Pristatytų picų vaizdas klientą išmušė iš vėžių: „kažkas iškrito, nepykite“

DELFI skaitytojo nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Į DELFI kreipėsi nepatenkintas „Wolt“ klientas, kuris užsisakė picą iš „Jurgis ir Drakonas“, tačiau sunkiai rinko žodžius po to, kai pamatė, kokios būklės pristatytas maistas.

„Dar to nemačiau pristatant maistą į namus. Geros picerijos picas „Wolt“ atvežė tokiame formate, vienos net nėra, vėliau sakė vairuotojas ar dviratininkas, kuris vežė maistą: kažkas iškrito, nepykite. O antra pica, matosi nuotraukose, kaip išmesta, „skuduras“. Tiesiog daro gėdą „Jurgis ir Drakonas“ įvaizdžiui. Susisiekti neįmanoma – bendrauti tik chat’u. Siaubinga“, – piktinosi vyras.

Pristatytos picos / DELFI.LT skaitytojo nuotr.

DELFI paprašė pakomentuoti šį nemalonų įvykį „Wolt“ atstovus. Įmonės rinkodaros vadovė Ieva Stonytė apgailestavo dėl tokios nemalanios kliento patirties.

„Ačiū, jog atkreipėte dėmesį į šį išties nemalonų įvykį – tai, be abejonės, padeda mums įvertinti situacijas, kurios gali nutikti, ir, reaguojant į jas, tobulėti.

Mes, „Wolt“, visuomet prisiimame atsakomybę už patirtus nemalonumus, susijusius su užsakymais, ir atlyginame klientui padarytą žalą, nes laikomės aukščiausios kokybės standartų. Jūsų nurodytu atveju klientui pristatėme naują, kokybišką užsakymą per 15 minučių ir, kompensuodami nemalonią situaciją, pridėjome „Wolt“ kreditų.

Tokie įvykiai nutinka retai, tačiau keliame sau aukščiausius kokybės reikalavimus ir visuomet atsižvelgiame į kliento pageidavimus – vadinasi, grąžiname jam pinigus už užsakymą arba pristatome jį iš naujo. Visas, su „Wolt“ paslauga susijusias, situacijas sprendžia mūsų klientų aptarnavimas – į klientų užklausas sureaguojame greičiau nei per dvidešimt sekundžių. Lygiai taip pat nutiko ir šiuo atveju.

Kaip ir minėjau, labai apgailestaujame, jog klientui teko tokia nemaloni patirtis, bet patikiname, jog visad ieškome geriausio sprendimo susiklosčius panašioms situacijoms“, – tikino ji.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

145 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Naujausios žinios

Bendrovės „Pažanga“ rūmus perka viešbučių tinklų valdytoja „Liuks NT“

Rinktinės lyderius apėmė gėdos jausmas: tokį beviltišką pralaimėjimą sunku prisiminti

Kaunietė kyla į kovą: nori susigrąžinti į Vokietiją ketinamą išvežti vilko ir šuns mišrūną Luną

Sukčiai sugalvojo „verslo planą“ - pakeisdami brūkšninį kodą įsigydavo prekes pigiau

Toliau smunka V. Matijošaičio reitingai, pasitikėjimas policija pasiekė rekordines aukštumas

Ne vieną prietaisą patikrinę pareigūnai: radarų detektoriai prieš „trikojus“ neveikia

Pasaulinė muzikos sensacija iš Lietuvos Dynoro pristato naują dainą ir vaizdo klipą

Gražiausio lietuviško įmonės pavadinimo titulas atiteko kauniečiams

„Senukai“ už 3 mln. eurų modernizuos Kaune esantį prekybos centrą

Kauno valdantieji ignoruoja siūlymus atsisakyti vienkartinių plastiko gaminių miesto šventėse