Naktį iš penktadienio į šeštadienį liūdnai garsėti pradedančiame Eigulių žiede įvykus tragiškai avarijai, kurios metu žuvo jaunas vairuotojas, internetinėje erdvėje tarp kauniečių užvirė diskusija, kaip išvengti panašių nelaimių. Skaitytojai siūlė įvairius pakeitimus tiek šiai žiedinei sankryžai, tiek įstatyminei bazei apskritai.
Ne vienas kaunietis siuntė žuvusiojo ir sužeistų jaunuolių artimiesiems užuojautą, tačiau pripažino, kad kalčiausias dėl nelaimės ne kas kitas, kaip 2000-aisiais gimęs „Audi“ vairuotojas.
Esą niekas nepasikeis, kol už vairo sėdintys žmonės nepasidarys sąmoningi, o nepasimokantiesiems gyvenimas pamokas toliau dėstys šitokiu – skaudžiuoju – būdu. Visiškai sumaitotas automobilis išdavė greitį iš Šiaurės prospekto įvažiuojant į žiedą buvus gerokai didesnį nei leidžiamas.
Reikia pažymėti, kad skaudi nelaimė įvyko toje pačioje sankryžoje kaip ir pernykštis „BMW“ skrydis į stulpą, tik priešingoje pusėje. Ant abiejų gerai suręstų stulpų, kurie po didžiulių smūgių iš esmės nė nelinktelėjo, kauniečiai siūlė pakabinti greičio matuoklius, kurie fiksuotų lakioti mėgstančius vairuotojus.
Kita diskusijos dalyviams šovusi idėja – prieš žiedą įrengti bent po tris eismo ribojimo kalnelius. „Pirmas – strykteli, antras – ratus išsilaužia, trečias – sustabdo čiuožiančią, išlaužtais ratais, skraidyklę… Ir lakūnai sveiki, ir stulpai neišdaužyti“, – savo logiką grindė minties autorius, nepagailėjęs ir smarkesnio, žiniasklaidos puslapiams ne visai tinkamo žodelio.
Kaip pasyvią prevencinę priemonę skaitytojai siūlė visiškai sudaužytą „Audi“ palikti vidury sankryžos, kad kitiems vairuotojams automobilis primintų, kokios pasekmės gresia nesilaikant saugaus važiavimo greičio.
Vienas kaunietis apsiėmė platesniu mastu spręsti nepatyrusių vairuotojų avaringumo problemą. Vyro manymu, Lietuvoje verta pritaikyti Jungtinės Karalystė modelį. Ten ką tik teises išlaikiusiems 18-21 metų amžiaus jaunuoliams daugiau nei 1 l darbinio tūrio variklius turinčių automobilių draudimas metams esą kainuoja 2-3 tūkst. svarų.
Nustačius minėtą tvarką, galingus automobilius „klevams“ vairuoti tiesiog neapsimokėtų. „Patikėkit, tokia praktika tikrai pasiteisintų. Ne kiekvienas žaliasnapis sumokėtų tokią sumą ir taškytų stulpus“, – palaikymo sulaukė idėja.
Visgi kritiškai nusiteikę gyventojai svarstė, kad dėl mažumos klaidų keisti įstatymus daugumos atžvilgiu neverta, o draudimai, vedant analogiją su alkoholio ribojimais, problemų nemažina – reikia taikyti prevencines priemones ir ugdyti vairavimo kultūrą. Galiausiai, kauniečiai pastebėjo, kad turint daug noro ir mažo litražo automobilis gali išvystyti didelį greitį.
Galima pridurti „Kas vyksta Kaune“ skaitytojus lakiojantį automobilį praėjusią naktį pastebėjus ir kitose miesto vietose. Apie 2 val. transporto priemonė pastebėta skriejanti dar vienoje žiedinėje sankryžoje, žmones iš miegų vertė ir centre, Gedimino gatvėje.
Primename, kad pranešimas apie avariją Šiaurės prospekto ir Ašigalio gatvės žiedinėje sankryžoje gautas birželio 22 d., apie 2.30 val. 2000 m. gimusio jaunuolio vairuojamas automobilis „Audi A6“ nulėkė nuo kelio ir atsitrenkė į stulpą.
Eismo įvykio metu žuvo automobilio vairuotojas ir sužaloti kartu važiavę trys keleiviai – du vaikinai ir mergina, taip pat gimę 2000-aisiais, kurie pristatyti į ligoninę.