend Kaunas“ renginyje.

Žymiausi Lietuvos verslo atstovai negailėjo patarimų startuoliams

4-tąjį kartą Kaune vykęs „Startup Weekend“ vėl stebino miesto gyventojus bei verslo atstovus savo programa ir savaitgalio metu pasiektais rezultatais. Organizatoriai yra labai dėkingi Ryšių istorijos muziejui, kuris visą savaitgalį dalyviams leido darbuotis savo ekspozicijų salėse, TEO LT už patikimą ir greitą šviesolaidinį internetą bei visoms įmonėms, kurios įsteigė prizus. Šis renginys – vienas iš nedaugelio Lietuvoje vykstančių renginių, kurio metu į vieną vietą susirenka žymiausi verslo atstovai bei skirtingų sričių specialistai.

Visą savaitgalį renginio dalyvius konsultavo labai gerai žinomas verslo konsultantas Darius Dulskis, Mindaugas Glodas iš Nextury Ventures (rizikos kapitalo įmonė), investavimo specialistas Ignas Kamantauskas bei technologijų specialistas Tomas Beniušis (startup.lt). Renginio metu buvo vystomos naujos technologinės idėjos, todėl organizatoriai siekė pritraukti kuo daugiau technologijų, inovacijų plėtros ir verslo vystymo specialistų.

Renginyje savo patirtimi ir žiniomis dalinosi Aleksandras Golod bei Tautvydas Dagys iš Microsoft, Jonas Gavelis ir Martynas Matekonis iš StartupHighway (verslo akseleratorius), Alius Petraška iš Adform (skaitmeninės reklamos agentūra), Domas Janickas ir Marius Buzaitis iš Data Dog (internetinių sprendimų įmonė). Spręsti dizaino, marketingo ir reklamos iššūkius padėjo KTU dizaino centro direktorė Rūta Valušytė bei Artūras Bulota – kūrybinės agentūros BÜRO vadovas. Tobulos prezentacijos paslaptimis su renginio dalyviais dalinosi Claudio Santori iš BliuBliu (kalbų mokymosi platforma).

Penktadienį renginio dalyviai pristatė savo inovatyvias idėjas, kurių iš viso buvo net 26. Dalyviams išreiškus savo nuomonę ir atidavus balsus, susiformavo 14 komandų, kurios visą likusį savaitgalį vystė produktus ir varžėsi dėl prizinio fondo, kuris siekė beveik 20 tūkst. litų! Kauno Technologijos Universitetas (KTU) skatinamaisiais 1000 eurų vertės prizais apdovanojo net dvi komandas – PACMan ir TZM Creative Lab.

Renginio organizatoriai labai džiaugiasi, jog visi dalyviai buvo motyvuoti ir siekė maksimalių rezultatų, sėkmingai pasinaudoti individualiomis mentorių konsultacijomis bei galimybe susitikti su potencialiais investuotojais.

Dalyvius motyvavo ne tik prizai, bet ir komandinio darbo dvasia

Dalyviai varžėsi 10 apdovanojimų kategorijų, kuriose komandas vertino kompetentinga komisija. Buvo vertinimos trys pagrindinės sritys: verslo modelis, technologinė idėjos pusė bei galutinio produkto pristatymas. Kiekviena komanda turėjo 3 minutes įtikinti komisiją, jog būtent jų produktas, sukurtas per savaitgalį, yra vertas apdovanojimo. „Startup Weekend Kaunas“ renginys nudžiugino tuo, jog visos čia pasirodžiusios komandos atliko puikų darbą – jų prezentacijos buvo kupinos pasitikėjimo. Žinoma, klaidų pasitaikė, bet nei viena komanda nenuvylė. Čia mačiau daug jaunų, savimi pasitikinčių žmonių“, – sakė Claudio Santori, novatoriškos kalbų mokymosi sistemos „BliuBliu“ įkūrėjas.

Komanda „Hamster Universe“ renginio metu sukūrė nemokamą mobilųjį žaidimą, tokiu pačiu pavadinimu, kuris susilaukė palaikymo iš renginio dalyvių ir jau yra rinkoje. Ši komanda laimėjo Android Academy kursus iš Telesofto bei Coffee-inn įsteigtą „labiausiai atsidavusios komandos“ prizą – 10 darbo sesijų su kava.

