„Twitter“ savininkas, garsusis verslininkas Elonas Muskas paskelbė, kad populiaraus socialinio tinklo laukia dideli pokyčiai – netrukus jį vadinsime visai nebe „Twitter“, o „X“. Tačiau tai dar ne viskas. Keisis ne tik programėlės pavadinimas, bet ir jos funkcijos. Anot ekspertės, „X“ taps „viską apimančia“ superprogramėle ir turės daugiau galimybių nei iki šiol.
Nebeliks nei „tweet“, nei legendinio paukštelio
E. Muskas paskelbė, kad iki šiol ikonišką „Twitter“ programėlės logotipą – mėlyną paukštelį – pakeis juodas „X“ ženklas. Anot jo, socialiniame tinkle taip pat nebeliks ir žodžio „tweet“, kuris iki tol reiškė „Twitter“ publikuotą trumpą įrašą.
Pasak verslininko, nuo šiol pokalbių programėlėje talpinamos žinutės bus vadinamos „x“. URL laukelyje suvedus adresą www.x.com – šis nukreipia į www.twitter.com.
„Netrukus atsisveikinsime su „Twitter“ prekių ženklu“, – savo „Twitter“ paskyroje prieš kelias dienas rašė E. Muskas.
Pasaulinė idėjų, prekių ir paslaugų platforma
Vykdomoji „Twitter“ direktorė Linda Yaccarino socialiniame tinkle rašė, kad prekių ženklo atsinaujinimas yra nauja ir įdomi galimybė.
„Išskirtinai retas dalykas – gyvenime ar versle – gauti antrą šansą sukurti dar vieną didelę sensaciją. „Twitter“ tai padarė ir pakeitė mūsų bendravimo būdą. „X“ dabar eis toliau, dar labiau pakeisdamas rinką“, – rašė ji.
„X“ daugiausiai dėmesio skirs garso, vaizdo, pranešimų, mokėjimų / bankininkystės sritims ir kurs pasaulinę idėjų, prekių, paslaugų platformą. Naudodamasis dirbtiniu intelektu „X“ sujungs mus tokiais būdais, apie kuriuos dar nesusimąstėte“, – „Twitter“ skelbė L. Yaccarino.
Simbolis „X“ E. Muską lydi metai iš metų
Socialinis tinklas „Twitter“ neseniai sulaukė rimto konkurento. Justina Antropik, „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovė, sako, kad galbūt tai galėjo būti viena iš didelių pokyčių priežasčių. Liepos pradžioje pasirodęs naujas, panašaus pobūdžio socialinis tinklas „Threads“ per kelias dienas sutraukė per 100 mln. vartotojų ir tapo sparčiausiai augančia socialinių tinklų platforma pasaulyje.
„Kol kas platformos prekių ženklo keitimas apsiriboja naujo pavadinimo ir logotipo pristatymu – iki šiol nebuvo pristatyta jokių naujų socialinio tinklo „X“ funkcijų. Ši pasirinkta strategija nestebina. E. Muskas iki šiol garsėjo pirmiausia suintriguodamas, ir tik vėliau viešai kalbėdamas apie svarbius pokyčius. Ne išimtis ir didieji „Twitter“ pokyčiai“, – sako J. Antropik.
„X“ E. Muskui nuo seno yra svarbus simbolis. Būtent X.com jis buvo pavadinęs pirmąjį savo startuolį, kuris galiausiai tapo daugeliui puikiai pažįstama mokėjimo internetu platforma „PayPal“. Kalbos, kad nusipirkęs „Twitter“, X.com domeną E. Muskas prikels antram gyvenimui, sklandė jau kurį laiką.
Balandį E. Muskas oficialiai pakeitė teisinį „Twitter“ pavadinimą į „X Corp“. Simbolis „X“ pasirodo daugybėje kitų verslininko projektų. Pradedant kosmoso tyrinėjimo įmone „SpaceX“, neseniai pristatyta dirbtinio intelekto programėle „xAI“ ir „Model X“ – vienu iš pirmųjų elektromobilių kompanijos „Tesla“ modelių. „X“ sutinkamas netgi E. Musko ir dainininkės Grimes sūnaus X Æ A-XII varde.