3) Bendravimo kultūros su interesantais tobulinimas – Daugelis žmonių, susidūrę su parkavimu Kaune, kaip pagrindinę problemą mini viešojoje įstaigoje „Automobilių stovėjimo aikštelės” dirbančio personalo kvalifikaciją teikti tokio pobūdžio paslaugą. Tiek gatvėje dirbantys kontrolieriai, tiek kontoros prevencijos administratoriai peržengia visas padorumo ribas žmogų padarydami nusikaltėliu, o vėliau pasiūlydami panaikinti nuobaudą ir prevenciškai už 30 ar 60 Lt susitaikyti.
3. Dar kartą atkreiptinas dėmesys į tai, kad vietinė rinkliava nėra paslauga, o į įstaigą kreipęsi asmenys, gavę pranešimus apie kelių eismo taisyklių pažeidimą, yra laikomi ne klientais, o galimais pažeidėjais. Pažeidėjai beveik visuomet yra nepatenkinti pažeidimą nustačiusiu, užfiksavusiu subjektu, nepaisant to, kad darbuotojai elgiasi dalykiškai, korektiškai. Daugumai pažeidėjų darbuotojas atrodys geras nebent tuomet, jei nevykdys savo pareigų arba atliks jas aplaidžiai, sudarydamas sąlygas išvengti atsakomybės. Tačiau pasitaiko ir geranoriškų, mandagių žmonių, kurie padėkoja už suteiktą informaciją, už galimybę pasinaudoti prevencine priemone išeidami palinki „geros dienos” ir pan. (daugiau žr. 5 punktą). Visgi daugelis žmonių kreipdamiesi į VšĮ „Automobilių stovėjimo aikštelės” darbuotojus elgiasi nemandagiai, šaukia, išreiškia savo neigiamas emocijas, net nesiklausydami perteikiamos informacijos ir prisidengdami pseudo- humanizmu nori, kad jiems būtų padedama išvengti atsakomybės dėl padaryto pažeidimo. Dauguma žmonių „žmoniškumo” sąvoką suvokia taip, kas jiems patogu, malonu, naudinga, kai toleruojamas jų aplaidumas, neatsakingumas, neatidumas ir kitos ydos. Jų supratimu, tai yra „žmoniška”. Gyvename teisinėje valstybėje ir VšĮ „Automobilių stovėjimo aikštelės” darbuotojai privalo vadovautis įstatymais ir kitais teisės aktais, apibrėžiančiais jų kompetenciją ir vykdomas funkcijas. Įstatyme nėra numatyta sankcija „įspėjimas” dėl fiksuojamų pažeidimų. Įstatymų leidėjas, išleisdamas būtent tokias nuostatas, nemanė, kad užtektų įspėjimo dėl šių pažeidimų arba tai, kad būtų kokių nors priežasčių, leidžiančių pateisinti padarytą pažeidimą.
Darbuotojų veiksmus, atliekant darbo funkcijas, vertina teismas, vertindamas įrodymus. Teismas iki šiol nėra priėmęs nutarties dėl netinkamų VšĮ „Automobilių stovėjimo aikštelės” darbuotojų veiksmų.
4) Tinkamai įrengti naująsias senamiesčio ir klinikų zonas – Kauniečiai ir miesto svečiai itin nepatenkinti naująja įvesta zonų tvarka. Problema būtų išspręsta, jei visose senamiesčio gatvėse būtų pastatyti apie mokėjimą informuojantys ženklai, vietos pažymėtos. Atsižvelgiant į kilusį nepasitenkinimą, siūlome pažymėti ir tinkamai įrengti mokamo stovėjimo vietas (pastatyti parkomatus, kurie nuo mokamo parkavimo vietos būtų ne toliau kaip per 100 metrų, pastatyti informacinius ženklus, kur rasti artimiausią mokėjimo aparatą, jei jo nėra parkavimo vietoje)
4. „Zonų tvarką” priėmė Kauno m. savivaldybės taryba anksčiau minėtu sprendimu. VŠĮ „Automobilių stovėjimo aikštelės” neturi juridinės galios spręsti tokių klausimų savarankiškai, tai savivaldybės tarybos funkcija. Daugiau žr. 1 ir 7 punkte.
5) Ant pranešimo apie pažeidimą pateikti informaciją užsienio kalbomis – Į Kauną atvykę turistai, radę raudoną lapelį, nesupranta, tai reklama, ar kvietimas į renginį, ypač tuomet, kai pamato visą aikštelę tokiais bilietais apdailintą. Užsieniečiai taip pat privalo atsakyti už parkavimo taisyklių pažeidimus, tačiau jie to negali padaryti, nes jie nesupranta, nei kas ten parašyta, nei kur kreiptis. Galimi variantai: pateikiamas trumpas esminis tekstukas ir anglų, rusų kalbomis.
5. Mokėjimo automatuose infomacija yra pateikiama lietuvių, anglų, vokiečių, prancūzų k. Pažymėtina, kad su užsieniečiais problemų neturime, nesame iš jų girdėję Jūsų minėto nusiskundimo. Užsieniečiai paprastai elgiasi labai tvarkingai, mandagiai ir atsakingiau negu Lietuvos piliečiai. Jeigu visgi gauna pranešimą apie pažeidimą, geba susirasti Kontrolės skyrių bei labai geranoriškai ir džiaugsmingai pasinaudoja prevencine priemone.