Bernardas Morkūnas kartu su savo komandos nariais vystė „Pay High“ – mokėjimų QR kodu valdymo sistemą, kuri nereikalauja papildomos įrangos. Ši komanda nugalėjo net dvejose kategorijose – Geriausio mobilaus sprendimo, už kurį Microsoft įsteigė Nokia Lumia telefonus komandai, bei geriausios finansinės technologijos, už kurią StartupHighway skyrė iPad.

Vaido Talačkos ir jo komandos vystytas produktas PACMan – asmeninis filmavimo įrenginys, sekantis tave iš oro, bei Mindaugo Badoko ir Daumanto Slaminsko iš TZM Creative Lab kurtas bevielis judesio daviklis jungiamas prie mobilių aparatų, kuris virsta muzikos instrumentu, buvo pripažinti kaip geriausi technologiniai sprendimai ir kiekvienas iš jų gavo 1000 eurų prizą tolimesniam produktų vystymui. „Džiaugiuosi, jog per 54 valandas kartu su kolega pavyko padaryti keletą inovatyvių algoritmų, kurie leido jau sukurtam įrenginiui reaguoti į rankos judesio jėgą. Tokie renginiai labai reikalingi jaunojo verslo bendruomenei. Jų metu susiburia komandos, kurios išlieka ir jiems pasibaigus. Labai smagu, jog yra galimybė rinktis ir galvoti – ko labiausiai reikia, kokia šiuo metu investicija reikalinga. Greičiausiai laimėtus 1000 eurų investuosime į technologinę įrangą“, – džiaugėsi TZM Creative Lab įkūrėjas Mindaugas Badokas.

Komandą Fuß, kurią subūrė Mantas Radvila, galėtume pavadinti sportiškiausia šio renginio komanda, kadangi visą savaitgalį jie konstravo ir kūrė pirmąjį stalo futbolą, kuriame įmontuotas plazminis ekranas suteikia galimybę pamatyti ne tik savo įvarčio pakartojimą, bet ir prideda įvairių vaizdo ir garso efektų įprastam žaidimui. Šis produktas buvo pripažintas geriausia savaitgalio idėja ir laimėjo teniso stalą iš Data Dog.

Geriausia verslo verslui idėja buvo pripažintas Dainiaus Radžiūno „Cheap Watcher“ komandos produktas – aplikacija automatiškai sekanti kainas ir teikianti geriausius pasiūlymus vartotojui. Ši komanda laimėjo Oculus Rift, kurį jiems pristatys Nextury Ventures.

Karolis Ščerbauskas ir jo komanda vystė internetinę platformą „Autodaktaras“, kurios pagalba vartotojui pateikiami geriausi autoservisų pasiūlymai pagal individualius poreikius. Šis produktas buvo pripažintas kaip pareikalavęs daugiausiai programavimo įgūdžių, todėl visa komanda laimėjo dieną su vyriausiuoju programuotoju iš Data Dog.

Aivaras Bacevičius ir jo komanda Wild Tactics sprendė problemą, kaip suteikti galimybę žmonėms užsiimti vandenlenčių sportu, jeigu jie neturi laivo. Ši komanda laimėjo geriausios marketingo strategijos kategorijoje ir iš įmonės „SEO Helis“ laimėjo turinio optimizavimo konsultaciją bei paslaugas visai komandai.

Misija į kosmosą baigėsi – kas toliau?

Pasinaudojant „Inovatyvaus verslo kūrimo skatinimo (INOVEKS)“, Projekto Nr. VP2-1.4-M-05-V-01-006“ parama, skiriama iš Europos Regioninės Plėtros bei Socialinio fondo, renginys pritraukė daugiau nei 150 dalyvių, iš kurių gimė 14 komandų ir produktų. Renginys nebūtų įvykęs ir be kitų rėmėjų pagalbos.

„Sunkiausias komisijos uždavinys buvo nuspręsti, kaip išdalinti tiek daug prizų tokioms geroms komandoms. Būtų puiku, jei visuose tokio pobūdžio renginiuose reikėtų spręsti tik tokias problemas…“, – džiaugėsi Jonas Ignatavičius, vienas iš renginio organizatorių ir Startup Weekend Kaunas vertinimo komisijos narys.

„Startup Weekend Kaunas“ tapo puikiu pavyzdžiu, jog Lietuvoje yra daug verslaus jaunimo, gebančio kurti ir nustebinti, reikia tik sudarti jam sąlygas pasireikšti. KTU StartupSpace kolektyvas žada, jog šis renginys nebuvo paskutinis ir jau vasarą žada nustebinti Lietuvoje dar nematyto formato dirbtuvėmis!

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA