„Kaunas tvarkosi“ – tokį šūkį dažnai galime išvysti mieste prie vis vis dar remontuojamų ar jau lygių kaip stiklas gatvių, tačiau kartais atrodo, jog tas tvarkymas atliekamas mažų mažiausiai be jokios logikos.
Kauno savivaldybė metinėje ataskaitoje džiaugiasi, jog gatvių tiesimo kainos sumažėjo 40%, o per metus automobilius duobėse sugadinusių žmonių skaičius sumažėjo net dešimt kartų, šie skaičiai nereiškia, jog gatvė, esanti šalia jūsų bus sutvarkyta nuo pradžios iki pabaigos.
Puikus pavyzdys – Kalniečių gatvė, kurioje neseniai buvo paklota nauja asfalto danga. Bėda tik ta, jog šios gatvės atkarpa nuo Žeimenos gatvės iki Ukmergės gatvės taip ir liko su duobėmis, kurių gylis vietomis siekia 15 centimetrų.
Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas Tautvydas akcentuoja, jog visose greta esančiose gatvėse buvo nulieta nauja kelio danga arba užtaisytos duobės, tačiau čia tik nubrėžtos naujos linijos.
„Važiuojant link Ukmergės gatvės duobės vietomis siekia net 30 centimetrų – pataikius į tokią automobilio dugnas jau siekia kelio dangą. Juk čia turto gadinimas, ratus pamesti galima“, – kalbėjo gyventojas.
Yra svarbesnių prioritetų?
Paklausus Kauno miesto savivaldybės, kodėl buvo priimtas sprendimas palikti gatvės atkarpą netvarkytą, buvo gautas tik lakoniškas miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio atsakymas.
„Jūsų minimoje gatvės atkarpoje nevažiuoja viešasis transportas, automobilių srautai taip pat nėra dideli. Baigus pagrindinių gatvių remonto darbus bus atsižvelgta ir į šios vietos sutvarkymą“, – komentavo A. Pakalniškis.
Keista, nes viešasis transportas nekursuoja ir sutvarkytoje Kalniečių gatvės dalyje, o automobilių srautai ne taip jau ir skiriasi. Ypač palyginus su viešųjų ryšių projekto „Kaunas tvarkosi“ nuotraukomis, kur savivaldybė džiaugiasi paklojusi naują kelio dangą tokiose gatvėse kaip Lygioji gatvė ir Pakraščio gatvė, kuriose automobilių srautai daug mažesni. Taip pat šiame projekte savivaldybė džiaugiasi ir sutvarkyta Kalniečių gatve.