Skaitytojos laiškas: elektroninė parduotuvė Brandshop.lt apgaudinėja pirkėjus

Vis labiau populiarėjanti internetinė prekyba ne visiems leidžia sutaupyti laiko ir pinigų. Kai kurie atvejai atkleidžia, kad žmonės dažnai nusivilia siuntoje išvydę ne tokią prekę, kurios tikėjosi. Kai kurie pirkiniai keliauja gerokai ilgiau, nei žadama juos pristatyti. O dažnai daiktų iš užsienio laukiantieji lieka it musę kandą. Pinigai sumokėti, prekė užsakyta, bet vartotojo ji taip ir nepasiekia. Tuomet tenka skirti daug savo laiko, norint išsiaiškinti kas nutiko ir viltingai tikėtis, kad bent pavyks atgauti pinigus. Nors ir tai pavyksta ne visada.

„Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė vienos moters laiškas, kuriame ji skundžiasi buvusi apgauta vienos internetinės parduotuvės atstovų. „ Rašau apie internetinę parduotuvę Brandshop. Aš kaip pirkėja buvau apgauta. Tokių apgautų žmonių yra tikrai daug. Ši kompanija ne tik nepristato pirktos prekės, bet ir neatsiliepia į elektroninius laiškus ir skambučius. Internete nurodytais telefono numeriais neįmanoma prisiskambinti, nes jie neveikia“- rašo internautė.

Moteris pasidomėjo minėta parduotuve ir įvairiose interneto svetainėse aptiko daug nusivylusių klientų skundų. Ji dalijasi surastomis nuorodomis ir tikisi, kad bent tai padės išvengti žmonėms apgavikų pinklių

http://skundai.balsas.lt/skundai/skundas/479237/0/apgavo
http://uzdarbis.lt/t258397/atsargiau-su-brandshop/

Rašiusioji stebisi, kad „ Nors skundų jau pilnas internetas, tačiau internetinė parduotuvė „Brandshop“ veikia ir toliau. Iš jos gaunami naujienlaiškiai su pasiūlymais. Nors į mano siųstus laiškus neatsako“.

Suradusi bendraminčių skaitytoja galvoja ir apie teisinį kelią, kuriuo einant, galbūt pavyktų pažaboti nesąžiningus prekybininkus internetu.

„Kas vyksta Kaune” žiniomis, ši parduotuvė skolinga ne tik pirkėjams, bet ir paslaugų tiekėjams.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA