Pirmadienį įvairiose Kauno vietose pasirodžius daug diskusijų sukėlusiai Vilniaus Gedimino technikos universiteto („Vilnius Tech“) reklamai, šiandien į stendus sureagavo tiek akademinė bendruomenė, tiek neapdainuoti herojai su aerozolinių dažų flakonu rankoje. Kaunas atsakė vienareikšmiškai – praleisti čia ketverius metus verta.
Kauno technologijos universitetas (KTU) antradienio pavakarę savo „Facebook“ puslapyje paviešino nuotraukas studentų, kurie prie „Vilnius Tech“ stendų laiko užrašus „Taip“.
Į rinkodarinę sostinės aukštosios mokyklos provokaciją KTU davė ir oficialų atsaką. Kaip pasidalijo universiteto atstovas žiniasklaidai Mantas Lapinskas, prie visų reklamų atsirado kelio ženklo stiliaus užrašai, kuriuose taip pat teigiama, kad Kaune studijuoti verta.
Tuo metu Kauno savivaldybės „Facebook“ puslapyje – partizaninė reakcija į „Vilnius Tech“ viešųjų ryšių kampaniją. Ant vieno iš stendų žodis „Taip!“ išpurkštas baltais dažais.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad reklama, kviečianti mokytis „Vilnius Tech“, iškilo šalia įvažiavimo į KTU studentų miestelį, dar vienas stendas su klausimu „Ar tikrai esi ten, kur turi būti?“ pastatytas Studentų skvere Kauno centre.
Kilus sujudimui socialiniuose tinkluose, reklamos strategiją savo „Facebook“ paskyroje pakomentavo „Vilnius Tech“ Viešosios komunikacijos direkcijos direktorė Ilma Cikanaitė. Anot jos, tai yra „žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti „Vilnius Tech“.
„Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia. Glaudžiai bendradarbiaujame su kitais universitetais: tiek atliekant mokslinius tyrimus, tiek studijų procesų gerinime. Ši reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką. Kviečiame studijuoti „Vilnius Tech“ iš visos Lietuvos, tad mūsų universiteto reklama yra daugelyje Lietuvos miestų“, – aiškino I. Cikanaitė.
Anot aukštosios mokyklos atstovės, sprendžiant dėl naujos viešųjų ryšių kampanijos konsultuotasi su laisvai samdomais reklamos specialistais, pasirinktos tokios vietos, kur yra didelis jaunų žmonių srautas, o reklamuotis prie kitų universitetų esą jokia naujiena. Tai I. Cikanaitė iliustravo kelerių metų senumo KTU kampanija, kurios stendai stovėjo ir prie VGTU.