Atidarytas pirmasis Lietuvoje modernaus dizaino pradininkais tituluojamos kompanijos „Wesco“ salonas

Kaune įsikūrusiame interjero dizaino centre „Artis“ duris atvėrė pirmasis Lietuvoje kompanijos „Westermann & Co“ valdomo prekinio ženklo „Wesco“ salonas. Vokiečių kompanija, greitai minėsianti 150 metų jubiliejų, pasaulyje žinoma kaip modernaus dizaino pradininkai, inovatoriai bei ekologinio judėjimo už atliekų rūšiavimą iniciatoriai.

Kompanijos istorija prasidėjo 1867 metais Vokietijoje, kaip smulkus šeimos verslas. Šiuo metu „Wesco“ specializuotos namų apyvokos reikmenų parduotuvės įsikūrusios jau 50 pasaulio šalių. 2014 m. balandžio mėnesį kompanija pirmą kartą įžengė ir į Baltijos šalis. Lietuviško kapitalo įmonės UAB „Vivaeko“ valdomi specializuoti „Wesco“ salonai pavasarį atidaryti Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Prekinio ženklo „Wesco“ specializuotų salonų Baltijos šalyse valdytojas Rimas Damaševičius pasakoja, kad dėl pastoviai kylančio pragyvenimo lygio rinka Lietuvoje ir kitose Baltijos šalių valstybėse tapo palanki šio prekinio ženklo įžengimui ir augimui. Pašnekovo teigimu vyrauja tendencija, kad namų ūkių finansinė padėtis gerėja ir daugėja žmonių, galinčių sau leisti įsigyti prabangesnes prekes.

„Kompanijos „Wesco“ produkcija išsiskiria gamyboje naudojamu aukštos kokybės metalu, kurio apdirbimo technologija kompanijos viduje tobulinta tiek, kiek ji gyvuoja. Tai leido pasiekti vonios ir virtuvės įrangos, baldų ir interjero detalių formų įvairovę ir užtikrinti jų patvarumą. Visa produkcija iki šių dienų yra gaminama rankomis. Išskirtinumą suteikia ne tik aukšta kokybė, bet ir spalvų įvairovė, kuri kiekvienais metais dizainerių papildoma vis naujais atspalviais“, – pasakoja Rimas Damaševičius.

1985 metais „Wesco“ buvo pirmoji kompanija, pradėjusi skatinti šiukšlių rūšiavimą. Iniciatyva „Ekologinis surinkėjas” padarė pradžią sparčiam ekologiniam judėjimui Vokietijoje, kuris netrukus persikėlė ir į kitus regionus. Kompanija buvo pirmieji gamintojai vartotojams pasiūlę draugiškus sprendimus atliekų rūšiavimui namų ūkyje.

Iš šeimos verslo lygmens į pasaulinio lygio kompaniją „Wesco“ išsivystė 8-ajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, revoliucionavusi namų apyvokos daiktų dizainą ir iš jo išstūmusi kultūriniu standartu tapusį laukinės gėlės dizainą, kuris buvo smarkiai įsišaknijęs.

„Namų apyvokos reikmenis pavertę į dekoracijas, modernizuoto klasikinio dizaino su retro elementais pradininkai įrodė, kad tradicija ir mada gali eiti koja kojon. Nes tik tie, kurie tikrai pažįsta medžiagą, gali jai suteikti fantaziją pranokstančias formas“, – pasakojimą užbaigia R. Damaševičius.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA