„Labai norėčiau padėkoti už greitą ir profesionalią 112 linijos operatoriams, greitosios pagalbos komandai, Kauno klinikų priimamojo komandai, Kauno klinikų Vaikų skyriaus gydytojams, seselėms ir visam personalui“, – rašė į portalą DELFI kreipęsis kaunietis, kurio nuoširdų laišką pateikiame žemiau.
Mes esam paprasti kauniečiai, kurie auginam tris vaikus. Vienas mūsų vaikutis spalio 1 d. vakare jautėsi prastai, jam pakilo temperatūra, bet tada išgėrė vaistų ir temperatūra normalizavosi. Vis dėlto, naktį jis pradėjo sunkiai kvėpuoti, beveik dusti. Iš karto skambinau 112, nes nežinojau, į ką daugiau kreiptis tokiu atveju.
Pagalba buvo konkreti ir tikrai įspūdingai greita. Kai pasakiau, kas nutiko, buvo iškart atsiųsta greitoji pagalba bei paaiškinta, ką turime daryti. Nors tokiomis akimirkomis laikas bėga labai greitai, greitoji pagalba iš tiesų pasirodė tuoj pat.
Šiandien girdiem daug kritikos ir neigiamos informacijos apie 112 liniją, bet dabar, kai pačiam teko susidurti su šios pagalbos poreikiu, tikrai labai stebiuosi ir džiaugiuosi, kad efektyvumas, greitis ir reali pagalba buvo suteikta itin profesionaliai.
Labai dėkoju žmonėms, kurių nepažįstu, kurie nepažįsta manęs… Ir šiaip greitai suskubo į pagalbą. Nors gal ir bus sakančių, kad toks jų darbas, bet visi žinom, kiek šie žmonės uždirba. Todėl labai norisi pagirti, kad dirba jie tikrai profesionaliai ir, manau, visuomenė turėtų labiau vertinti jų atliekamą darbą.
Viskas vyko sklandžiai (arba mes nesklandumų nepastebėjome). Atvykus greitajai pagalbai, apžiūrėjus ir įvertinus vaiko būklę buvo nuspręsta vežti jį į klinikas. Mama su vaiku išvyko greitosios pagalvos automobiliu. Aš likau namuose su dviem kitais vaikučiais.
Greitosios vairuotojas man net neklausus paaiškino, kur važiuos ir kaip man reiks surasti savo brangenybes. Klinikose vaikas buvo paguldytas priimamajame, kartu su juo buvo ir mama. Aš buvau namie ir laukiau skambučio, kada reiks atvykti ir man. Kadangi vaikas buvo paguldytas į palatą, tai į ligoninę aš nuvykau tik kitą dieną.
Iš priimamojo sekmadienį vaikas su mama buvo perkelti jau į vaikų skyrių, kur buvo gydomas toliau. Klinikose tikrai dirba žmonės, kurie išmano savo darbą ir jį atlieka nepriekaištingai. Tiek gydytojai, tiek visas personalas, su kuriuo mums teko bendrauti… Viskas, ko reikia, visa informacija, pagalba – viskas buvo paprasta, aišku, suprantama ir net neklausiant pasiūlyta.
Už tai tikrai labai dėkojam Kauno klinikų darbuotojams! Per visą šį nutikimą vienintelė pavardė, kurią užfiksavom, – tai gydytoja Jolanta Kudžytė. Pagarba ir padėka jai!
Daugiau skaitykite čia.